Cuma, Ekim 01, 2010

Bir mandalina bu kadar mı keyifli olur?

Gecen sene koca göbeğimle yılbaşını geçirdiğimiz Londra'da giyebilmek üzere bir elbise ararken tanıştım kenidisiyle...pek keyifle alışveriş yaptığım Erenköy cassette mağazasında.

Bu sene Aliş gelince aramıza istedim ki o da en az benim kadar şık, en az benim kadar renkli olsun istediğimden bir mail attım kendisine..hadi atölyeye gel dedi..istediğini yaparız Alişe..kalktım gittim..sadece Alişe değil..kendime ve Minota da birşeyler aldım, artık her haftasonu ordayım...her seferinde yeni şımarıklıklarıma olur diyor Mandalinarossa...bıkmadan..keyifle..en şen kahkahalarıyla...

Sadece bu şahanelikleri yapmıyor Mandalina..çocukalr içinde bir sürü şahane projesi var..merak edenler için, link şuracıkta..ben o kadar eğlendim ki, her gün ilaç niyetine en az bir kez izliyorum...bu ara vimeo patladı ama açılınca bakarsınız mutlaka.

Ve son olarak Mösyö ve benim akıllara zarar kılıklarım..







Birde Minot'a tshirt almıştım, doğum günü sebebiyle, tshirtler de mandalinarossa tasarımı..baygınım onlara da...



Bu haftasonu da gideceğim..bakalım daha ne şahanelikler yapacak Mandalina bize..herşey o kadar keyifli o kadar güzel ki..şiddetle tavsiye ederim..

Nazlı ellerine sağlık,emeğine sağlık..kazaklar m-u-h-t-e-ş-e-m...yalnız sevgili biraz buruk..ben ne giyeceğim diye...