Perşembe, Mayıs 05, 2011

Bahar ne gelir ne gelmez.

Bu sene kararsız havalar, muhtemel milletin kararsızlığı ve karanlığı havalara yansıdı. Tam hah yaz geldi diyoruz, yağmur ama ne yağmur, bardaktan boşanırcasına, aman ne yağmak, gök gürültüleri şimşekler eşliğinde, Leo'nun arabasını bir koruması var, footmuff denilen, tam onu çıkarmıştık yine taktık.

Ne zaman açar bu havalar? Bence bizim yüzümüz güldüğü zaman. Belli ki o da yaz, o da bir ihtimal. Zayıf bir ihtimal.

İçim karanlık bugün, buralardaki havalar gibi..puslu ve sevimsizim, her ne kadar ayakkaplarım aksini söylese de.



Ofis haller isimli çalışmamdan.

6 yorum:

serrose dedi ki...

Burda da ayni havalar :( torunlarima anlatabilecegim bi hikayem var benim gencligimde bahar diye bi mevsim vardi biz ozani deldik ne iyi yaptik diye :(

Senin tutkun papuclar ya topugun hemen altinda bulunan kalemlerde benim tutkum ondan bu fotoyu cok sevdim ben :)

Ersin dedi ki...

yok yoook senin yüzün de için de hep güler, gülmeye devam etsin

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

hakkatten ha bahar diye bir mevsimden gireriz artık ahahayt.

Ya evet sen kalem ben pabuc hastası.

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Güler tabi de, artık bir güneş görse kemiklerim o manada.

yaruze... dedi ki...

Bayılıyorum senin bu ayakkaplarına Tanya:)

Tanya's dedi ki...

Yaruze,

Bende bende hehehe.