Salı, Ağustos 17, 2010

Öpüşmeyelim kardeşim...

Ah..bir haftadır serilip yattım...hayatımda geçirmediğim kadar şiddetli bir soğuk algınlığı geçirdim...heyhat..ilaçta kullanamadığımdan ağrılarım sebebiyle sevgili ve ben geceleri 4'lere kadar evde voltalar attık....ağladım..sızladım...bacaklarımın kopması için dualar ettim..sonra bacaksız bebek nasıl bakılır dedim...kabuslar gördüm..sevgilinin bir hafta boyunca gözünü gözümden ayırmaksızın bana yedirip içirdiği sayısız kilo portakal suyu..kivi...nar...elma...hasta çorbası sonunsa iyi geldi..ama şüphesiz ki tm bunların içinde bana en iyi geleni..karşılıksız koşulsuz sevgi idi..sabaha karşı uygum bitti dediğimde benimle deli gibi korku filmi izlemesi...ağrılarım gecsin diye hiç durmadan bacaklarımı ovması...kan ter içinde kaldığımda uyurken bile olsa t-shirtimi değiştirmesi..tüm bunlar beni ilaçsız ayağa kaldırdı..hem ne demişler..ilaçla da ilaçsızda 7 günde gecer bu illet...

Kıssadan hisse...hamileyseniz biraz kıl olma hakkınız var..sarılıp öptürmeyin kimseye kendinizi..hem nedir ki o bir bizde var..salya sümük yapışıp öpmeler...bayılıyoruz ama ben biraz askıya aldım..herkes haklıymış..kendimi o kadar da iyi koruyamamışım...artık iyiyim...öpüşmüyorum hahahyt....



"Hamilelik denemeleri" isimli çalışmamdan...

Hiç yorum yok: