Perşembe, Ekim 13, 2011

Işıl anneden rica ettik!

Işıl anneden rica ettik, deneyimlerini bizimle paylasir misin dedik, kirmadi bizi paylasti.

"Ben 28 martta doğum yaptım, doğum yapmadan önce ve yıkanabilir bezlerle tanışmadan önce organik wiona marka bebek bezi almıştım.O bezler bitene kadar kullandım daha sonra baby neo marka yıkanabilir bebek bezlerinden aldım.İlk başlarda sürekli dışarı sızıyordu,ilk başta yıkanabilir bezlere bağladım ama prima kullandığımızda da sürekli dışarı sızıyordu,yıkanabilir bezlerle alakası yoktu .ya ben bez bağlamasını bilmiyordum ya da bebeğim küçük olduğu için ilk başlarda bir bez bir kıyafet şeklinde gittik. 1 ayın sonunda sızmalar azaldı  , evde olduğumuz zamanlarda sürekli yıkanabilir bez kullandık.baby neo markanın iki tür bebek bezini de aldım.bambu ara bezinin altına mikrofiber bezi koyup kullandım.yalnız yenil nesilbebek bezi diye geçen bezinin bir dezavantajı bel kısmının cırt cırtların bebeğin cildini tahriş etmesi.Bütün yaz sadece bambu bezi kullandım , zaten sadece body ile duruyordu bambudan sızsa bile hemen body değiştiriyordum.Hatta biraz komik gelebilir ama oğlumun pipisine bibi diyorduk ve onunla konuşurken bambu bezini bağlamadan önce özgür bibi yapalım mı diyordum.Küçük yeğenlerim özgür bibinin bambu bezin bağlanması anlamına geldiğini öğrendiler ve sürekli hala hadi sarp a özgür bibi yapalım diyorlar.Daha sonra kushies marka bezler aldım ve çok memnunum.Sızdırma yok bel kısmı çok rahat..Ek gıdalara başladığımızdan beri kakası katı ,ara bezin üzerine kağıt bez koyuyorum ,bezlerde leke sorunu da olmuyor.Bezlerini 60 derecede organik çamaşır deterjanı ile yıkıyorum.Bu yaptıklarım belki sizin için değil ama konuya yabancı biri için çok yorucu gibi gelebilir ama inanın bu beni hiç yormuyor.Gece ne yaptığımı merak ediyorsanız benim oğlum çok gazlı bir bebekti, 1 hafta önce laktoz intoleransı tanısı aldı.Doğduğu günden bu yana geceleri hep gaz sancısı olduğu için biz sürekli ayaktaydık sürekli altını kontrol ediyordum.Yeni yeni geceleri uyumaya başladı ama yıkanabilir bezlerin gece sorun olabileceğini zannetmiyorum bunu da eğer oğlum gece kesintisiz uyuduğunda anlayacağım.
Sevgilerle ışıl"

Tütencim, bu post özellikle sana, bir dahaki sefer senin deneyimlerini paylasmayi cok istiyorum.

Hiç yorum yok: