Perşembe, Şubat 25, 2010

Aliş Geldi!

Bize bugün Aliş geldi...kurye içeri girdiğinde aa yine ne istemişim acaba dedim...kutuyu açıp mektubu okuyunca bir sevindim ki...Defne'den Aliş'e Aliş gelmiş...Defdefin ilk oyuncağı Alişmiş...annesiyle konuşurken Tanyanın bebeği geldi mi diye..adı ne demiş Defdef..Aliş deyince Tuğba.."benim Aliş'im gibi mi" demiş benim telefon saç....ve hemen bir Aliş alınmış..paketlenmiş kargoya verilmiş..Bizim Aliş'e şarkı söyleyecek..uyutacak...Defne ile Aliş çok iyi abla kardeş olacak bence..şimdiden Defne Aliş'i düşündüğüne göre ilerde de şahane bir abla olacaktır...abladan ziyade belki de dost olurlar aradaki yaş farkına bakmaksızın...Tugba ve ben gibi..karşılıksız koşulsuz...kim bilir....



Aliş yukarda..yanında mektubu ile...



"Hamilelik Halleri" isimli çalışmamdan..

72 yorum:

Noni dedi ki...

Ay yüreğim ağzıma geldi Tanya!!!!! Aaaaaa!!!!

Noni dedi ki...

Hah kendime geldim esas yorumuma geçebilirim :)

Ay yavrum DefDef ne tatlı bu arada ne sevgi dolu bir prenses canım benim!!!

ceydabural dedi ki...

ne güzel bir hediye olmuş
ama daha önemlisi anlamı verdikleri değer çok güzel
sizin gibi güzel bir bağ olsun hep aralarında

asmabahce dedi ki...

doğdu sandıııııııııımmmmmmmmmmm!!!!
:)

~b dedi ki...

ayy nasıl heyecanlandım başlığı görünce,korktum da bi an! alemsin güzel anne,sevgiler...

defneyleyasamak dedi ki...

deli ya :)
aliş geldi diye milletin yüreğine indir sen :)

defneyleyasamak dedi ki...

deli ya :)
aliş geldi diye milletin yüreğine indir sen :)

sinem (adacim) dedi ki...

Daha postu okumadım. Birazdan okıuyacağım ama şak diye gidiyordum belirteyim.

sinem (adacim) dedi ki...

Hehe heyecandan yorumu bile doğru düzgün yazamamışım. Deli kadın. Doğurdun sandım.Ne güzel bir hediye yollamış Defdef. Aliş bol bol uyusun oyuncağıyla.
Kıyafet şahane. Şu benim bayıldığım bir kolyen vardı. Onu da taksana hamilelik bitmeden. Hani şu siyah, çiçekli işlemeli gibi kocaman olan kolye.

keLemek dedi ki...

gözlerim nasıl açıldı
nası yaniiii diyerekten
aaa bile demişm farkında olmadan dış ses ile.
Alişte (geldiği vakit) defdefte tam yemelik 2 kuzudur.
bu da su götürmez bi gerçektir (:

Tanya's dedi ki...

Nonicim,

Ay düşünemedim ben yahu...şirinlik olsun diye şeyettimdi...

Defdef şahane dimi..tatlı tatlı da sorar ha...telefon saçım benim..

Tanya's dedi ki...

Fotoğraf Penceresinden,

Çok kıymetlidirler ailecek bizim için..candırlar..gocunmadan..düşünmeden..hep varlar hayatımıza girdikleri günden beri..

ALişle Defde bizim gibi olur umarım..

Tanya's dedi ki...

Asmabahce,

Hahahyt..şakanın dozu kaçtı sanırım...

Tanya's dedi ki...

Burcu,

Korkacak bişi yok..uyutan Aliş geldi..uyutan...

çınar dedi ki...

vallahi bende doğum yaptın zannettim. def def çok iyi bir abla olucak.

Tanya's dedi ki...

Tugbacım,

İndirmişim baksana...şakalaşıyordum oysaki hehehe....baygınım hala..

el*ff dedi ki...

Tanyaaa süpersin :))
Ah dedim Aliş geldi blogda yazılabildiğine göre sağlığı da iyi oh ne güzel erken erken miss gibi kokar diye iç geçirirken :)) okudum ki delisinnnn :))
Şahane defdef :))

Tanya's dedi ki...

Sinemim,

Hahaht..afedersin...şakadanak gitmeyesin hehehe.

Bak doğurunca haber edicez sana..ne korkuyosun sen aaaa.

Aaa bak o kolyemi takim yarın..doğru dedin...bende pek severim hani..

Öptüm.

Tanya's dedi ki...

Kelebek,

Ya evet..açtırdım gözleri..affola..ama eğlendim de pek.

İkisininde popolarını ısırıcam ben.

Burcu Çalışkan dedi ki...

tanyaaaaaaaa, alemsin valla ödümü patlattın başlığınla :))

Tanya's dedi ki...

Çınar,

Söz doğuma birde fotoğraf yetiştiririm ki gercekci olsun..baksana doğurunca hiçbiriniz inanmayacaksınız.

Tanya's dedi ki...

El*ff,

Hehehe yütreklere indi..gerci netbooku hastaneye götürücem..fena fikir değil aslında..taze haber hehehe.

Tanya's dedi ki...

Burcu,

Eee ama bu da olacak pek yakında..idman oldu işte hepimize hahayt.

Unknown dedi ki...

Hay allahım, nooluyooo ne zaman geldi bebiş diye yazıyı okumaya başladım, başlığa aldanıp:))) alemsin, defdefin maceralarını zaten yakından takip ediyoruz, dünya tatlısı yaaaa, maşallah,bence Alişle Defdef çokkk iyi dost olacaklar. ne kadar düşünceli, yavrum yaaaa:))

defneyleyasamak dedi ki...

Tanya, sen laptopu getirirsen, ben dogumhanede cektigim fotoyu sen yukarı gelene kadar yükler post ederim, ne dersin?

defneyleyasamak dedi ki...

Tanya, sen laptopu getirirsen, ben dogumhanede cektigim fotoyu sen yukarı gelene kadar yükler post ederim, ne dersin?

defneyleyasamak dedi ki...

Tanya, sen laptopu getirirsen, ben dogumhanede cektigim fotoyu sen yukarı gelene kadar yükler post ederim, ne dersin?

defneyleyasamak dedi ki...

Yahu bu ne böyle, her bir yorumum 2er 5er çıkıyor. Yorum kirliliğinden ötürü özür :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Bir an gerçekten Aliş geldi sandım!!!!Aliş güle güle oynasın:)

Tanya's dedi ki...

Derya,

Hahahyt..kandırdım sizi biraz o zaman.

Defdef şahanedir..cokta iyi dost olacaklar..

sedaca dedi ki...

Tanyaa ben de yazının tamamını okumadan başlığa bakıp ödü patlayanlardanım :)
endişeme bakar mısınız, tüh listeye uyulamadı, Tuğba da çalışıyor, ayyy fotoğraf çekilemediii :)) neyseki oohh dedim devamını okuyunca :) ama Aliş böyle sürpriz yapsa da güzel olurdu di mi :)

zeya dedi ki...

Tanya aa başlığa bakıp şoka girdim :):):)

Defne süper tatlı :):) Bence süper arkadaş olacak Alişle :):):)

. dedi ki...

başka nasıl yürek hoplatabilirdin ki? Bin senaryoyu aynı anda yazdım, kurguladım, oynadım ve izledim sayende:)

Sardunya

asmabahce dedi ki...

Yok dozu kaçmamış, hiç değilse gğne heyecanlı başlamış olduk:)))
ama tuğbanın makinasıyla uyutmayan! alişin fotoğraflaını merak ediyorum:)) sağlık, kolaylık...

serrose dedi ki...

Tanyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kizim naptin sen :) gurbet ellerde sok ettin beni :)

Ayy yaaaa :)

Saglikla huzurla mutlulukla gelsin butun Alisler :)

Tanya's dedi ki...

Tuğbacım,

Netbooku götürücez hastaneye..aklıma gelmedi desem yalan olur..sen artık çektiğin fotoğrafları benim salyalarım eşliğinde koyar..aslan gbi bir post yazarsın..bence olur..ne dersin...

PS-Berekettir bereket.bırak yayınlansın 5 kere hehehe.

Tanya's dedi ki...

Sebla,

Ehihe...anlaştık Tuğbayla..Aliş gelince post yazacak..en şahanesinden..

Tanya's dedi ki...

Seda,

Ahahahyt..Tuğbanın fotoğraf cekememsei bana kabus olmuştu bir gece...ama erken bile gelse Aliş..aşağı yukarı hazırız biz...

Tanya's dedi ki...

Zeya,

Pardon yahu..ben pek eğlendim oysaki hehe.

Bence de bomba arkadaş olurlar...ama 20lere doğru...

Tanya's dedi ki...

Sardunyacım,

Bide meseneden kontrol ettin...şş noluyo diye...bak ne güzel gülüştük işte...

İyidir iyi senaryolar..

Tanya's dedi ki...

Asmabahce,

Ah ah iyi o zaman..Tuğbanın makinesi en önemli aparat doğuma giderken..bizde cok merak ediyoruz fotoğrafları..

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

Nihohoho..ne var bak idman oldu böylelikle...

İçime şakacı kötülük kaçmış bugün hehehe.

Öpücük..

Sen Gelince dedi ki...

Benim de kızıma ilk aldığım bebek aynısıydı... Bizimkinin hala bir adı yok o ayrı mesele:)

Karnındaki Aliş'in zamanında ve sağlıkla gelmesi dileğiyle sevgiler:)

Haydins dedi ki...

Ouyy çok tatlı defdef , Aliş'de sizin gibi tatlı olacak :)

Tanya's dedi ki...

Sen Gelince,

Demekki bu tırtıl uyutan bebek işe yarıyor..her annenin bebeğine hediyesi..Defdefin de Alişe hediyesi.

Çok teşekkürler bu arada güzel dilekler için..

Tanya's dedi ki...

Serpil,

Etrafımızdaki herkes o kadar tatlı ki...bence de herşey enfes olacak...

Ersin dedi ki...

yahu ben bile okuyunca bir acaip oldum canım allah allaaaah
hadi bakalım oyuncak aliş hoşgelmiş bebek aliş te en hayırlı zamanda gelsin doğru zamanda sağlıkla gelsin sen de sağlıklı ol...

Adsız dedi ki...

ilahi tanya:)) şaşırdım valla... neyse ki her şey yolunda:)
aliş güzel günlerde kullansın hediyesini.

mermaid dedi ki...

deli deli kulakları küpeli:)

gRanGe dedi ki...

post itibariyle ortaya çıkan sonuç;
1-başlık önemlidir..
2-önyargı fenadır
3-sorumluluklu insanlar dikkatli olmalıdır..
4-anlamadan dinlemeden aliş geldi başlığına bakıp anaaaaa doğmuş galipaa süper yaaa yarın gidip görmeliyim süper olur denmemelidir..

Hayatın Ressamı dedi ki...

aliş geldi diye okuyunca hımmm ayyyyy dedim.
oyyyy ben seni çok seviyorum yaa.bir anda nasıl yüreğim attı anlatamam.
bundan sonra sana her gün benden bir maşallah.
eee alişe aliş gerekti zaten.

HaNdE... dedi ki...

ben başlığı görünce noluyoruz dedim :)

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Hahahyt..ama sana Alişide gösterdim üstüne üstlük yahu...ama düşünüyorum da ben bile heyecanlandım şimdi hehehe.

Sağlıkla huzurla gelsin ALişimiz..

Tanya's dedi ki...

Zehracım,

Ay herkes şaşırdı yahu..elimin ayarı yok işte hehehe.

Aliş şahane he.

Tanya's dedi ki...

Denizkızım,

Hemde cok küpeli..

Tanya's dedi ki...

Sinan,

Hahahyt..tespitlerin hepsi doğru..insan dediğin varlık akım..b.kum yazıp konuşmamalıdır değil mi ama?

Tanya's dedi ki...

Sihirlicim,

Sevgili dahil herkesi heyecanlandırdım..bir nisan şakası gibi oldu...hehehe...

Eee o zaman her gün bir maşallahı hakettik desene..

Öpücük.

Tanya's dedi ki...

Hande,

Ninni dinliyoruz gelen ALişten olan o hehehe..hemde şahane...

hlya dedi ki...

Bende başlığı okuduktan sonra nasıl yani erken değilmi diyenlerdenim :))

Tanya's dedi ki...

Hlya,

evet evet daha erken..içimdeki aliş biraz daha otursun içerde..1.5 kadar yeter hehehe.

uygarimizlahayat dedi ki...

Defdef ve annesi + Aliş ve annesi = Kalplerinin güzelliği yüzlerine vurmuş annelerden doğma süper çocuklar... Bencede çok güzel dost olacaklar, abla kardeş olurlarsa kavga daha çok olur diye düşünüyorum :))) Dostluğunuz, karşılıksız, hesapsız, sorgusuz ilişkiniz hiçççççç bitmesin, güngeçtikçe artsın... (Bak benim yüreğim ağzıma gelmedi, resimle başlığı bütünleştirdim hemen :))) mucks

kiki dedi ki...

"ALİŞ GELDİ"offfff aklım uçtu başlığa:))))))çooooooooooook şekerrrrrrr:)

nergisce dedi ki...

cok korktum, kendimce hesap yaptim halbuki daha ne kadar var onu bile bilmiyorum:)sagikla huzurla gelsin alis inaAllah, sabrsizlikla bekliyorum:))

eso dedi ki...

alemsin annem ya ALİŞ GELDİ DEYİNCE tası tarağı bırakıp nasıl geldim bilmiyom:):)sanki beklemiyomuşuz gibim nasıl yani deyiverip kendimi buralara nasıl attım eyyy tanyam alacağım ola ama alacağım senin mutluluğun ve güzel haberlerin ola hep çokkk öpüyorum bebem benim:):)

Tanya's dedi ki...

Uygarımızla hayat,

Çok teşekkür ederiz güzel sözler için..ah bak senin yüreğine indiremedim gördün mü hahahyt...

Tanya's dedi ki...

Kikicim,

Aliş gelince sana haber gelecek zaten yahu..olur mu öyle şey..

Tanya's dedi ki...

Nergisce,

ZAman var zaman var daha...7 hafta kadar..heyecana mahal yok..

Gelince hep beraber sevinicez ne güzel..

Tanya's dedi ki...

Eso,

Ahahhayt..annen mi dedi Aliş geldi diye almesiniz valla...

Aliş gelince fotoğraflı post yapmaya karar verdik merak etme sen.

Öptüm kocaman.

Verda dedi ki...

Tanyacım bu bizde de var, zira bizimkisini uyutmadı pek. Zaten ilk aylarda pek anlamıyorlar, ama sonraki aylarda bilemem. Maralın oyun parkında duruyor arada eline alıp alıp gülüyor... İnşallah bu Aliş senin Alişi uyutur - uyuması gereken zamanlarda :)))

Hayatın Ressamı dedi ki...

nerdesin yahu ?
ses ver bu kadar ara yapmazdın merak ettim.

Tanya's dedi ki...

Verdacım,

İyi düşünüyorum ki iyi şeyler olsun..bence uyutur..Defdef o adar düşünmüş..göndermiş..kesin uyutur kesin hehehe.

Tanya's dedi ki...

Sihirlicim,

İşe güce daldım bu aralar..yoksa bomba gibiyim.