Salı, Mayıs 17, 2011

Ete hayır!

Çok yazasım var..bir dünya şey birikiyor, benimse işim başımdan aşkın, o yüzden vaktim oldukca yazıyorum bugün.

Hamile kalmaya karar verdiğimde et yemeye başladım ben, ondan öncesinde ahimsa yani şiddetsizliği uyguluyordum, ancak anne karnındaki bebeği, ve doğum sonrası protein ihtiyacı olan vücudumu iflas ettirmemek için ilaç niyetine et yemeye başlamıştım doktorumun ve diyetisyenimin tavsiyesi ile. Oğlan bir yaşını doldurduğunda ise sütü kesme kararımla beraber artık et ihtiyacım da kalmadı.

Ve tekrar etsiz hayata geri döndüm, şiddetsizliği uygulamak, yüzü olan hiçbirşeyi yememek adına. Bir çocuğun belirli bir yaşa kadar et yemesi gerektiğini biliyorum, o yaşa ve bilinçe gelene dek et yiyecek Leo, ama o yaştan sonra kendi kararını kendi verecek. Etçil mi otcul mu olur bilmiyorum ama "anne ben artık et yemeyeceğim" derse bir gün sonuna kadar destekleyeceğim bu kararını.

Hissiyat böyle bugün.



Şİmdilik etçilim ben! isimli çalışmamdan bir kare.

10 yorum:

Ersin dedi ki...

hah etsiz hayat eveet bende yıllarca et yemeyenlerdenim. hiç te bir zararını görmedim aksine çok rahattım...
tabi Leo kendisi karar verecek ne yapacağına vakti gelince.....

Itır dedi ki...

çok ama çok pofuduk ve şirin bir tip bu senin oğlan...(daha önce yazamamıştım, yorumlar kapalıydı ya)

Bu arada blog konseptine uygun robotlu önlük bulmuşsun?? :)

ttt dedi ki...

öPERİM O GÜZEL YANAKLARI:)
BEN HAMİLELİĞİMDE DE ET YEMEDİM, OĞLUM BİRAZ ERKEN DE OLSA( 33.HAFTA) GAYET SAĞLIKLI DOĞDU. AYNEN SENİN GİBİ, GÖZLERİYLE BANA BAKABİLEN HİÇBİR CANLIYI YEMEMEYE KARARLIYDIM ANCAK GEÇEN SENE, ÇOK YAKIN BİR ARKADAŞIM GÖĞÜS KANSERİ OLDU (ŞU AN ÇOK İYİ:) , VE DR UNUN DEDİĞİ, KIRMIZI ETTEN ALINAN PROTEİNİN ÇOK ÖNEMLİ OLDUĞU , HAFTADA BİRKAÇ KEZ MUTLAKA YENMESİ GEREKTİĞİ. O GÜNDEN BERİ YİYORUM, TABİİ Kİ İLK TERCİHİM DEĞİL, ÇOK SIK DA DEĞİL AMA ARADA BİR.KAN DEĞERLERİNE BAKTIRMAYI İHMAL ETME:) ŞU DA VAR, KÜÇÜKLÜĞÜNDEN BERİ AĞZINA ET SÜRMEMİŞ, YAŞI 60 CİVARI, ÇOK DA SAĞLIKLI TANIDIĞIM VAR, BİLEMEDİM BEN???? BESLENMENLE İLGİLİ BİRAZ AYRINTI VERSEN???? YUMURTA SÜT YİYOR MUSUN, SOYANIN HANGİ ÇEŞİTLERİNİ KULLANIYORSN VS?

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Şimdilik etçil olmaktan cok memnun ehehehe.

Tanya's dedi ki...

Itır,


Pofuduk yanaklı evet ehehe.

Bu arada blog konseptine uygun çanta buldum takıyorum ona ne diyorsun:)))

Tanya's dedi ki...

TTT,

şimdi kırmızı etteki proteini almışımdır yeterince diyrum ben, ama tüm doktorların birleştiği ilaç için haftada ik köfte yutundur aslında:))

Ben hiç sevmememe rağmen balık yerim..belki oda.

Baklagiller bol bol yiyoruz, süt ve süt ürünlerini yiyorum zira vaganizm bana biraz zor şu anda, özellikle TRdaki çeşitliliği düşünürsek sadece domates ve salatalık yiyebilirim.

Meyra dedi ki...

bu koca gözlü etçil bence bırakmaz gibi nasılda güzel hakkını veriyor parçanın:))

Noni dedi ki...

Tanyacım yorumları ne zaman açtın?
Ay ben bu bıdığın yanağından kocaman bir ısırık almak istiyorum ama ben de etçil mi oluyorum şimdi ama şu tatlılığa bak yaaa tüü tüü tüüü maşallah diyorum! Sizlere iyi yolculuklar canım, Kanada'nın tadını çıkartın, iyi tatiller!

Tanya's dedi ki...

Meyra,
Kocagozlu fena etcil, elinden almak mumkun degil!

Tanya's dedi ki...

Nonicim,

Yorumlari oglanin dogumgununde actmdi, deli deli bi basima yaziyongibiydim eheheh

Sen gel seni etcilnyapalim, acilista yanaklamolsun:)))