Çarşamba, Ocak 05, 2011

Bezleri evlatlık verdim gitti!



Dünkü postumundan 1 dakika sonra 7.5 kiloluk (maşallah) Onur'un annesinden mail geldi, bezleri verdim gitti hemen..eminim cok iyi bakacaklar diye, daha sonra 1.5 aylık Sinan'ın annesinden mail geldi, Sinan bezleri daha çok kullanır diye düşündüm, Onur'un annesine bizim şu an kullandıklarımızın yarısını vermeyi teklif ettim, kabul etti, böylelikle bugün iki bebek poposunu kansorojen kağıt bezlerden kurtarmak üzere iki koli hazırladım. Dün gece bezler tasniflendi. Bu sabah koliler şenliklerle dolduruldu. Çok mutluyum çok. Bezler en iyi bakılacakları ailelere ve kardeşlere evlatlık gitti!





Bu teklifime gözlerime inanamayacağım kadar çok e-mail geldi, keşke daha çok bezim olsa da hepsini bebek popolarına verebilsem çok istedim ama malesef bezler bitti.

Bezler bitti ama ilk iş Aliş'in kıyafetlerini tasnif edeceğim ve vereceğim, böylelikle Aliş'in bir sürü kardeşi olur. Bu fikri benimle paylaşan Canan hemen kendi oğlunun kıyafetlerinin fotoğraflarını göndermiş, bu işi kollektif yapacağız hehehehe. Eğer sizinde vermek istedikleriniz var ise, altınıza sizin e-maillerinizi vermek kaydı ile burdan yeniden evlendirebiliriz boynu bükük kıyafetleri, ne dersiniz?



Bugünkü ofis halleri isimli çalışmamdan.

Hiç yorum yok: