Salı, Ocak 12, 2010

Bloglar alişverişte görsün...

Gecen hafta Haydins'te okudum..Nazodan alışveriş yapmış..ikisi de severek okuduğum bloglar...ve fakat pasaj bana uzaktı..hiç alışveriş yapmamıştım ama Nazonun yaptıklarını görünce durduramadım kendimi...aldım..ne gördümse aldım..biraz da gizli bir hevesim var..ondan aldım...Nazonun pasajı da şurası..mutlaka bir bakın derim...


Göbekteki de Aliş'e gelmiş..bayıldım...


Alışverişimi görüp kıskanan Seden'e süpersonic taç...


Ve ve..Aliş'e uğur çorapları...


Son olarakta"Hamilelik Halleri" isimli çalışmamdan...

46 yorum:

zeya dedi ki...

ben bir gidip bakayım şu pasaja :):)

Tanya bu arada resimler müthiş ötesi. Gidip gelip bir kez daha bakıyorum.

öpüyorummm

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Ah bak yine seni masrafa sokucam..orası kesin..ama o kadar şahaneler ki...

Fotoğraflar şahane değil mi..bende gidip gidip bakıyorum...

Öpüyorum...

mermaid dedi ki...

nazo harika super. ben de aldım daha yazamadım. aldığımdan beri hiç çıkarmadım desem yeridir.
Sizi binyılın en güzel hamilesi ilan ediyoruuum, ettim!

Sedeliko dedi ki...

Fört göbe!
Çok da güzel olmuş ben güzel şeyleri kıskanıyorum demek:):):)

O sağdaki iğneyi bana versene:)

Kıskanç değil arsızım bence:))))

nazo dedi ki...

Tanyaaaaa delisin sen :) çok tatlısınn, insanın kucaklayası gelir hep :)
Çok teşekkür ederimm, beğenmen çok mutlu etti beni, pek çok hem de..
Sed'de güle güle kullansın ama seninkilere el koymasın :p
Bu arada reimlere ben de bakıyorum ve bayıldım. Hani profesyonel bir çekim olsa bu kadar güzel olmazdı. Yemin ederim. Hani o 1. ve 2. foto var ya, bak bak ağla :)
Öptümm çok..

Özlem dedi ki...

pasaj'ta güzel şeyler var bende haydins sayesinde bakmıştım , ama henüz daha bir şey alamadım,
ama alişin cicisine bayıldım ,çokta yakışmış:)

Tanya's dedi ki...

Denizkızım,

Ah bende bayıldım..hemen de edindim..sen ne aldın bakim?

Hehehe teşekkür ederim ben o zaman..

Tanya's dedi ki...

Sed,

Aaaa bak sana da aldık ya taç..daha sağdaki iğne diyosun..

Hehehe Fört Göbe ben..arsız sen..

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

Ah ellerine sağlık..öyle güzellerki..hele de takacağım gün şahane olucak...

Yahu Sede kaptırmadım ya cok şükür..şi,mdi takmaya tırsıyorum inan..

Fotoğrafları bir profesyonel cekse bu kadar güzel olmazlardı..içine sevgi kattı Tuğba..ondan bu kadar güzeller..

Tanya's dedi ki...

Özlem,

Hemen al derim ben...pek enfes şeyler var.

Ay göbekteki tam Rock Forever...

Cosmos dedi ki...

Göbişinde gitar ve aliş. Oğluşun kesin rockçı olacak Tanyacığım ben sana söyliyeyim. Nazo'nun da ellerine sağlık ne cici şeyler yapmış, sana da çok yakışmış, ne güzel bir hamilesin sen Tanya valla nazar değdirmekten korkuyorum sana baktıkça, tü tüü tüü bin kere maşallah:))

oytunla hayat dedi ki...

alişin çoraplarını yerim ben :)
aldığın ciciler süper, gitarda tam alişe göre olmuş hakkaten...
postla alakası yok ama tanyacım fotoğraf çalışmasını gördüm bayıldım. hepsi bir şaheserolmakla beraber aliş-baba-anne üçlüsü fotoğrafa nasılda sıcacık yansımış öyle (göbüşlü foto).
Tuğbanın ellerine sağlık seninde güzelliğine ;)
Öptüm canım...

mutfakcini dedi ki...

Çok şekerlerrr.Bebişin eline gitarı tutuşturman yerinde olmuş :))O pozdan sonra ,isterdi artık :)Güle güle kullan canım.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

tanyam bu alışveriş çok görülesi :)

çokk tatlı olmuş

nazomun ellerine sağlık

Tanya's dedi ki...

