Perşembe, Aralık 30, 2010

Sırtımda dövülenler.

Benim vücüdumunun çeşitli ve gizemli (merak uyandırması için böyle diyorum)yerlerinde dövmelerim var. Bu dövme işi bulaşıcı bir akıl hastalığı, bir kere başlarsanız sonsuza dek dövme yaptırabilirsiniz mesela.

Benim sol kürek kemiğimin üzerinde çince olmak üzere kendi adım ve sevgilimin adı var, bu dövmeler farklı zamanlarda yapıldı. Gecenlerde de gittim bu aile sicilinin en altına yeni bir sicil daha kaydettirdim.. Malum aileye yeni gelen bir miniboy var ehehehe.

Bu dövmem sanki en güzeli oldu bu üçlemenin, yada bana öyle geliyor. Ama şimdilik en sevdiğim dövmem bu. Ha bu arada daha orada dövülürken yenisini nereme ve nası listediğimi hemen tasarladım ve karar verdim. Böyle birşey dövme işte.



Sol kürek kemiğimin önceki hali.


Dövme yapılmadan önce Çaça ve ben fır fır dönenirken.


Dövme yapılırken...



Ve tataaaam..son sicil...aile kütüğü tamamdır.

PS- Ha bu arada çince, japonca, sanskritçe, latince dövmeler benim sevdiklerim arasındadır. Dövme nevi şahsına münhasır bir hadise olup uzaktan eleştiriye de pek açık değildir..Kısa nottur bu da.

Hiç yorum yok: