Perşembe, Eylül 02, 2010

Bebeler HIV ile doğmasın...

Gecen sene Haziran ayıydı, Taa mart ayından U2'nun turnesinin ilk ayağı olan Barcelona konserinden Sed itiş kakış bilet aldıydı, toplaşıp hem konser hem tatşl yapalım diye gitmiştik,konseri ayıla bayıla seyretmiştim. Dünya bir yana ben bir yana.

Gecen yılın eylül ayında U2 Türkiyeye geleceğini açıkladığında bir heyecan oldum ben yine, biletlerin satışa çıktığı ikinci dakikada ben bu sefer tribunden seyredelim monşer ayaklarını bırakıp direkt saha içi bilet aldım.. Barcelonada pişman olmuştum çünkü saha içi acaip eğlenmişti, hoş benim kadar değildi eğlenceleri ama olsun hahahyt.

Bu konsere biletlerimiz hazır, hemde bir yıl öncesinden. Ben Bono'nun sosyal adaletine, yardım severliğine, girişimci ruhuna hastayımdır, sadece with or witout yuuuuuuu şarkısını böğürerek söylemeye değil yani, o yüzdendir ki sivil hareketlerinin çoğunu takip ederim veya üyeyimdir.One bunlardan biri, fakirliğe karşı sivil bir hareket, Bono'nun kurduğu ve devamında (RED)'in geldiği, maksat afrika'da bebeler HIV'den ölmesin, borçları silinsin, afrika bir şekil kalkınsın, batıdan yardım eli uzansın. Geçen pazar bu sebeple mesaj kutuma bir eletronik posta düştü, "would you like to volunteer in 360 Tour concert in Istanbul?" diyordu. Önce şaka bu dedim..içeriğini okudum, öyle şaka maka değil, yanıt verdim..elbette diye ama hala bir tarafım inanmıyor, birkaç mailleştik, aa baktım olay ciddi, hadise şu , One organisation'a U2 konserinde üye edebildiğin kadar adamı üye et HIV virüsünün anneden bebeğe taşınmasına son ver. Bir mail daha çaktım sevgilim de dahil olsun diye, o da oldu, hem bilete faan da ihtiyacınız yok dedi Weldon, sizi inner circle a kadar Ben 40 yaşındayım, hayatımda sokaklarda anket yapmadım, üniversite yıllarım dahil, sevgilim ise yaşını söylemeye gerek yok, benden gençtir kendileri, sanmıyorum böyle bir hareketi olsun, velhasıl U2 konserinde ikimizde gönüllü olduk, maksat HIV yayılmasın, 2015 yılına kadar HIV ile doğan bebe kalmasın.. bizi görürseniz konserde mutlaka üye olun..bizi görmeseniz de üye olun..

İşte bu sebeple bu sefer gecen seferden daha bir heyecanlıyım, daha bir işe yararım, daha bir şenim bu konser için..



PS- O kadar severim ki Bono'yu Alişin adını Bono koymak için pek debelendim, ilk oğlumun adınında Bono olması sebebiyle sevgilim vazgeçirdi, yoksa bana çokta trinkti.

PS2- Bugün keyifsiz bir günüm, tivitlemiştim, arayan soran ilgilenen dostalar bin teşekkür, hadise işle alakalı, annemim beni 5 aylık hamileye benzetmesiyle değil hehe..ona da bozuldum ayrı...