Salı, Ağustos 17, 2010

Hamilelikte düzgün post yazamama....

Çöp(m)adamları illaki duymuşsunuzdur..Bir kalkınma projesi..daha önce hiç calışmamış kadınlara düzenli gelir elde etmeleri hazırlanmış bir geri dönüşüm projesi...ben bayılıyorum çöp(m)adamlara...kendime şu aşağıdaki görülen şahaneliği alırken zevkten bayılıyordum...


EN şık gece kıyafetlerime şahane bir aksesuar olur...

Ilkaycığım aradı beni geçenlerde..hastalıklarla boğuşmasının ortasında bir de doğrumadan önce bana ulaşması gereken bir paket varmış diye...bakarken gözlerim doldu...uuuuvvvv...salak Tanya..yedi ayı geçmişsin hala 6.5 haftalık hamileyim martavalı ile insanları uyutuyormuşsun dedim kendi kendime..gözlerim dolu her karesine baktım aşağıdaki kitabın....gözleri ışığı görüyormuş artık ALişin..ışığa doğru gidiyormuş..aman erken gitmesin de hehehe..

Sonra birde paketten yukarıdaki şıklıklar cıktı....yürüme ayakkabısı diye tarif etti Ilkay...bir sevindim..bir hopladım ki...her seferinde diyorum..bıkmayacağım da ama iyi ki varsın blög...iyi ki beni bu yüreği güzel insanlarla karşılaştırdın blög...

Ha birde sevgili ile geçenlerde gittik Va Piano'ya..benim kepekli makarna günümde...lezizdi...caddede en sevdiğim makarnacı..pizzacı....ah bir kadeh şarapta olsaydı yanında ya...


Birde "Hamilelik halleri" isimli çalışmamdan bir kuple koyayım istedim ama SED içine limon suyu sıktı...buyrun bakalım...


PS-Oylama devam ediyor...şimdilik çok geride kalmışım..oylama 29Marta kadar devam edecek..aklınıza geldikce tıklarsanız...tıklayan parmaklarınızı severim...

Hiç yorum yok: