Pazartesi, Aralık 13, 2010

Eleman aranıyor.

Bizim Aliş'in ablasını geçen perşembe babasının rahatsızlığı sebebi ile ağlaşa üzüle memleketine gönderdik. Ağlaşıp üzülmek fenaydı da daha sonra benim içine düştüğüm durum daha ağlanacak bir halmiş, o gözyaşlarını dökerken pek idrak edememişim. Zira bu sabah ofise geldiğimde gözlerim şişmiş, henüz dövülmüşte evden gönderilmiş, sanırsın hiç uyumamış gibiydim. Oysaki dün gece canım Taylan'ın düğünde sekerken hiçte böyle hissetmemiştim.

Velhasıl, uzun lafın kısası, Aliş'e abla arıyorum, referansla olur, şirketten olur (hali hazırda parasını ödemiş olduğum ama bana eleman bulamayan bir şirket zaten var), her şekil olur, evde yardımcınız vardır mesela, kardeşi, kuzeni vardır, güvenilirdir, iş arıyordur, hadi Tanya'ya diyiverirsiniz.

Mail adresim profilimde var ama bu seferlik kimseye zahmet olmasın, kopyalayıverin diye de açık açık yazıyorum. tanya.ozkan@hotmail.com

Bir el atıverin de şu işi alnımın akı ile halledeyim. Bugüne dek bu blogdan hep şahane şeyler öğrendim, biberon seçiminden kumaş beze, gazlı bebekten doğru emzik seçimine. Bu sefer Aliş'e abla için de çok umutluyum.



Küçükte bir reklam karesi sıkıştırayım istedim araya, pek fotoğraf koymak istememe rağmen.

PS- Derteşmek için sonradan yoruma da açtım postu..bir dokun bin ah işit.

39 yorum:

Meyra dedi ki...

ben Alişin sevimliliğinden başka bişey göremez durumdayım:)) çok tatlı çookkk:)) maşallah;)

Tanya's dedi ki...

Sevgili Meyra,

Ehihe evet evet çok sevimlidir kendileri..bakmak isteyen var mıdır diye koydum fotoyu.

sermoon dedi ki...

oyy canım benimm..Oralarda olsam vallahi gönüllü bakardım sana :)

Adsız dedi ki...

ben ilk defa yazıyorum ama sıkı takipcinim..yorumları açmana da çok sevindim..alişin çooooooooooook tatlı çoooookk...

abla konusunda yardımcı olamadım sana ama, onun yerine ben senden bişi istesem ve şu alişi bi öp benim yerime desem....lale..

Derya dedi ki...

Ben bakariiiim gelirsiniz hafta sonlari siz artik, nasil sahane fikir bence :))Ayy nedir yahu Atina dedigin 1 saat taksimden yakin:))))

Fatma dedi ki...

alişşşşşşşşşşşşşş çoookk şekersinnnnnnnnnnn

Nehir İda dedi ki...

Çok sevimli bebeğiniz uzaklardayım size yardımım dokunmasa da kolay gelsin diyeyim bir de Aliş'i öpüverin gıdısından.

Hürrem Sultan dedi ki...

ayyy yerim ben bunu:)

Haydins dedi ki...

ahhh bu abla mevzusu çok zor işte, bizim yeğenler kaçıncı ablayla büyüyorlar biz takip edemiyoruz evde sürekli bir abla değişimi söz konusu..İnşallah kafana göre iyi bir abla bulursun en kısa zamanda tanyajım :) Öperim o köpüklü bebeyi :)

Adsız dedi ki...

yasasin!!! bende uzun suredir sizi takip ediyorum.. her fikrinizle bir degilim ara ara ama aileye, ataya olan bagimliliginiz. sonra genis dusunceleriniz.. cok seviyorum cok.. alisle ve esinizle cok yasayin, guzel yasayin. an bu andir, keyfini cikarin.

sevgilerimle,

Seda/ Hollanda

Burcu dedi ki...

tanyacığım hali hazırda elinde bir başvuru var ne dersin :))
çok datlu çok maşallah bu bakılmaz mı yahu :)) öperim ben onu...
inşallah en kısa zaman da herşey yoluna girer...

Nurdan Gencturk dedi ki...

oy, zor bi konu! Ada'yı bi denesene. Oradaki lisede çocuk gelişimi bölümü var. Mesela ordan mezun ama şu an çalışmayan bi Ada'lı abla oluverir sanki. Son sınıfta anaokullarına staja falan gidiyor onlar. Okul müdürü yardımcı olabilir belki? Aklıma geldi, yazayım dedim :) Kolay gelsin

Adsız dedi ki...

Hala sağa sola soruyorum Tanya...Ama kimsede birşey yok.Hoppala durumları nasıl?Zıp zıp minik tavşan Aliş:)Umarım harika birini bulursun Tanya.Hatta bulacaksın.
Şebnem
Not:Şifremi girmek zor geldi.Adsız olarak yazayım dedim

CeRoXiMo dedi ki...

Ohhh yoruma açık bir yazı sonunda:) Abla olayı zor cidden , ben onlarcasını değiştirdikten sonra, yani 1 yaşımdan sonra tek bir ablam vardı neredeyse 10 yaşıma kadar:) İnşallah Aliş'de benim kadar şanslı olur. Bu arada kumaş bez bilgileri için, emzirme konusunda da beni pompa ile arkadaşlığa yönlendirdiğin için çok çok teşekkürler ediyorum. Şansınız bol olsun.

tutenc dedi ki...

Öncelikle the oscar goes toooo ALişşş. Maşallahhh tüüü tüüü nazar değmesin işallah :)
Tanya dürüst, daha önce çocuk bakmış olması (herhalde bunlar kesilikle olsun istersin) aradığın başka bir özellik var mı? yatılı mı olacak örneğin. Yabancı olmasında çalışma izni olmadan çalışmasında sakınca var mı? gibigibigibi.
Sevgiler-Tuten

Bir Annenin Paylaşımları dedi ki...

çok tatlı maşallah Aliş'e.. abla konusuna gelince , kolay gelsin ben aklımın bir yerine yazdım, dilerim tez zamanda bulunur.

Adsız dedi ki...

o görünen göbek baba mı? :)))
Aliş çok tatlı olmuş bu arada..

Tanya's dedi ki...

Sermooncum,

Gelsene.

Tanya's dedi ki...

Sevgili Lale,

Öptüm gitti o zaman.

Tanya's dedi ki...

Deryacım,

Ah hiç düşünmem sana bırakırken..gel hemen. Biraz masraflı ama idare ederiz, hem vedatta gelir mecburen, yunanca öğrenir cocum.

Tanya's dedi ki...

Fatma,

Ama öle uzaktan olmuyor değilmi?

Tanya's dedi ki...

Nehir İda,

Öpülüverdi..mis gibi..

Tanya's dedi ki...

Hürrem Sultan,

gel bi gece bak, istediğin kadar yeme bonusu sana...ehehehe

Tanya's dedi ki...

Serpilcim,

Hazırım abla değişimine hele bir tane daha bulayım da ben.

Köpüklü bebe öpüldü.

Tanya's dedi ki...

Seda,

Ne hoş bir seda oldu şimdi yorumun, güzel dilekler ve sözler için teşekkür ederim ve öperim o zaman.

Tanya's dedi ki...

Burcucum,

Ah sen hemen gel.

Tanya's dedi ki...

Nurdancım,

SÜper fikir verdin, Filizi heme arayacağım, hemen olmasa da uzun vadede kesin bişiler cıkar.

Tanya's dedi ki...

Şebocum,

Tembel misin?

Aliş zıpzıp gelsene bi gece.

Cıkacak yahu bende inanıyorum cok.

Öperim özledim.

Tanya's dedi ki...

Ceroximo,

Umuyorum bizim oğlan da senin kadar şanslı olur.

Aaa bezler, pompalar daha neler neler, cok sevindim bir faydam olduğunua.

Tanya's dedi ki...

Tüten,

Güzel isimli kadın, ben sana mail atayım.

Öperim de.

Tanya's dedi ki...

Bir annenin Paylaşımları,

Bir şey cıkarsa bayılırım.

Tanya's dedi ki...

Adsız,

Evet evet, baba, birde bozuldu ee o göbek neden cıktı cınım diye hahahahyt.

uygarimizlahayat dedi ki...

Allahımm bu ne sevimlilik maşallah, biz mi çocuk bakmasını bilmiyoruz, benim kuzu mu mız mız Allahım sizi izledikçe gıpteyle bakıyorum. Aliş babasıyla küvette yıkanıyor şaka gibi, benim kuzuya kendi küvetinde kafasından su dökünce kıyamet kopuyorrrrrrrr... NAsıl başarıyorsunuz bu kadar rahat bebek yetiştirmeyi şaşıyorum valla :((( Abla konusunda inş. tez zamanda bulursunuz Tanyacım, iyi insanlarla karşılaşmanız dileğiyle...

Tanya's dedi ki...

Uygarımızla Hayat,

Ahahaha biz biraz rahatız sanırsam, ondan böyle küvet müvet takılabliyoruz.

Ha birde kıyamet bizde de kopuyor, küvetten cıkar cıkmaz.

Ah abla konusuna gelince bu blogdan şahane birşeyler cıkacak, ,nanıyorum ben:)

Adsız dedi ki...

Ben işimi bırakıp bakmak istiyorum =) Zaten kurumsallık bu iş hayatı genç yaştaa çok sıktı beni... Aliş'e bakmak istiyorummmm :)

Sinem..

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

İşte bu, yavru kuzunun en tatlı hali çekilir, bloğa konulur ve kronemetre başlar, abla aranıyor ! Hepimiz birer gün dönüşümlü bakmayı teklif ediyorum :)

Çiğdemmm dedi ki...

oleyyyyyyyy yoruma açık :) ya Tanyacım kapama yazılarını, böyle yoruma açık olunca daha bi mutlu okuyorum/oluyorum :P tabii sen pek olmuyorsun sanırım :Oo

Aliş pardon köpüklü Aliş evlere şenlik olmuşşş BAYILDIMMMM öpüjemm müsadenle :XX

gördüğün gibi yoruma açık bi yazı bulunca içimi döktüm, yorumumun sana pek bi yardımı olmadı abla konusunda ama özlemişim bilesin :))

sevgiler

Adsız dedi ki...

anne çirkin, baba sevimsiz.bu çocuk kime çekmişte dünya tatlısı bişey olmuş valla anlamadım gitti:)
ıraz

elfeyp dedi ki...

İzmir'de olsanız harika bir ablamız var, bi bebeği yeni kreşe gönderdi,şimdi boş ama..
İnanılmaz bir hızla büyüyorlar bu arada..Çoook tatlı..Öpüyoruz..