Cuma, Ağustos 10, 2012

Biraz da karides yiyin!

Cumaları çalışmıyorum ben. Fakat kusma ishal falan derken işler biriktiğinden bu cuma ofise geldim. Arabamı tam park edecekken burnumuzun dibine yaptırılmış olan Mimar Sinan Camii sebebiyle sayın Başbakanın camiye teşrif edeceğini güvenliğin camımı tıklatmasıyla öğrenmiş bulunmaktayım. Arabanızı buraya park etmeyin çekerler dedi, nereye parkedeyim dedim, bilmiyorum dedi. Bu anlamsız diyaloğu sonsuza dek uzatabilirdim ama güvenlikte emir kulu, naapsın? diye uzatmadım konuyu .

Devletimin başkanı önce vatandaşını düşünmeli, kendisini değil, o ibadet edecek diye, ki bu ibadetin de pek şatafatlı olduğunu düşünüyorum, sade vatandaşa eziyet çektiririlmemeli. Hem halkın arasına girmekten korkup über güvenlik önlemleri aldırıyorsan evine yaptırıvereydin o camiyi, hadi bu olmadı, Camlıca tepesine yapılacak olanı evinin bahcesine yaptır, bari biz eziyet çekmeyiz.

Ha gerçi o zaman şov yapacak bir ekipte kalmaz değilmi? Olmadı yani..

Turkcell hatlarının jam edilmesini mevzu bile etmiyorum.

Bu mudur yahu ibadet, inanç?

Neyse cuma cuma sinir yapmayayım ben en iyisi.

Bu arada geçtiğimiz haftalarda verdiğimiz şehitlerin ailelerine sabır diliyorum ama maalesef vatan saolsun diyemiyorum.

Neyse biraz da karides yiyin efem karides. tam mevsimidir!

16 yorum:

biraydamasalı dedi ki...

bende vatan sağolsun diyemeyenlerdenim...

canan dedi ki...

merhaba,

sınırsız haklısınız. O Çamlıca'daki evi yüzünden hiç beklemediğimiz saatlerde Altunizade tünel çıkışı yoluna 100 polis koyup şeritleri kapıyorlar. Hayır bir başbakan nasıl haftanın hergünü İstanbul'da olabilir ki?

Hatırlıyorum bir Pazar günü o tüneli 1,5 saatte geçtik kendisinin yüzünden arabada bebekle.

balböcükleri dedi ki...

altına bide ben imza atayım anacım.benim ninnilerle büyüttüğüm tırnağına taş gelmesin diye çırpındığım yavrum gidecek sonra vatan sağolsun.oooooooooooooldu.

Benden Bizden dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Şimdi iyisindir umarım!
Yazdıklarına katılıyorum, by nasıl bir inanç anlamak mümkün değil. Kul hakkına girerek yapılan ibadet içlerine siniyorsa diyecek birşey yok..

Bana Sıkça Yaz dedi ki...

Biz de geçenlerde Uphill'den çıkıp feribota yetişeceğiz. Bir baktık, arabalar iki sıra park etmişler bizim araba kalmış. Sahibi camide! Neyse kaldırıma çıkıp kurtulduk ama eğer o feribotu kaçırsaydık Allah'ın rızasını kazanan o kişi, bizim hakkımızı nasıl telafi edecekti merak ediyorum. Neticede, Allah her şeyi affeder ama kul hakkını affetmez. Bu nasıl ibadet anlayışı aklım almıyor.

Geçmiş olsun bu arada.

Tanya's dedi ki...

Biraydamasalı,

Demeyelim de zaten!

Tanya's dedi ki...

Canan,

Valla anladığım haftanın her günü İstanbulda, pek memleket yönetmiyor zaten, işte o camii Çamlıcaya yapıılrsa bittiğiniz andır.

Sevgiler ve sabırlar

Tanya's dedi ki...

Balböcükleri,

Olduuu..yemezler!

Tanya's dedi ki...

Benden bizden,

İyiyim iyiyim:))

O kul hakkında falan da hiç girmeyeylim.

Tanya's dedi ki...

Write to me often,

O sizin başınıza gelen burda sıkça oluyor, arabayı bırakan namaza, arkada kalan çok mühim değil. Ben ibadetin Tanrıile insan arasında mahrem olmasına inananlardanım, gösteriye kaçtıkca delirecek gibi oluyorum.

Neyse..

Adsız dedi ki...

özlüyoruz senden bir ses bir haber olmayınca:)
derya

Selin dedi ki...

Tanyaaaaa nerdesinnnn??
ne zamandır yazmıyorsun meraktayımmm bir ses ver iyimisiniz????
sevgiler selin

Adsız dedi ki...

yazınıza ben de imzamı atarım.
sevgiler,
aynur.

Tanya's dedi ki...

Derya,

Bayramdı tatildi derken atıl kalmışım:)))

Tanya's dedi ki...

Selin,

Bombayım bomba:)

Tanya's dedi ki...

Aynur,

Pek teşekkür ederim:)