Cuma, Nisan 01, 2011

Melek kanatları

Her Allah'ın öğleni ne yiyeceğim sorunsalı beni o kadar çok sıkıyor ki..bir hap olsa,şöyle konsantre birşey, lüp diye yutsam ve doysam, hasretle bu günlerin gelmesini bekliyorum ben. Organik olsun, sağlıklı olsun tek dileğim. Şöyle dalından kopmuş bir domates nefasetinde bir mini boy hap mesela..yanına mevsiminde olduğumuzdan bir enginer hapı, bunları da 30'luk kürler halinde satmalılar ki karaciğere bir faydası olsun..

Bir tek ben miyim bu yemek sorunsalı içinde sarmalanıp duran? Herkes her öğlen ne yiyeceğini biliyor mu?

Biliyorsanız bana da bir söyleyiverin a dostlar.


Melek kanatları isimli çalışmam hehehe.


Gecen yıl..tam da bu günler...değişim ve gelişim inanılmaz iki olgu...


Ve bu yıl bu günler..aslında aynı yerde fotoğraflarımı ceksem daha matrak olur hahahyt.

4 yorum:

lacivert dedi ki...

Sevgili Tanya Hanım,
Size yazabilmek için bir google hesabı aldım. Feneryolu'nda oturuyorum. Bu yazınızda hayalini kurduğunuz "besin destek ürünleri" hakkında bilgi vermek isterim.
Sizinle görüşmemiz/yazışmamız mümkün olabilir mi?

Sevgiyle, sağlıkla.

Sevil

Tanya's dedi ki...

Sevil,

Oh ne iyi ettiniz, organik hap mı var elinizde yoksa? ben şimdi mailinize ulaşmaya çalışacağım.

Tanya's dedi ki...

Hmm ulaşamadım, mailim bloğumda var, bir amil atarsanız sevinirim.

lacivert dedi ki...

Sevgili Tanya Hanım,

Bilgisayar özürlü değilim ama yine de mail adresinize ulaşamadım. Size iyi yolculuklar diliyorum, güle güle gidin güle güle gelin.
Dönüşünüzü bana bildirirseniz size hazırlıklı olarak bilgi veririm.
sevil.sen@windowslive.com

Sevgiyle,sağlıkla