Salı, Ekim 25, 2011

Yıldız yapıyorum ama koli ile...

Evde benim yazmamı ve memleketin dört bir tarafına gitmeyi bekleyen bir koli dolusu bebek küçülmüşleri var.

Hiç birini burdan yayınlamayacağım, içine ufak tefek birşeyler daha ekleyip BÜYÜK ihtiyaç sahipleri olduğunu bildiğimiz VAN'a doğru yola çıkacaklar bu gece.

Bu seferlik affedin, vatan sevgisi, insanlık bilinci cağırıyor. Hepimiz minik minik yardımlar yaparsak eğer orada insanlar tekrar ısınabilecek, tekrar doyabilecekler, yakın zamanda çok zor ama bir süre sonra tekrar mutlu olabilecekler.


Biraz daha büyüse adım gibi eminim arama kurtarma ekibinde çalışacağına.

10 yorum:

Burcu dedi ki...

böyle bir anne ve babaya sahip olan bir evladın yardıma koşmaması imkansız zaten en ön sırada olacağına da ben eminim canlar...umarım yardımlar en kısa surede bırıncı ellere ulasır...sevgiler...

Ersin dedi ki...

hemen yapalım kolileri hemen....

SED dedi ki...

Justin timberlake'm benim ya:)))) Çalışır hem de en iyisini yapar.
Öyle bir aileden geliyor O, vicdanlı, duyarlı, yürekli, üstelik ataları bu memlekete hizmet etmiş bir çocuk O. Bebelere koliler gönder Tos ellerin dert görmesin!!!

Tanya's dedi ki...

Burcucum,

Umuyorum dilediğimiz gibi bir evlat yetişir. Umudum çok.

Koliler gitti:)

Tanya's dedi ki...

Sevgili ,

Kero geldi aldı herşeyi.AFS kanalı ile gidiyor.

Tanya's dedi ki...

Sed,

Justin yahu!

Umarım bizlerden daha vicdanlı, daha duyarlı , daha yürekli olur. Dedesinin de göğsünü kabartır:)

Hadi geeeel

Derya Erdemir dedi ki...

Eh farkli birsey dusunulemez zaten buyuk adam olup buyuk isler basaracak Ali topigi:))O kollari bi op annesi sana zahmet!

Tanya's dedi ki...

Deryacım;

Ali Topiğini görsen yersin bu aralar:))) gelseniz keşke.

Öperim öpmem mi:)

Kızın biri dedi ki...

Ne güzel bir anne ne güzel bir baba ve ne güzel bir evlat. Maşşallah. En önemliside ne güzel vatandaşlarsınız!

Tanya's dedi ki...

Kızın Biri,

Hepimiz iyi vatandaşlar olmalıyız, bugün ve yarın için.

Bin teşekkür ederiz güzel sözler için.