Pazartesi, Mayıs 24, 2010

Ada mevsimini açtık...

Pazar günü Adaya gittik..sezonu açtık..Aliş...sevgili..ben...ilk kez..göbekten cıktıktan soonra..enfes bir hava vardı...önce kahvaltı..sonra yürüyüş...sonra bol kahkaha..sonra şahane yemek...hepsi ALiş'le..sabahtan başladı gün..cok erken..akşam eve döndüğümüzde saat 8 idi..oğlanı da kendimize benzettik..sokak iti yaptık..hiç şikayeti yok kendilerinin...ee bizim zaten yok ...

Ada çok güzeldi..bahar gelmiş..çicekler açmış..heryer mis gibi kokuyordu...evler tozlu..pis...bu hafta ışılamayı bekliyor ki önümüzdeki hafta sonu bize kucak açsın..pek memnun kaldık adadan...yaz gelsin tez vakitte dedik..el ele dolaşırken boş sokaklarında...



Adada oğlanı sömürürken sevgiliye yakalanmışım hehehe...merak edenlere hamile iken aldığım moby wrap şahane çalışıyor..kanguru hikaye..anne rahmi gibi..saatlerce uyuyabiliyor..hemde ben mobil haldeyken...tavsiyelerime şahandır...

58 yorum:

ece arar dedi ki...

oh biz de gelicez, bekleyin. fotoğraf nefis, ben de öyle yapışacağım aliş'e. öpüyorum hepinizi...

Nihan dedi ki...

fotoğraf muhteşem.baklavayı öpüyorum.

Tanya's dedi ki...

Ecee,

Hadi..okullar kapansın..hemen toplaşın..gel..yapış ALişe..tam yemelik olur o zaman...

Öpüyoruuuz.

Tanya's dedi ki...

Nihan,

Sevgilinin ellerinden..baklava da nefis..ben sömürüyorum..

nazo dedi ki...

Superman Aliş :)) çok öpesimm geldi :)
Yaz maceraları daha güzel olacak gibime geliyor, takipteyim büyük bir zevkle..

keLemek dedi ki...

ay bu yaz adaya alisi gormeye gelmek sart yani =))
gecen yazdan kalan ukte. .
(:

Ersin dedi ki...

heyooo haydi bol keyifli bir yaz olsun
canım sevgili unutma teleobjektifim ve de bendeniz her köşede sizi sobelemeye hazır beklemekteyiiiim

çınar dedi ki...

süpersiniz vallahi sen bu alişide süpersonik yapıcan bu gidişle şu wrapada bayıldım. ayrıca aldaki postaki ayaklarıda öperim. (izninle)

Tanya's dedi ki...

Nazo,

Öp öp..şahane bişi..yaz maceraları bana da süper olacak gibi geliyor..

Tanya's dedi ki...

Kelebek,

Gel gel..uke kalmasın..ada hep yerinde..bizde ordayız nasılsa..hadi..

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

O zaman cokta sömürmeyeyim oğlanı..hehehe..her seferinde yakalanıyorum zira..

Çoook..

Tanya's dedi ki...

Çınar,

Kendimiz gibi yapmaya çalışıyoruz elbette..biz nereye kendileri oraya..

Efem ne demek..müsade sizin..

ceydabural dedi ki...

Bu yaz daha mı güzel olacak ne :)

Unknown dedi ki...

Tanyaaa, mükemmel ötesi bir foto, süperrrr!!! Ersin Bey harika yakalamış, paparazzi gibi:))) Ada güzel,siz güzel, keyifler güzel, daha ne olsun değil mi? (her daim olsun :)) Sevgiler...

Haydins dedi ki...

Oh ne güzel..

Elçin dedi ki...

Maşallah çok tatlısınız:)

Sedeliko dedi ki...

dirseklerinde boğum olucak onları koparabilirim benden koruyun :))

Burcu Çalışkan dedi ki...

bu sıcak karelerinize bayılıyorum ben :))

elfeyp dedi ki...

Anne baba ne kadar gezerse bebeler de o kadar dışadönük ve süper paylaşımcı oluyorlar :) Bknz bizim ev. Melek Güneş uyanır uyanmaz Attaaaa diye bağırıyor.. Herkese gittiği yerleri anlatmaya çalışıyor şimdiden :) Uluç Ege'ninse yüzü hep gülüyor :)

L@L dedi ki...

Çok ama çooook güzelsiniz..
Darısı başıma, şu 2 ayı da hayırlısıyla atlatırsak..

ŞEKER dedi ki...

off.. olsa da koklasak mıncıklasak yaa..

uygarimizlahayat dedi ki...

Süperrrrrrrrrrr yaaaaaaa 1 yıldır böyle keyif süremedik, hep yüreğimiz ağzımızda gidiyoruz gittiğimiz yere Uygar paşa mızlarsa, ağlarsa, burnumuzdan gelirse diye Allahım hep böyle olunnnnnnn, hep mutlu kareler görelim... Maşallahhhhhhhhhhhhhhhhh Alişe...Boşuna demiyorlar dağına göre kar diye :)))

Tanya's dedi ki...

Derya,

Fotografci superde ondan ehehe..

Ada sahane..hele bir yaz gelsin daha da sahane olacak.

Sevgiler

Tanya's dedi ki...

Fotograf penceresinden,

Sevgili ile umudumuz o hani...

Tanya's dedi ki...

Serpil,

Oh pek pek..

Tanya's dedi ki...

Elcincim,

Pek tesekkur pek..

Tanya's dedi ki...

Sed,

Sen izinlisin..senden korumuyoruz..dalabilirsin hehehe.

Tanya's dedi ki...

Burcu,

Bende bende..

Tanya's dedi ki...

Elfeyp,

Aman darisi asimiza..biz gezdiriyoruz kendileri mutlu mu simdilik bilemiyoruz tabi hehehe..

Ama bunlari duymak harikaa...

Tanya's dedi ki...

L@L,

Aman iki ay dedigin ne ki.. Hemen gececek ve bomba guzelliginde gunler gelecek..

Tanya's dedi ki...

Seker,

Ee buyrun o zaman..mincik pincige..

Tanya's dedi ki...

Uygarimizla Hayat,

Alisi alistiriyoruz..her zaman sakin degil..agladigi da cok..ama dert etmiyoruz..sokak itligine devam..biz nasilsak ona alisacak o da..mecburen hehehe..

Operim ve sokaklara cikin derim. Pasa bey alisir merak etme.

ÇAğ dedi ki...

Tanyacım, aman gezin, aman alışsın sokağa, ben eve tıktım da ne oldu, çocuk evden dışarı çıktıktan sonra eve gidelim diyor:( Anne ne kadar rahatsa çocuk o kadar rahat oluyormuş.Kanguruu alıp evin bi köşesine koyduk, gereksizmiş gerçekten.Tontinoyu öpüüüüom, mis mis...
Öptüüüm

Adsız dedi ki...

bayılıyorum şu doğurup anne olunca mutasyona uğramış gibi hal değiştirmeyen kadınlara:)sana:)
öncede rahat sonrada rahat:)önce dedim yazmasamda gün aşaırı gelir okur giderim ben:)
sevgiler size ve Aliş'e:)
adaya tayin istemiştim zamanında ama çıkmadı.Hala görürüm rüyalarımda .Benim yerime de tadını çıkarın bir daha:)

Tanya's dedi ki...

Çağlayancım,

Ay bizde it gibi gezdiriyoruz oğlanı..gören acıyan gözlerle bakıyor oğlana..hiç umursamıyorum..nasıl alışırsa öyle gider..

Öp güzel Ayçamı da..

Öptüüm bende...

Tanya's dedi ki...

Asyaselda,

Nonono...mutasyon yok..insan hallerimiz değişmiyor ki..sadece artıyoruz..genişliyoruz..hayat tam gaz devam hehehe.

Eee buyrun adaya o zaman..rüyalardan cıksın...

Nurdan Gencturk dedi ki...

hoşgeldiniz...

Verda dedi ki...

