Cuma, Aralık 03, 2010

Yorum meselesi

Bende seviyorum yorum almayı, paylaşmayı, her bir yoruma tek tek yanıt vermeyi amma velakin bu bloğu okuyan bazı gözler sırf kötülük peşinde diye düşünüyorum. Şenlik hali isimli postta yorumları kapamayı unutmuşum, herkes içinde biriken herşeyi döktü rahatladı, o yüzden güzel yorumları da yayınlamadım, ama anladım ki biz daha açık paylaşımara hazır değiliz. Benim e-mailim zaten var benimle gercekten iletişen canım arkadaşlarımda, ha iletişmek istemeyip bi çemkireyim bu kadına içim rahatlasın diyen ekip içinse üzgünüm.

"No Comment"

Bu ara zaten keyfim yok, birde ego şişkinlikleri almayayım..

PS-Bloğun yeni yüzünü gelen yorumlara göre değiştirdim, daha kolay okunur hale getirdim, umarım herkesi memnun edebldim, ama robotlardan vazgecmeyi düşünmüyorum, çünkü bayılıyorum kendilerine!

Hiç yorum yok: