Salı, Ağustos 17, 2010

Yaşasın internet alışverişi..28/07/2010

Ece beni tüm alışveriş sitelerine üye eder.Şahane alışveriş yaparım beleşe..piyasadan 15 liraya alınacak şeyler (gerekli olmayabilir bunlar ama mühim değil) 3 liraya alırım..pek karlı hissederim kendimi..eşe dosta da alır..oh be derim..bugünün incileri...





Evde çok boş duvar olmamasına karşın, artık Alişin odası olsun banyo olsun, biryerlere asıcaz.


Aliş sürekli tepiştiğinden bunlarda paketli, bacaklarını arabanın kenarından cıkaramıyor, bayılıyorum.Dokuması her mevsime uygunu var.Ben her mevsime uygun oalnı alıyorum ki masraf olması hehehe.


Artık biberonları bulaşık makinesinde yıkadığımdan sepet,o kadar dağılıyotlar ki, parçaları süzgeçten topluyorum.BPA free.

Birde adadayım ya, alışveriş imkanım manav ve marketi geçmediğinden "Yaşasın Internet alışverişi"

Hiç yorum yok: