Çarşamba, Aralık 08, 2010

Karışık..

Herkes yazdı çizdi, yaz bitmedi kış gelmedi. Bugün yine yazdan kalma bir gün, güneş sıcacık, yada benim pencereden beni öylece kandırıyor.

Üzerimde kolsuz bir t-shirt, ellerim biraz soğuk ama kalbim sıcacık nedense..sarmalanmış gibiyim.

Şimdi bu kış gelmedi meselesine gülüyorum, kış gelse kar yağsa kış cocuğu olan ben buna bayılırım da, arada şikayette edebilirim herkes gibi, nasıl ki yaz sıcağında sıcaktan şikayet edebiliyorsam.

Neyimiz olmasa ona özlem duyar dururuz, yazın kışa, kışın yaza, arabasızsak arabaya, evsizsek eve, ama ele gecirince unutuveririz kıymetini, o bizim olsa dediğimiz anları.

Hani şimdi kar yağsa bu güneşin üstüne, etmedik sitem bırakmayız, nerden cıktı diye, oysa aralık ayında t-shirtle gezmekten de memnun değilizdir aslında.

Karman çorman bir post oldu farkındayım..karışığım biraz da ondan hahayt.



PS- Masanın üzerindeki bebek kaşıkları ilk kez bu kadar çarpıcı geldi bana...anne oldum sahi ben! Oğlanla kahvaltıya gittik pazar sabahı..ne hızlı gecti zaman.

Hiç yorum yok: