Pazar, Nisan 18, 2010

İki kişilik bir aşktı bizimkisi....

İki kişiliktir benim bildiğim tüm aşklar...bugüne dek hep iki kişi olduk biz..iki kişi yaşadık biz duyguların en çoşkulusunu..iki kişi kişi idik sonsuza dek evet derken...iki kişi idik tüm ilklerde..seyahatlerde..taşınmalarda..adada...rüzgar yüzümüzü yalayıp gecerken motor tepesinde...u2 konserinde...Londra'da...orda burda...evimizde...

Belki bugün bu iki kişilik aşkın aslında nasıl bir üç kişilik bir aşka döndüğünü ilk kez itiraf ettik birbirimize...birbirimize verdiğimiz kıymeti taçlandırıp bu aşkla birbirimize dünyanın en güzel hediyesini verdiğimizi itiraf ettik...sarıldık sıkıca üçümüz birbirimize...henüz gözlerini bizim aşkımıza açmamış oğlumuzla birlikte...bundan sonraki hayatımızın bugünkünden çokta farklı olmayacağını da bilerek..ama hep aşkla kalacağımızı hissederek..söz vererek...

Kısa bir not düşmek istedim ben bugüne...keyifli bir güne...daha da keyiflisi gelecek olan günlerin başlangıcına....

26 yorum:

mermaid dedi ki...

sen ağlattın beni şimdi. çok güzelsiniz, çok daha güzelleşeceksiniz, büyüyüp serpilmek bu sanki, katmerlenmek.
iyi ki paylaşıyorsun, iyi ki yazıyorsun, iyi ki bizi de şahit ediyorsun.
sevgiler kucak kucak.

Tanya's dedi ki...

Denizkızım,

Katmerlenmek dedin ya ne güzel dedin...hep katmerlensin aşklar..iki kişilik kalmasın belki..hiç birimizin aşkı...olmaz mı?

Kocaman sevgiler sana da...size de..

Tanya's dedi ki...

Denizkızım,

Katmerlenmek diye ne güzel dedin.katmerlenmeli belki de aşklar..iki kişilik kalmamalı..bencil olmamalı değil mi ama insan...

İyi ki varsın...

Kocaman sevgiler

Ersin dedi ki...

bunun üzerine ne denir ki........
hangi söz yeterli olur ki......
hangi söz tamamlar ki....
iyi ki bir olduk biz....

iyi ki......
iyi ki......

sözümün arkasındayım.....

Unknown dedi ki...

Biraz evvel aklımdan geçtiniz..
Hiç ayrılmayın birbirinizden...
Hiçç.....

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Ağlatmayın ama ...

defneyleyasamak dedi ki...

sanki ben değilim sizi seyreden... buradan okuyup da nasıl bir sevdadır diyorum hiç görmemişim hiç bilmemişim gibi...
yarın yine şahit olacağım... yine bakıp yine şaşıracağım...

uyku girmez gözüme, ılık süt içip yatmalı...

İLKAY dedi ki...

off off ben şimdiden başladım ağlamaya... yarın gözümün buğusundan seni görebilecekmiyim acaba...
herşey gönlünce olsun senin, sizin.

fatma artan dedi ki...

Tüylerim diken diken oldu okurken. öyle çok etkilendim ki, süpersin.
Çok duygulandım Tanya çok çok.

Hayatın Ressamı dedi ki...

nasıl bir yazı bu .kamyon çarpma etkisi ...
uzun, sağlıklı ve güzel olsun hayatınız.

elif dedi ki...

doğummu yaptınız yoksa? uzun zamandır takip ediyorum sizi sessiz sessiz.merak ettim yahu:)))

İkizBebek dedi ki...

benimde gözlerim doldu, nasıl güzel bir tariftir bu, aşkınız hem daim olsun emi.

asliberry dedi ki...

Tanya güzel haberlerini bekliyoruz. Yavrunuzla, sağlıkla sıhhatle bekliyoruz sizi. Hep güzel, iyi dileklerle bekliyoruz.

ceydabural dedi ki...

ctsi. günü 9 saat beklediğim bir doğum çekiminin ardından
bugun okudugum bu güzel sözlerinin ardından söyleyecek sözüm yokmuş gibi hissediyorum

bir ömür böyle mutlu olun dilerim... :)

Nily dedi ki...

Alis askinizin somut bir hali olacak! Biraz senden biraz ondan ve elle tutulur harika bir duygu!!!! Sevgiler...

keLemek dedi ki...

Alişciğim,
belki geldin belki yoldasın.
ben güzel annenin yazılarıyla ona ve sana kendini yakın hisseden biriyim.
sen şimdi küçücük ve yumukyumuksundur.(ne tatlı)
çok şanslı bir bebeksin bu kadar aşk ve sevgi dolu bir eve adım atıp böyle bir ikilinin üçüncüsü olacağın için.
hayat boyu gül..hayat boyu..
hoşgeldinn :))

Unknown dedi ki...

Tuğbada gördüm şimdi..

Gelmişsin,çooook mutlu oldum..
Hoşgeldin dünyamıza,
O kadar sevgi dolu bir aileye geldin ki...

Hep mutlu,sağlıklı,huzurlu olman dileğim ile..
Aileni hiç üzme olur mu?
Senin o minicik ayacıklarından öpüyorum..

Pınar Teyzen...

Unknown dedi ki...

Ahhh Ali pasa geldin bile ha bu guzel bahar gununde bravo sana hem sahane bir anne-baba sectin hem sahane bir bahar gununde merhaba dedin hayata su anda Atina da her yerde kus sesleri var istanbul`u bilmiyorum ama annenle babanin basinda bahar ruzgarlari estirdigin kesin su anda sende bin yasa Ali yuce gonullu bir ailenin sahane bebegi hosgeldin!!:)))Hafta basi sendromu bilmeyen Ali haftaya neseyla baslattin annecigini aferin sana!!!

pommeler dedi ki...

aliş gelmiş biraz önce okudum
çok mutlu oldum sizin adınıza tanya'cım
uzun, saglıklı, sevgi dolu ,guzel insanlarla cevrili bir ömür diliyorum
alişe

Burcu Çalışkan dedi ki...

bu cümleleri aliş'in aranıza katıldığını öğrendikten sonra okudum nasıl duygulandım anlatamam... aşkınız daim olsun... ve tabii ki hoşgelmiş, sefalar getirmiş aliş... kocaman öpüyorum seni

Turkuaz Deniz dedi ki...

Hosgeldin guzel bebek, ben nasilda anlamadim bugun gelecegini! Bak bana surpriz oldu iste, guzel surprizlerle dolu upuzun, sevgi dolu, piril piril bir hayat dilerim sana.

Guzel anne, sevgili baba; ikinizi de tebrik ediyorum! Kocaman sevgilerimizle!

Not: Deniz abi de cok mutlu olacak duyunca Alis' in gelisini, gobek fotograflarini merakla takip ediyordu :)

enne dedi ki...

Ali Leo gelmiş, öğrendim:) Tebrikler, 3 kişilik mutlu ailenizin macera dolu serüvenlerini izlemek için sabırsızlanıyorum:) Hoşgeldin Aliş, güzel isimli yakışıklı.

Unknown dedi ki...

gözlerim doldu vallahi tanyacığım...
allah sizi ayırmasın alişiniz de sevdiklerinizde değerlerinizde hep sizinle olsun :))bu aşkınızı sevgi yoğunluğunuzu bizimle paylaştığın için çok teşekkürler tanya :))
sevgiyle kal çılgın kadın alişin annesi :))

.ankara düşleri. dedi ki...

az önce defneyle yaşamakta alişinizin geldiğini öğrendim.çok sevindim sizin adınıza.gözlerden yaşlar indi, şimdi bu satırları okudum aynı sahne tekrarlandı...
üçünüze de bir ömür boyu mutluluklar dilerim... sağlıkla, huzurla, aşkla...

Tanya's dedi ki...

Aaaaa...ertesi gün doğuma gittiğimizden bu posta gelen yorumlara yanıt vermeyi total unutmuşum ben yahu..şimdi postu okudum da tekrar..gözümden bir damla yaş süzüldü..ama mutluluktan...

Tanya's dedi ki...

Güzel temenniler içinde herkese bin teşekkür...