Salı, Temmuz 06, 2010

Ve sahalara döndüm...

Bugün motorla anakaraya giderken kendi kendime düşündüm..hesapladım, böldüm çıkardım..tamı tamına 20 yıldır çalışıyorum ben..üniversite II'de başladığım profesyonel iş hayatım ömrümün yarısı kadarmış..beni tanıyanlar bebek olduktan sonra işe hemen döneceğim konusunda fikir birliği içindeydiler..ve beklenen oldu..tam 80 gündür bebeğin doğumuyla birlikte kendime hayatımda vermediğim kadar uzun bir tatil verdim...hemde ne tatil..hayatımın en keyifli tatili...en cıvırdak..en çıpırdak..en bi en tatil...her anını keyifle geçirdiğim..şahane bir iş yapmışız dediğim..bazı bazı caresiz bakakaldığım ama sevgili sayesinde çabuk toparladığım 80 günlük koca tatil..bugün bitirdim..sahalara geri döndüm..kendi isteğimle..artık yeter diyerek..çalışmalı..üretmeliyim diyerek...ofise bildiğiniz valizle gittim..zira ada evinde de istanbul evinde de bir ofis kurmuştuk..dünyanın evrağı birikmiş her iki ofiste..topladım..çeke çeke götürdüm..şimdi içim pek bir rahat...hem işe yaradığımı hissettiğim..hem de üretmeye devam edebileceğimi bildiğim için...

Ama günün bonusu beni vapur iskelesinde şık şık giyinmiş beni bekleyen Aliş'ti..insan hayatı ne garip..nelere sevinir oldum şu 80 günde..Aşağıdaki fotoğraf günün bonusunun t-shirtü..



PS-Merak eden..Aliş sütsüz kalıp mamalara mı başladı diyen varsa..hayır..süt entegre tesisi bendeniz cennet kuşu pompamla geziyorum tüm şehri..

35 yorum:

Abuk Kraker dedi ki...

çok çok tebrik ederim seni kararından dolayı tanya'cım.
alişle döndüğün iş hayatın sana bi sürü güzellik getirir inşallah.
öptüm aliş'i de seni de.

fatma artan dedi ki...

Hayırlı olsun Tanya,
Umarım herşey yolunda gider.Alişe öpücük :)

yesilerik dedi ki...

Alise kim goz kulak peki?

fatma artan dedi ki...

ee birde unutmuşum ofis halleri çalışmalarını özlemiştik hani :))))

Tanya's dedi ki...

Abuk Kraker,

Pek çok teşekkür ederim..ve umuyorum ALiş uğurlu gelir gerçekten de..

Tanya's dedi ki...

Fatma,

teşekkürler ve evet ya..ofis halleri isimli çalışmalarım vardı benim ahahahyt..dur bakalım...

Tanya's dedi ki...

Yeşilerik,

ALişe de babası ve dadısı göz kulak..hemde benden daha iyi..

mermaid dedi ki...

budur:) bu iş macerasını özellikle dikkatle ve ilgiyle takip edeceğim. çalışkan arı:)
vee nihayet ofis halleri serisi de dönecek:)

Unknown dedi ki...

aynen ben de üni. 2'den beri çalışıyorum ve ben de ilk defa bu kadar uzun bir tatil yaptım,75 gün. ben de bu hafta işe başladım. 2 çanta geliyorum işe, sevgili Medela Swingim, süt poşetlerim, saklama kaplarım. Allahtan süt sağmaya uygun bir iş yerinde çalışıyorum yoksa zor gerçekten. Ve bir de senden örnek alarak süt biriktirmişim iyi ki.

Bu arada Emzirme Reformu'na destek vermek istersen, blogumda ayrıntıları var.

Özgür Turan dedi ki...

Hayırlısı olsun! Kendini nasıl iyi hissediyorsan en iyisi odur her zaman bilyorsun. Fakat sen anne olduktan sonra daha bi esprili oldun bak yazılarına bile yansıyor. Güldüm ben çok bu posta örneğin en çok da cennet kuşu pompaya!

Verda dedi ki...

Üret arkadaşım üret... Ama dikkat et hem süt çekmek hem çalışmak ... biraz ağırdan al. SOnra yatarsın. Süt çekmek kolay iş değil. Çok alıp götürür senden. Ama tebrikler... İş iştir nede olsa. Askıya alınmaya gelmez. DAha yorucu olmuştur kanımca bir ordan bir burdan işleri takip etmek... Şahanesin. şahanesiniz...

zeya dedi ki...

Yeni bir dönem başlıyor desene :):)
80 güncük mü süpersin sen :):):)

Ersin dedi ki...

Herşeyin en güzelini yapan biricik sevgili, kolay gelsin aklın arkada kalmasın. verdiğin saatlere uyuyoruz merak etme...
Sana her gün getiririm Aliş'i şık şık merak etme

Tanya's dedi ki...

Denizkizim,

Ahahaha caliskan ariyim, cok faza oturmayi sevmem ben..hayat devam ederken kosede durmayayim istedim..bakalim gorecegiz.

Anlatmaya devam.

Tanya's dedi ki...

Miss RedS Diary,

En guzelini yapmissin..aa pompa kardesligi yapmisiz:))

Calismak gibisi yok bence..emzirme reformuna zIyarete gidiyorum hemen.

Tanya's dedi ki...

