Pazartesi, Mart 28, 2011

Bir YGS'nin ardından...

Dün günlerden pazar, benim üniversiteye giriş sınavımın olduğu gündü. Binlerce öğrenci ile birlikte bende girdim sınava. Hedefim de şöyle güzel bir bölüm tutturup bir daha okumak, bu vesile ile de, öldüm bittim bu sınavlar ne zormuş diyen ailemizin ergenlerine peh..siz zor sınav görmemişsiniz demekti birazda.

Gördüm ki sınavda öyle engin bir bilgiye ihtiyac yok, biraz kafası çalışıyorsa insanın sorular pek kolaydı, hani Mercidabık savaşının tarihini soran olmadı, daha ziyadesiyle şubu savaşının sonucunda şu bu olmuştu, buna göre aşağıdakilerden hangisi doğrudur veya yalnıştırı soran sorular vardı hep, bilgi gerektiren sorunun sayısı 10u geçmezdi gibi geldi bana..ya bizim gençler mankafa, ya benim kafam 40'ımda çok çalışıyor, hiç bilemedim. Bizim zamanımızda sorular bunlar olsaydı ben Oxford'a burslu giderdim..Ece'cim, o yazlıklara kapanıp çalıştık ya, allah seni inandırsın, parmağımızın ucuyla dilediğimiz her bölüme girerdik...erken doğmuşuz.

Yanımıza kalem silgi bile almadık, hepsini ösym verdi, anacığımın okunmuş pirinçleri, şekerleri olucaktı ki full çekicektim, ama sokmadılar içeri hahahayt..

Ha birde üst baş arama, küpe kolye, saat, ip bileklik, herşeyi çıkartırdılar, görebildiklerinden elbette, benim her yerim göründüğünden piercingimi bile çıkartırdılar, o türbanlı kızcağızların neresinden ne görüp çıkartırdılar bilmiyorum ama hakkaniyetli olmadı pek, onlar bir yerlerine ellettirmeme hakkına sahipken bizim ellenmedik tarafımız kalmadı...hahayt...

Neyse efem bir ygs daha böylelikle geçti..sınav zordu diye atıp tutan ergenlere kulaklarınızı tıkayabilirsiniz..sınav zor mor değildi, olsa olsa ergen tembeldir...

Cevizli Lisesi yönetimine de kısa bir not..o ne soğuk bir sınıftı öyle, paltoyla iki saat oturup sınav sorusu çözmek kolay olmadı..

Sonuç: bizden ne köy olur ne kasaba...

Bu gürüşümümde her zamanki gibi hep destek tam destek olan biricik sevgilime teşekkürü borç bilirim.


Makinem süper ama çekimlerimde hala eski samimiyetim var...kalabalık aile halleri isimli çalışmamdan..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

okul gayet sıcak