Perşembe, Temmuz 19, 2012

Bir röportaj!

B&Wo dergisi ile bir röportaj yapmıştık, haziran ayı sayıları için, ben koşuşturmaktan bunu başarı ile atlamışım.

Bu tür keyifli işleri pek seviyorum.

Bizim ofisin burda malum Mimar Sinan Camii yapılıyor, yarın başbakan gelecekmiş diye bugünden telefon hatları bir çalışır bir çalışmaz durumda. Üst düzey güvenlik önlemleri adı altında sıradan vatandaş olarak çileli günlerimizin başlayacağı haberi bu aslında. Otopark zaten ciddi sorundu, artık arabaları paket yapıp cebimize koyarız sanırım. Hele de cuma günleri..

Yarın başbakan geldiğinde maalesef ofiste olamayacağım, malum yaz boyu cumaları adada yan gelip keyif ediyorum.

12 yorum:

asmabahce dedi ki...

Hahaha Adaya gittim gelicem diye bi not ofiste:))

Tanya's dedi ki...

Asmabahçe,

Hahahyt..valla iyi fikir:)))

annesiningülü dedi ki...

başbakan geliyorsa arkana bile bakma, adada keyfini sür :D
oh doya doya, misss :)))

Tanya's dedi ki...

Baharcım,

Burası protokol camiisi olacakmış, her cuma arkama bile bakmadan perşembeden vııın:))))

Adsız dedi ki...

Ya inanır mısınız hiç estetik durmuyor o cami.. Ne zaman o yoldan geçsem bi sövüyorum. O kadar alakasız ki arkadaki binalarla... Her yere bir cami kondurma cabasını anlayamıyorum. Üstelik ben namaz kılan biriyim, ve gerçekten an-la-mı-yo-rum.
h.

Selin dedi ki...

Merhaba Tanya :)
kaç tabiii en güzeli :)
ben bu röportajı okumak istiyorum ama resmin üzerine tıkladığımızda büyütemedim?
nasıl okuyacağız biz hıı ? hem geç haber ver hemde okunabilir halini koyma :P
sevgiler selin

Unknown dedi ki...

Blogger anneleri gezerken ne kadar şeker bir kadınla karşılaştım, bayıldım size:)

Ben de hamile blogu yazıyorum da yarın öbürgün tecrübelerinizden yararlanacağım, takipinizdeyim!

Sevgiler,
Naz

http://herhaftalik.blogspot.com/

Tanya's dedi ki...

Sevgili H.

Eminim gercek inananlar bu tür gösterişli hareketleri anlamıyordur. Cuma günü güvenlik önlemleri fazlalığından ofise de girememiş arkadaşlar, nasıl?

Sevgiler,

Tanya's dedi ki...

Selin,

Ehihe, yaw linkini bulayım da ekleyeyim ben iyisi mi:)))

Tanya's dedi ki...

Naz,

Çok teşekkürler güzel sözler için .

Hemen ziyarete geliyorum hoop:)

Fatoş dedi ki...

ropörtajı okudum. harikasınız. ışıl ışıl...

balböcükleri dedi ki...

hahahahhaha son cümleye bittim.