Ozgurcum,

Beni iyi hissettiren budur hehe.

Aaa komik mi kacti icime diyosun..olabilir he..iyi hissediyorum kendimi ondandir.

Tanya's dedi ki...

Verdacim,

Dogumun besinci gunu calan telefonumla zaten hic ayri kalmadim isten.

Simdi gorecegiz, sut cekme isiyle ne olacak, cok yorulacak miyim bakalim. Onu gorecegiz, haber ederim zaten.

Bin tesekkur:) operim kocaman.

Tanya's dedi ki...

Zeyacim,

Basliyor bakalim, gorecegiz, aaaa bak artik bir oglen yemegi yapabiliriz hehe

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Iyiki varsin. Aklim hic adada kalmiyorum ama sizi ozluyorum tabi hehehe.

Ama isi de seviyorum ne yalan soyleyeyim.

Saatler supper..aferin size.

Hadi motordayim iskelede bulusalim o zaman.

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz dedi ki...

e yeter bu kadar tatil..ben senin kadar bile yapamayacağım sanırım tanyakuş..kensi işinin zararları:)bende pompacı olcam:)

figoltx dedi ki...

Hayirli olsun Tanya'cim. Sen simdi bu motivasyonla neler neler üretirsin iste :-).
Bol kazançlar, keyifli saatler...

Unknown dedi ki...

Tanya'cığım
sana bir nazar boncuğu göndermeye çalışacagım,bu bızdık çok tatlı yaaa...özledim onuuuuu...

sinem (adacim) dedi ki...

Şu sahalara geri dönme isteğini bana da bi üfürsen...

Böyle söylene söylene işsiz kalmaktan korkmaya başladım. Döneceğim, ben de süper döneceğim, üreteceğim....

Bonus süper ama. Dünyanın en keyif veren anlarından biri:))Aliş annesini de karşılarmış. Özledin ama di mi birkaç saat de olsa?

Özlem dedi ki...

böyle bir anda karar vermen tam isabet kutlarım seni , bir çok anneyi tereddütle işe başlayamamalarına çok şahit oldum , başlayıpta yarım bırakmalarına da; o kadar pozitifsin ki bunu tüm ailene yansıttığına eminim.
mutluluklar hep sizinle olsun

Tanya's dedi ki...

Pınarcım,

Bence de yeter..aslında cok bile..pompacı olmanın inanki hiçbir zararı yok..

Tanya's dedi ki...

Figencim,

AH işallah işallah..yazın biraz durgun olur ama olsun varsın..

Ben döneyim de...iyi dilekler için bin teşekkür..

Tanya's dedi ki...

Fulyacım,

Bizde seni özledik..bir kaçamak yaptığından Basriyle gelsenize..oğlanı ısırtıyoruz da hem hehehe.

Tanya's dedi ki...

Sinemim,

Üfürim üfürim hatta telefonla gaz vereyim..cocuk şahane bişi ama evde atıl olmayı sevemedim ki ben..

Organize oldum artık idare ediliyor saatler..bezler sütler yerinde..e daha ne..

Bonus bomvba..tabi yahu özledim özlemem mi?

Tanya's dedi ki...

Özlem,

Karar ani değil planlı idi..ben daha erken dönerim diye planlamıştım ama bu hafta başladım.

Anne olunca hayattan kopmmanın gereklerinden biri de bence kendi hayatına devam edebilmek..bu iş olabilir..seramik boyama kursu da olabilir.

Ben döndüm..çokta özlemişim işimi.

yaruze... dedi ki...

merhaba

Bloğunuzu epeydir keyifle takip ediyorum.Aliş'in aranıza katılmasıyla herşey sizin içinde bizim içinde daha keyifli hale geldi.Bende de o keyif sebeplerinden tam 3 tane var:)))
Biri tek biri çift:))Ben iş hayatına mecburiyetten 2,5 yıl ara vermek durumunda kaldım,aslında dönmeye çok ihtiyacım var ve fakat cesaretim yok:(Malum 3 tane...
Takibe devam...
Sevgiler...

Tanya's dedi ki...

Gönül,

Hoşgeldin o zaman..

Ben uzun yıllardır calıştığım için sabırsızlandım acıkcasıu..elbette bebeğimi çok seviyorum..yanında olmak istiyorum ama hayatı boyunca olamayacağımdan e o zaman keyif aldığım şeyi de yapayım dedim..uzatmadım..başladım..memnunum.

Çocukalrı gözlerinden öperim.

Adsız dedi ki...

ben de lohusa depresyonumu işe dönerek atmıştım,yaşasın çalışmak! Tanya buarada emziklerinize bayılıyorum ben avent kullanıyorum benim oğlana ama üstüne sizinki gibi isim yazdırabileceğim BPA Freeleri nereden alabilirim, bilgi verebilirsen çok sevinirim...
sevgiler,
savas

Tanya's dedi ki...

Savaş,

Tabi ya yaşasın çalışmak.

Emzikler egelince..www.mambaby.com dan sipariş verebilirsin...ürünlerin tamamı BPA free, eminim biliyosundur ama aman diyeyim Türküyeden plastik hiç birşey alma...akıllara zarar..

Adsız dedi ki...

supersin cok tesekkurler Tanya...
SAVAŞ

Tanya's dedi ki...

Savaş,

Rica ederim..güle güle kullanın..