Cuma, Mayıs 21, 2010

CMYLMZ

Bu gece uzundur izlemediğimiz CMYLMZ izledik..gülmekten katılarak...gösteride benim en katıldığım yer..Hindistan ile alakalıdır..."Huzur içimizde" kısmı..yine yıkıldık...gider Cem Yılmaz da..hani cüzdanı kenarıya koyması sebebi ile sağı solu kollamaktan bir türlü meditasyon yapamaz..hahahyt..diye yıkılırdık yine gülmekten..

Gösterinin her bölümü yıkan komikliktedir aslında..döne döne izlenebilir nitelikte...

Birde sene 82...renkli TV yeni gelmiştir evlerin coğuna...renk ayarı sonsuza dek açılırda Ewing'lerin tamamının karaciğer sorunu varmış gibi bir görüntü oluşur...sahi ya..neden açılırdı sonsuza dek o renk..benim renkli televizyonum seninkini döver durumları belkide...kimbilir...

Bilen var mı yeni gösterisi ne zaman olur..ne zaman yeniden katılırız gülmekten...

PS-Sevişgen başkanı istifa eden partide değişim rüzgarları bizi başka bir yerlere götürür mü dersiniz?....meraktayım...


Ben bu ayakları yerim..

11 yorum:

keLemek dedi ki...

yenmicek gibi değil ki.......
(:
minik aliş =)

Ersin dedi ki...

yahu ben de o ayakları ve de ucundak, bezelye parmakları yerim.
CMYLMAZ bin kere daha izlenir gene gülünür yahu.
Hmmmm malum partiye artık eski başkan müdahale etmezse umarım çok iyi olur.
Canımsın sevgili

sinem (adacim) dedi ki...

Şekerim,
Ada'yı da alın yanınıza. Sıkı bir Cem hayranıdır. Bizim evde hafta sonları günde elli defa dönüyor cd leri. Artık bütün esprileri ezberledim sayesinde.

Ayaklar tam yemelik gerçekten. Büyümüş de pantolon giymeye de başlamış. Ada Ayaz'ın ilk ayakkabılarını gördüğünde bunlar gerçek mi diye sorup çok gülmüştü.

Tanya's dedi ki...

Kelebek,

Buyrun..yiyin...

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Eee sömürüyosun zaten hep benim gördüğüm hahayt...

CMYLMZ..yıkıldım inceden yine...

Oh..bakarsın bir kısım düze cıkarız..

Biricik...

Tanya's dedi ki...

Sinemim,

Aaaa..geldiğinizde Adayı bize bırakın o zaman..katılırız birlikte...

Muhaha..ayakkapları cok komik..ona da alıyorum..giydiriyorum..bayılıyorum..

mermaid dedi ki...

"kdv?" "içinde,içinde."
ayakkabılar ayrı bir şirin.

Demli Hayat dedi ki...

Benim orda en çok hoşuma giden
"elinizi başınızın üstüne koyun, nasıl bir serinlik hissediyor musunuz?"
"her yerde klima nasıl hissetmeyelim.":))))

Tanya's dedi ki...

Denizkizim,

Tabi ya biede o vardi..huzur?? O da icimizde hahayt..

Tanya's dedi ki...

Demli hayat

Tabi ya birfe o vardiN klima deinligi tepe cakrada.

Cok basarliydi yahu.

serrose dedi ki...

Ayy benim de canim cekti bulayim biyerlerden izliyeyim :)
Tanyasum Alis de papa hastasi olur mu ?
Haha