Salı, Ağustos 17, 2010

Ah Nişantaşı...

Nişantaşını seviyorum ben...cumartesi günü Nişantaşı'nda idik..hem benim hamilelikle ilgili çeşitli doktor muayenelerim..ki anatema'da anlattım...hem de leziz bir yemek ve sınırsız alışveriş..Nişantaşı'na gitmişsek eğer...sevgili beni sınırsız bir alışverişin içine itiyor..zorla..yoksa sevdiğimden değil...

Den Cafe'ye gittik..Nişantaşı'na gittiğimizde açıkırsak mutlaka gittiğimiz...sevgili rose şarapını hüpletirken ben sadece su içtim ama yediklerim takdire şayandı...yolunuz düşerse kesin tavsiye ederim..

Aynı günün gecesi de Kadıköy'de bir meyhaneye gittik..ben pek sevmem meyhaneleri aslında...ne fasıl severim...ne de rakı... ama mezeler parmaklarımı yedirdi..itiraf edeyim hahahyt...

"Ofis halleri" isimli çalışmamdan..acaba bir ara hamilelik hallerime de geçer miyim...

Hiç yorum yok: