Salı, Ocak 24, 2012

Büyük yatak

Sanırım bir ay önceydi, 22 aylık bebeklerin artık büyük bir yatağa gecebileceğini okumuştum bir yerlerde, bizde bu derttem muzdariptik. Oğlan henüz 20 aylıktı ama olsun varsındı, o kafes gibi şeyin içinde sağa sola dönerken uyanır olmuştu, odasına gidip uyutup yatağımıza döner olmuştuk. Bir sürenin sonunda yorulup yanımıza almaya başladık, bu sabaha karşı 5 civarı gibi idi, ancak gel zaman git zaman bu işe uyanan küçük velet saat 12 de ağlayıp anni anni nidaları ile kendini yanımıza koymaya başladı.

Elbette bebeğimle uyumaya bayılıyorum, o istediği kadar da yanımıza gelebilir, ancak ben çalışan bir anne olduğumdan ve zaten geceleri sayısız defa kalktığımdan biraz da dinlenmek isteyebiliyorum bazen. Keza Sevgilim de. Artı ve eksileri topladık çıkardık ve büyük yatağa gectik.

Sonuç muhteşem, aradığı anne ve babası değil büyük yatakmiş bizim Leo'nun. O gün bu gündür yatağında. Adaya almış olduğumuz şu muhteşem ürünü İstanbul evine de getirmemizle birlikte yuvarlanma, düşme korkusu sona erdi..Yaşasın deliksiz uykular.
Yatak Evimizin herşeyi IKEA Mamut serisi, odanın bütünlüğünü de bozmadık ehehe.

5 yorum:

sinem (adacim) dedi ki...

Ay süper bir şey bu yaa. Düşme derdi yok, tırmanma derdi yok...Mışıl mışıl uyusun Aliş.

Anonymous dedi ki...

ne kadar güzel olmuş alişin odası ben de oğluma büyük yatak almayı düşünüyrum hatta gittim seçtim ikea da ama ikinci bebebeği düşündüğümden ve evimin 3+1 olmasından kaynaklı ranza almam gerekebilir diye düşünüyor şu an için erteliyorum :))
ben yerdeki baykuşa benzer şeyi merak ettim halı mı minder mi acaba eğer halıysa nerden aldığınızısorabilir miyim bir de duvardaki stikerlarda çok orjinalmiş onlar nerden acaba
alişe yeni ve güzel yatağında mışıl mışıl uykular
sema

Ersin dedi ki...

This comment has been removed by the author.

Tanya's dedi ki...

Sinemim,işte kenarlara da korkuluk koyduk muhteşemus oldu:)

Tanya's dedi ki...

Sema,

Ranzalarda var ikeada hemi de şahane:)))

Yerdekiler Aliş gelmeden bizim diktiğimiz minderler Elmo ve Kuki monster, hastasıyım:)

Stickerlara gelince ablasından hediye:) Keith Heringler.