Yerim ben onu! Sen ileride kangoroo ile rahat edeceksin - şimdi değil.. Çünkü Ali de etrafı görmek isteyecek... Eee herşeyin bir zamanı var... Asacan onu önüne adada yaz zamanı, sen gezecen o görecek etrafı.. Şimdi uyusun tabiii...

Özlem dedi ki...

Kıyamam size , ne tatlısınız siz öyle hep böyle olun :)

Unknown dedi ki...

Allahım ya,şimdi burnumda tüttü o bebek kokusu...
Ahhhh Tanya,şöyle benim için de bir koklar mısın minnoşu?Öper misin ayacıklarından?

Var mı etrafında,aman öpme,kokla..
Aman aynaya baktırma,aman başını ört diyen tonton teyzeler? :))))
Hep olur ya....

zeya dedi ki...

muhteşem muhteşem :):) Aliş de sen de adada sevgili de

öpüyorum :)

Taylan Sezginer dedi ki...

ben de geliyorum tanyakuşum:)

Eya dedi ki...

ben o kafaya bastan beri asigim....seker oglan...sevgiler

eya

Tanya's dedi ki...

Nurdan,

Dünde adadydık ama seni nasıl bulurum bilemedim...

Tanya's dedi ki...

Verdacım,

Wraple cok rahat ettik ikimizdeççkanguru zamanı hele bir gelsin de..baksın Aliş etrafa...

Öptüm..

Tanya's dedi ki...

Özlem,

Olalım ama di mi?

Tanya's dedi ki...

Pınarcım,

Öptüm kokladım...

Yok yok..herkes sömür diyor..bu tat bir daha geri gelmez diyor...ee bende büyük sözü dinliyourum mecburen hehe..

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Şahaneydi ada..hadi komşu olucaktık..

Zamanıdır..

Tanya's dedi ki...

Taylan;

Bekliyoruuuuuzzz..

Tanya's dedi ki...

Zehra;

Kafa tam yemelik..afiyetle..armutum benim...

serrose dedi ki...

Ohh misss misss
bize yagmurlar yagsin siz gezin kiskandim ama cok degil :)
sizi mutlu gordum ya fesatlik edemedim
miss kokuyor sanki Alis ole poz vermissin ;)
optum kocaman

Unknown dedi ki...

Merhaba Tanya,
seni ve yazılarını uzun süredir takip ediyorum. Ben seni ve ailenizin yeni üyesi Alşi tanıyorumaslında:)Hergünyeni yazın varmı, Aliş ne yapıyor acaba diye kontrol ediyorum. Hiç yazmamıştım amam bugün aklıma senin adayı çok iyi tanıdığın geldi. Hziran ayında 1 hafta iznimiz var ve İstabulda değerlendirecez. Bana kızımımızla birlikte adada gidebileceğimiz güzel havuz yada plaj adı verebilirsen çok güzel olur:)Bizde fındığımızla birlikte sezonu adada acabilelim.
Teşekkürler.
Sana ve Alişe sevgiler gönderiyorum...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Tanya,
geçen cumadan beri ailecek İzmir'deyiz biz... Ada'ya dönüş Cumartesi gecesi...

sinem (adacim) dedi ki...

Ooooh hadi bakalım, ada keyfine Aliş de katıldı. Tadına doyulmaz artık şekerim:))

sinem (adacim) dedi ki...

Ay dur fotoya şöyle yakından bakınca... Nasıl sıkıştırmışsın haaa:))

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

Ee hep bizdey ağacak değil ya...sen hele bir gel..mis kokuyu vericem kucağına..keyifle..

Öpücük..

Tanya's dedi ki...

Bahar,

Aaa ne güzel o zaman...

Adada bizim en çok gittiğimiz yer Halkinin havuzu ve Çam Limanı..

Aşağıda Nurdan var..asıl adalı o..ona da bir soralım bence...

Sevgiler,

Tanya's dedi ki...

Nurdan,

Yarın geliyoruz..lady cafeye bakıyorum hep...sende bahara bak bu pazar..belki denkleşiriz.