Pazartesi, Mayıs 16, 2011

Sex und liebe

Sabah gelirken arabada radyo dinliyorum. Birden aklıma parlak bi fikir geldi.

Erkekler politikadan çekilsin, sadece kadınlar politika yapsın, erkeklerin o kadar çok sex und liebe kaseti varmış ki, gözlerim yuvalarından fırladı. Haa kadınlar katiyyen kocalarını aldatmaz veya sevişmezler demiyorum ama en azından kadın milleti temkinlidir. Rusyadan gelen fahişe bir erkekle sevişip birde bunun kayıt edilmesi gerçeğine katlanmayacak kadar akıllıdırlar.

Hem böylelikle artık camları utançla kararmış siyaset minibüsünün içini görebilmek için ellerimizle camları silmemize gerek kalmaz, ortam biraz şefaflaşır, hem de belki biraz olsun kadın sesi çıkar meclisten, o kadar çok türbanlı kadın milletvekili de bulunamayacağına göre bizim gibileri de temsil eden bir azınlık milletvekili sayısı olur elbet ahahahyt...ağlanacak halimize güldüğümün de farkındayım, uyarıya gerek yok.

Seçimlere yaklaşırken biraz daha sofistike sex und liebe kasetleri izlemek istiyoruz sayın beyler. Ha birde merakımdan sırf ama malum sevişmiyor mu yahu?




Madem gelmiyor bu bahar inatla, bende ayaklarıma getirdim baharı isimli çalışmamdan.

12 yorum:

çakıltaş dedi ki...

iyi fikirmiş!

Tanya's dedi ki...

Çakıltaş,

Bende bayıldım!

Özlem dedi ki...

woowww etkileyici.
bahar çalışmam harika

Unknown dedi ki...

harikasın sen ya :)) sevişmiyor mu konusu benim için de hep bir merak :)) bayıldım bahar ayakkaplarına sana bayıldığım gibi :) ayrıca o kadar mutlu oldum ki sizi tanıdığıma ve o gülen gözleri yakından gördüğüme öpüldün sevgiler Tanyam :))

KUZUKUZEYİ dedi ki...

ayakkabılarınız süper.nereye sığdırıyorsunuz bu kadar ayakkabıyı:)

Tanya's dedi ki...

Özlem,

Sex und liebe mi? Ayakkaplar mı?

Tanya's dedi ki...

Burcucum,

Şimdi sevişmiyorlar diye düşünüyorum ben, ne kaset ne de bir görüntü, e bir denize girerken ki kadınlarınkomik görüntüleri yayınlanmıştı paravanların arasından çekilmiş, ee ben erkek olsam sevişmem hani hahayt.

Yahu bizde çok sevindik senin gülen güzel gözlerini gördüğümüze.

Tanya's dedi ki...

Kuzukuzeyi,

Arka balkonu kapatıldı ve raf sistemi yapıldı, orada saklıyorum en kıymetlilerimi.

Feride Nizamettin dedi ki...

ehehee çok güldüm ya aynı şeyi düşünmüştüm ben de...kendi cinsimizi övmek için demiyorum ama bu siyasi amcaların uçkur davasına çektiklerini görünce kendi kendime diyorum bir kadın siyasetçi böyle işlere girse çok daha temiz hallederdi meseleyi kanıtsız manıtsız:)

Ha tabi kazanç kayıp hanesini düşünemeyecek kadar gözü dönmüş olamları da ayrı acıklı. Tezgah olma ihtimalini dahi düşünmeden atlamışlar yaw:)

Tanya's dedi ki...

Pisikopati,

Hah, elim varmadi uckurlarinin bagi cozulmus demeye ama durum bu, kalkin biz aday olalim, uckurlarini dugumleyelim bunlarin ahahahyt.

Adsız dedi ki...

sexi bir foto olmuşş

Tanya's dedi ki...

Adsız,

Teşekkürler:)