Pazartesi, Ocak 17, 2011

Hindistan yavaştan kendini sevdirir!

Geçen günlerde itişe kakışa uğraştığım iptal olan rezervasyonlarımı, canım arkadaşım Sibel vasıtası ile bilete çevirdim.

Nereye mi gidiyoruz?

Hindistan'a!

Bu sefer çok ama çok heyecanlıyım. Öncelikle böylesi bir ruhsal arınma bana doğum sonrası çok iyi gelecek. Yapacak olduğumuz seyahat kendime bol vakit ayırabileceğim, pancha karma yaptırıp bu sefer daha da kısa olsa bir sessizlik yapacağım, bol meditasyonlu ve yogalı bir ruhsal yolculuk, kendi içime doğru..artık yalnız olmayan kendi içime doğru..beni en çok heyecanladıran diğer konu ise Aliş'i de Hindistan'a götürecek olmamız. Bir dakika bile düşünmedim bu konuyu. Biz nereye gidiyorsak o da bizimle gelebilir, zaten hijyen takıntılı bir insan da olmadığımdan çok keyif alacağımdan eminim.

Biletlerimiz hazır, pasaportlarımız hazır, annemi de götürüyoruz, Hindistanı görmeyi hem çok istiyor, hem de benim yoga ve meditasyon çalışmalarım için gönüllü destekdir ehehe. Şimdi bekliyoruz ki 25 Şubat tarihi gelsin, uçaktaki yerlerimizi alalım biz ve sevgili hocamın 15 talebesi daha...


En son Hindistan sehayatimizden bir kare. Kendi kendimi daha da çok heyecanladırmak için hahahyt...

Hiç yorum yok: