Cuma, Ocak 14, 2011

Aliş'in küçükleri.

Ben şöyle birşey yaptım. Pek keyif aldım. Sosyal sorumluluklarımızın da olduğunu, ben en azından artık kullanamadığımız ürünleri, illaki ihtiyacı olanlara değil ama isteyenlere vererek kendime hatırlatmak istedim. bebek büyütmenin imece usulu yaşamak olduğunu öğrendim artık.

Bu blogda sadece Alişin küçülenlerini değil, Aliş'in eğitimi, bezi, kakası, diş fırçalaması, yemek yemesi, oyunları, kitapları ile ilgili bilgiler de vermeyi istiyorum, ama elbette hep zamanım oldukça.

Aliş'in artık poposuna olmayan kumaş bezlere o kadar cok küçük popo talip oldu ki, gözlerime inanamadım, o postımda dediğim gibi vaktim oldukça Aliş'in eskisi demeye dilimin varmadığı, artık giyemeyecek kadar büyüdüğü kıyafetlerini kendimce istifledim, fotoğrafladım, sıraladım ve görücüye çıkarmaya başladım, Aliş büyüdükçe hergün birşeyler eklenecek buraya ve elbette benim zamanım oldukca.

Şimdilik bu kadar koyabildim, ama çok fotoğraf çektim.

Çekiliş, değerlendirme şu bu yapacak zamanım olmadığı için de Alişin küçülenlerini ilk talep eden mailin anne ve çocuğuna vereceğim. Bu arada sizin de verecekleriniz varsa hemen eklerim, mesela Canan'ın gönderdikleri var, onları da ekleyeceğim.

Eee o zaman pamuk eller hemen tıklasın...



O zaman minik bir reklam karesi ehehehe..

Hiç yorum yok: