Salı, Ağustos 17, 2010

Hamilelik üzerine kendi kendime sohbetler...

Hamile kalmadan önceki diş tedavime, diş tedavisinin en uygun olduğu dönem olan hamileliğin ikinci devresinde devam etme kararı almıştık..zira dişlerim hafiften ele gelmeye başlamıştı..gel gör ki kel kör kirpi...beni diğer hamilelerden ve insanlardan ayıran şahane ağız ve diş sorunlarım elbetteki bu işi dünyanın en kolay işi olmaktan cıkardı..tedavilerimin çoğunu iğnesiz yaptık..yaparken de kesin normal doğum yapabileceğime ve hatta doğuma gitmek üzere evden garaja inerken asansörde bile doğurabileceğim kanaatine vardık...diş hekimim..sevgili ve ben..insan bu kadar mı hissiz olur yahu diye..doktor zarifte..ağrı eşiğin yüksek diyor onun yerine hahahyt...

Velhasıl toplam acı bilanço cıktı..ağzıma 12 adet porselen ve 8 adette zirkon denilen materyalden olmak üzere 20 tane diş yapılıyor..bugün provaya gidiyorum...ve bizim oğlan kesin ya diş hekiminde huzur bulacak yada meslek olarak diş hekimliğini sececek..zira herkes hamileliğinde göbeğine Bach..Mozart dinletirken ben herkesin içini kaldıran vıııııın sesini dinletiyorum..üstelikte kendim de dişci koltuğunda fosur fosur uyurken...ben huzur bulduğuna eminim...bu tedavinin ikimizi de rahatsız ettiğini düşünmüyorum...ha bu arada merak edenlere bende duyarsız bir hamile değilim elbette..göbeğime Bach değil belki ama...U2..sex pistols..depeche mode dinletiyorum...bazen de teoman..o da kültür depresyonuna girmesin..kendi dilinde de birşeyler duysun diye...ben kendim klasik müzik dinlemezken oğlana dinletmek sacma geliyor...hem u2 dinleyenleri IQsu herkesten yüksek oluyormuş diye bir araştırma da okumuştum...o yüzden klasik müziğin bebelerin duygusal zekasını artırtığı meselesi üzerine kafa yormayı coktan bıraktım...aslında başlamamıştım bile hahahyt...

Bu arada merak eden varsa...hamilelik sayaç zımbırtıları yerine ben kendim sayıyorum haftaları...şu anda 22.hafta bitmek üzere..hafta hesabını da çok cakozlamadığımdan diğer türlü de 5.5 aylık...

Aşağıdaki fotoğraflar kendi otomatik portakal cekimlerim..ve evet farkındayım birinde göbeğim açık..ee oğlan da az bi hava almasın mı ama hahayt...



Hiç yorum yok: