Salı, Şubat 22, 2011

Bugaboo Türkiye Facebook'ta!

Benim bir vazifem oldu. Bugaboo Türkiye sayfasını açar mısın dedi Sevgili Ozan, Türkiye'yi Bugaboo markası ile haşır neşir eden adam! Benim bitmek bilmez tüm sorularıma efendi gibi yanıt veren, akıl veren adam.

Aman dedim, benim facebookum yok ki, olmadığı gibi fikrine de karşıyım, tamam bloğum var, uzundur tuttuğum, tivitliyorum da ıdı bıdı, ama facebookta eski sevgililerimin beni bulmması fikri son derece itici olduğundan 2007de bir actımdı hesap, ikinci günde kapadımdı hatırladığım.

Amma vazifeli olunca oturdum facebookun başına..öyle arkadaşım olsun yuvada aynı tuvalete ettiğimiz insan beni bulsun değil de böyle elle bir parnak havada, evet beğendim işareti yapılanlardan açmak istiyorum diye yaklaşık,4-5 hesap actım kapadım, duvara yazdım, beğendim, beğenmedim, sildim, yaptım, yaptım, sildim, sonunda da şunu yaptım..

kendim de beğendim, actığım hesaplardan birini de tuttum, beğenip beğenip duruyorum ama tek başımayım, birde yol yordam sorduğum Tugbalar beğendiler, onun dışında yapayalnızım sayfada...bir tıklasanız kralsınız...



Ofis halleri isimli çalışmamdan.

Hiç yorum yok: