Cuma, Aralık 17, 2010

Yaşasın 40 somethingler!

Biz doğumgünlerimizi haftalar şeklinde kutluyoruz. Bir hafta sürüyor şenlikler, kutlu doğum haftası kutlanırda bizimkiler kutlanmaz mı?

Bu sene ofiste bomba bir parti düzenlemiş Sed. Aman herkesler vardı, sevgilim, annem ablam, kızıl, diddle, ik itane pırlanta,Aliş bile..Sed muhteşem bir pasta yaptırmış.Fotoğraf aşağıda, aynı ben, ahanda linki şurada. Çok yaşa Elif çok yaşa!



Doğumgünü şenlikleri daha devam etmekte, hergün pasta, hergün kucak, hergün öpüş, o kadar keyifliyim ki. Ha birde çocuk doğurdum perişanım durumum yok hiç. Olanlar da bence sevgililerine naz yapıyor başka birşey değil hehehe. Zira bu kadar muhteşem bir şeyi eziyet gibi algılatmak benim kitabımda hiç yok.

Anlayacağınız 40 ne güzel bir yaşmış diyorum başka birşey demiyorum bu aralar.

Hiç yorum yok: