Pazartesi, Nisan 25, 2011

İlk doğumgünü şenlikleri...

Çekirdek aile ile doğumgünü kutlaması yapacağız demiştim ya..çekirdek aile Anane, Dede,Babanne, Ayse, Alara, Siso, Kero,Mete bizdeydi, artık aileden olmuş Kijotlar, Sed ve Sebo'larda...aman bizim Mini bir eğlenmek, bir kahkahalar bir sevimlilikler...başım ağrımadan ilk doğumgününü atlattık hep birlikte..gecenin ilerleyen saatlerinde parti bittiğinde hepimiz yorgun ama mutlu yataklarımıza uzandığımızda, sevgili ile sıkı sıkı sarılıp iyi ki bu dünya tatlısı bebeği dünyaya getirmeye vesile olmuşuz diye şükrettik ve daha nice yaşlara dedik..laf aramızda en büyük dileğimiz de 20.yaşını da aynı bu şekile kutlamaktı..


Balonlar ve Leo

Haşarılığı şimdi bitirdim masumum ben!

Yaşasın Pasta!

Çekirdek aile..

Ve iki favori fotoğrafım aşağıda..bıyık ve dişler isimli çalışmalarım...




PS-Yorumları açtım.. o kadar çok mail geldi ki..keyifle hemde...

56 yorum:

nazo dedi ki...

Tanya yorumlara açmana çok ama pek çok sevindim!

Hamilelik öncesi-sonrası, doğum dün gibiyken, Ali bebeklikten bile çıktı artık :)

Çok mutlu, sağlıklı, uzun ömürlü olsun..

Nazar değmesin size!

http://hayatiminrenkleri.blogspot.com/ dedi ki...

güzel suratın nice güzel yaşları olsun diyorum bir kez de buradan :)

ruhdagı dedi ki...

Nice senelere. 3 ay sonra bende oğlumun ilk yaş kutlamasını dediğiniz gibi kutlamak istiyorum. Düşüncelerinize katılıyorum. Fotoğraflar süperdi. O emzikleri nereden buldunuz çok merak ettim :)

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

AH açtım yorumları ehehe..

Çok bin teşekkür ederim güzel d,lekler için..keyifli bir oğlan oldu..iyi de bir bebekti..ama zaman ne hızlı akıp gidiyor onu gördüm..

Tanya's dedi ki...

Burcucum,

Bin teşekkür!

Tanya's dedi ki...

Ruhdağı,

Ben daha sadelikten yanayım, birde ilk yaşı çok irrite etmemeli bebeği, hep tanıdıkları olsun istedik..ee güzel de oldu..

Emzikler amsterdam'dan..

Nurdan Gencturk dedi ki...

Hep beraber sağlıklı, mutlu, huzurlu, bereketli, şanslı nice güzel senelere. 20 sene dediğin nedir ki? Su gibi akıp gider. Bak 1'i bitti bile :)

Tanya's dedi ki...

Nurdancım,

Su gibi gecer di mi? peki 20 yıl sonra bizimle böyle kutlar mı acaba?

Özledim..Beylerbeyine gelsek arayacağım...en iyisi gelmeden de aramak.

annesi ve defnesi dedi ki...

İyi ki doğmuş Leo Ali, mutlu, sağlıklı, uzun bir ömrü olsun, sizin mutluluğunuza mutluluk katsın her zaman. Tanya'cım senin de anneliğinin yıldoönümü kutlu olsun.
Sevgiler..

Çileksuyu Sibel dedi ki...

guzellik abidesi,nice yaslara giresin,mutlu mutlu,cekirdek ailenle.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Aliş de kocaman adam oldu:)) Ömrünce hep gülsün ve çok mutlu olsun:) 20. yaşını da biz buradan kutlayalım hep beraber:) Ersin Bey'e ne çok benziyor bu arada:))

serrose dedi ki...

ohhh ohhh ohhh doya doya yazicam artik :)

iyi ki dogmus Alis

optum kocaman

Turkuaz Deniz dedi ki...

heyooo!
cok tatli cok!
iyi ki dogdun bidik!

pinarbk dedi ki...

Nice guzel yaslarin olsun kucuk aslan:)

Ve bu arada, buyudukce daha cok sana benziyor;)

Berceste dedi ki...

Oh yahu buradan laf yetistirebilecegim Bugaboodasima :) O biyikli surati yerim. Annenin kolyesini severim, oglu olsa soyle bir ilgi ile cekerim :)

yaruze... dedi ki...

çoooooook tatlı leocuk.
Maşallah ona.Kime benziyor tam çıkartamadım ben ama.Baba ve anne karışımı sanki.Bazen baba gibi bakıyor bazen anne gibi..
Sağlıklı ve mutlu uzuuun bir ömrü olsun dilerim.
Öpücükler...

Meyra dedi ki...

ayy ben bu Leoyu yemek istiyorum pek tatlı:)
sağlıklı nice güzel yaşları olsun..

Mina Tümay dedi ki...

Leo iyiki doğmuş! Çook şirin çoook! Kijotlar Leo'yu çok seviyor. <3

Tanya's dedi ki...

Annesş ve defnesi,

En güzeliği anneliğin yıldönümünü kutlamak aslında..bin teşekkür.

Tanya's dedi ki...

Sibelcim,

Çok teşekkür eder kendileri.

Tanya's dedi ki...

Seblacım,

20 yaşını kutlayacağız elbette..ehihe..

Evet evet Ersin beyin kopyası oldu kendileri..ama gözlere çalışıyorum daha..

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

Öperim güzel yanaklarından.

Yol şaklabanı seniiii.

Tanya's dedi ki...

Neşeeeecim,

Bıdık bıdık..çok tatlı çok..

Aynı kıtada olmamıza az kaldı.

Tanya's dedi ki...

Pınarcım,

Aslan kral ehehe.

Bin teşekkür ederiz.

Tanya's dedi ki...

Dileeeek,

Bugabooönerenim:)))

Bıyık surat komik dimi ehehe.

Öpücük

Tanya's dedi ki...

Yaruze,

babaya benzeyebilir, işte o zaman elimi sallasam evde aşık olduğumadama çarpıyorum ve mutluyum.

Gözleri bana benzese güzel olur..bekliyoruz.

Güzel dilekler için teşekkürler.

Tanya's dedi ki...

Meyra,

Leo emrinize amade buyrun yiyin ehihe.

Tanya's dedi ki...

Minot,

Leo da Kijotların hastası..hemde ailecek.

Öpücük.

çınar dedi ki...

çoook tatlı maaşallah nice senelere

Tanya's dedi ki...

Çınarcım,

Bin teşekkür :)

balböcükleri dedi ki...

nice yıllar iyiki doğmuş aliş.emziklere bittim:)bu arada yorum açman iyi olmuş okuyup yorumsuz kalmak iyi olmuyordu:)

Adsız dedi ki...

İyi doğmuş Alişşş (L)
Çok tatlı olmuşşş :)
Tanya Abla Aliş'i ben Ersin Abiye benzetiyorum :)
Neydi bir inanış vardı en çok kimi seversen ona benzer diye :)
Ne güzel şey 2 sevgilinde de birbirini görebilmek :)
Nice mutlu huzurlu bol gülücüklü yaşlara :)

Eya dedi ki...

Tanyacigim...bende bende cok sevindim yorumlarin acilmasina...daha dün gibi Alis´in dogum haberini alisimiz...nice saglikli güzel günler sizinle olsun...yüzünüz hep gülücüklerle dolsun, sevgilerimle


zehra

Nurdan Gencturk dedi ki...

Ha ha... keyfi bilir. O 20. yaşını sizinle kutlamazsa, sende doğurmanın 20. yılını kutlarsın yanında olan sevdiklerinle :))

Ara beni öptüm seni... P

Tanya's dedi ki...

Serpil,

Çok teşekkürler..ve evet yorumları seviyordum bende ama bazen çirkinliklerinden ben utanyordum..şimdilik açtım bakalım.

Tanya's dedi ki...

Nana,

Ahahah..herkes benzetiyor..benzesin elbette..iki aşık olduğum adam kopya..bundan şahanesi var mı yahu!

Tanya's dedi ki...

Zehracım,

Ah bende uzaktan haberler alıcam yine..o mavi çorapları hala giyiyor desem ehehe..bin yaşa e mi?

Tanya's dedi ki...

Nurdancım,

Tabi ya bizden eğlencelisini mi bulucak? (bulamaz de..bulamaz)

İnan hep aklımdasın ama bir türlü denk getiremiyorum sizin oraları.

KUZUKUZEYİ dedi ki...

Canım benim çok tatlı.iyi yaşlar görür işallah.allah nazardan korusun bebişide annesinide:)

Tanya's dedi ki...

Kuzukuzeyi,

Ehihe pekçe teşekkür ederiz.

Asortik Krep dedi ki...

Kaçırmak istemedim,öpüyorum tatlı kuzuyu :))Yeni yaşı kutlu olsun.

Tanya's dedi ki...

Asortikcim,

Pek teşekkür ederiz.

beybii dedi ki...

cok guzelsın sen coook, hep mutlu olsun hep guzel baksın gozlerı ve hep güzel bakılsın gözlerıne..benım oglumada, tüm bebişlere,cocuklara..yanlıs su ıkı meme bıtırdı benı,bende isterim:)

Tanya's dedi ki...

Beybii,

Tüm çocuklarımızı gelecekleri aydınlık, bakışları güzel olsun..

Memeler enfes di mi? Dostlar Amsterdamdan getirmiş.

yaseminwonderland dedi ki...

Ooooo yorumlar açılmış...
Bu hepinizin doğumgünü aslında....dolayısıyla senin, hocanın ve talının doğumgününüzü hepbirden kutluyor, hepinzi çoooooooooooook öpüyorum...

Tanya's dedi ki...

Yasemincim,

Açtım yorumları sonunda. Tabi hepimizin doğumgünü, haklısın, seni çok öpüyoruz.En kocamanından.

annesiningülü dedi ki...

geç kalmış bir iyiki doğmuş olsun benimki :) mutlu yaşlar hep birlikte

Tanya's dedi ki...

Bahar,

Bin teşekkür.

Modapark.Net dedi ki...

ay bayıldım emziklere tanya hnm.
nereden almıştınız bunları?

Tanya's dedi ki...

Modapark Hanım:))

Hediye geldiler Amsterdam'dan.

A.Ş.K dedi ki...

daha nice yeni yaşlarına birlikte keyifle girersiniz inşallah Tanyam.. bu arada Dünya yakışıklısı oğlun maşallah fotolarda ayrı komik bıyıklı falan :)

Tanya's dedi ki...

Gofrett,

Hatırlasana doğurmadan az önce yemek yemiştik..kocaman oldu bile:)

Öpücük.

Unknown dedi ki...

o bakışlar o gülücükler 20 yıl boyunca sürsün ve siz 20.yılın sonunda sımsıkı sarılın yine birbirinize :) sevgiler tanyam :)

Tanya's dedi ki...

Burcucum,

Bin teşekkür sana:))

Öpücük.

Noni dedi ki...

Tanyaaa çok güzel Leo, çok yakışıklı çok canlar yakacak çooook! Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum hepinize, bir arada daima! Bu arada emziklerine de bayıldımmm :)

Tanya's dedi ki...

Nonicim,

Bin tesekkur. Sen dogur emzikler benden ehehehe.