Salı, Şubat 01, 2011

Süt ve pompa ile tatlı veda.

Bugün benim için milat, oğlana süt vermeyi kesme kararı aldım. Doktorum aynen şöyle dedi " biz kızılderili değiliz, iki yaşına kadar süt verecek değilsin bebeğe, hem artık et sebze, yoğurt yiyor"..."aa" dedim...önce kendi kendime sonra biraz sesli...sonra sevgiliyle konuştuk, evet süt ve hala süt vermek, pompa ile sağıp her yerde, durmadan, oğlanın tüm süt öğünlerini anne sütü vermek...bütünleştim neredeyse, ama artık tamam dedi ki fikirlerine çok kıymet verdiğim doktorum.

Ve azaltma çalışmalarına başladık, elbette göğüslerim ağrıyor, hala süt yapmaya devam ediyorlar ama nasıl bu kadar ay sistematik artırdıysam sütü, aynı şekilde azaltabilirim de...ve bu işleme de dün itibari ile başladım..31 Ocak 2011, buzluktakilerle bir ay daha idare ederim. Sonra zaten ha gayret bir yaşında.

6. aya kadar süt verin, ideali diyor doktorlar, 9 ay verebiliyorsanız "Muhteşemsiniz", 1 yaşına geldiğinde ise benimki gibi bir doktorunuz varsa" Kızılderili misiniz?"

Ben kendimce süt işinde radikal bir karar alıp sadece pompa ile sağarak vermiştim ve bunda son derece de başarılı görüyorum kendimi. Ve artık bu radikal döneme bir son verme vaktidir...ee ne de olsa kızılderili değilim ben.



Ve üstelikte yemek durumu yukarıdaki gibidir, kim süte tamah eder ki? Hem artık süt içmek istemediği zamanlarda da içim burkulmayacak...ben onları nassıl sağdım haberin var mı demeyeceğim...

Annelikte bir dönemi kapıyorum böylelikle.

2 yorum:

Ersin dedi ki...

Pompayı ilk alışımızı düşündüm, çamlıca civarlarında e-bebek arayışımız ve de buluşumuz, deneme yapışımız hahhhaa
sonra, yazın adada pompaya takılıp düşürmem ve bozulması, senin verda yı araman, hemen karşıya geçip tuzlaya yetişip pompa almam ve de tekrar yetişip kurtuluşumuz ...
Bir de U2 konserinde bakırköy de pompa arayışımız vardı ve de ithalatçısını bulup üstelik ucuza almıştık..
pompa çok işimize yaradı, adeta mütemmim cüzümüz oldu sağolsun varolsun şimdi de keyifli bir emeklılık yapsın....
Aliş te keyifle pirzolaları lüpletsin.

Tanya's dedi ki...

Ya, birden neler neler hatırladım şimdi..ne keyifliydim mütemmim çüzle:))sıkıntısız dertsiz bitirmek üzereyiz bir dönemi:)

İyi ki varsın ve iyiki desteksin hep.