Zeynoo,

Gitar tam göbeğime göre oldu..bende bayıldım..öyle güzel şeyler varki pasajda..görülmeye değer.

Güzel sözler için teşekkürler.

Tanya's dedi ki...

Şebnemcim,

Fotoğrafların her birinde tek tek sevgiyi gördüm ben..o kadar güzeller ki..

Çoraplar cok şeker değil mi?..masamda duruyorlar..

Bende öptüm.

ceydabural dedi ki...

ooo.. alişine şimdiden gitar almışsın şahaneler ama sende ayrı bir güzel durmuşlar :)

Tanya's dedi ki...

Ebruli,

O pozdan sonra cok yakıştı zaten..bayıldım bende..

Tanya's dedi ki...

Elcin,

Çok şahane oldu alışveriş canım...Nazo öyle güzel şeyler yapmış ki..

Tanya's dedi ki...

Fotoğraf Penceresinden,

Tutuşturdum tabi yahu..Nazocuğum göndermiş..ben tutuşturdum hehehe.

HaNdE... dedi ki...

ediyle büdüye bayılanziii :)))

Tanya's dedi ki...

Hande ,

Bende bayıldım bende...

fatma artan dedi ki...

Yılın en güzel hamilesi süper şeyler almışsın güle güle kullan.
Senin şu hamilelik hallaer çalışman da süper hani tarzın çok güzel tanya:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Bugüne kadar gördüğüm en renkli annesin sen:)
Şahane şeyler almışsın, güle güle kullan, o çoraplar Aliş'e şans getirsin;)

Tanya's dedi ki...

Fatma,

Çok teşekkür ederim..bayılıyorum ben kurabiye canavarına.

Hamileilk çalışmaları için ayrıca teşekkürler..

Tanya's dedi ki...

Kutucum,

Ehem öhöm...beni bu kadar şımartmayı doğru bulmuyorum ben...

sinem (adacim) dedi ki...

Ada'ya hamileyken öğrencilerimden biri bir çorap hediye etmişti. Çok duygulanıp ağlamıştım o çorapla:)) Bebek çorapları duygulandırır beni niyese. Tuhaf ama öyle napiim. Şimdi yine duygulandım çok. Aliş'in küçük ayaklarını hayal ettim. Hadi gelsin giysin küçücük çoraplarını. Sağlıkla büyüsün, neşeyle sallasın küçük ayaklarını.
Hamilelik halleri çoook şık:))

Tanya's dedi ki...

Sinemcim,

Sende de var ya küçük ayaklar şimdi..ısır onları güzelce..corapsız ama..

Hamilelik kıyafetlerine direndiğimden olabilir mi bu şıklık hehehe..

~b dedi ki...

En güzel göbüş Tanya göbüşü :)) Fotoğraflar da sende şahanesin güzel anne.Nazar değmesin!

Tanya's dedi ki...

Burcu,

Cok teşekkür ederim..göbüş büyüyor da bu arada hehehe...

Haydins dedi ki...

Ooo donanmışsın keçelerle :)
Çok yakışmş hepsi , güle güle kullan almana aracı olduğuma da pek sevindim..

gRanGe dedi ki...

http://icindengelenlerlekamuyaacikbirsinan.blogspot.com/2010/01/bir-tatl-odul.html

Çileksuyu Sibel dedi ki...

haydins de gorunce bende koptum valla ne harika yapmis di mi..ayni tacdan hatta birde kelebeklisinden ismarladim..gule gule kullanin alisin ve sen:)

sermoon dedi ki...

senin hamilelik hallerine bayiliyorum...aldikalrinda cok guzel..iyi gunlerde kullan :)

Tanya's dedi ki...

Serpilcim,

Sende gördüm..dibim düştü..hemen edineyim istedim..edindim..bayıldım..

Bin teşekkür..

Tanya's dedi ki...

Sinan,

Ehem öhöm..beni bu ödüle layık gördüğün için teşekkür ederim...

Tanya's dedi ki...

Sibel,


Aman aman geldi mi..o kadar şahaneler ki..be takıp geziyorum..rengarenk..

Tanya's dedi ki...

Sermuncum,

Teşekkür ediyorum..

Ah aldıklarım enfesler..

Unknown dedi ki...

güle güle kullan çok yakışmışlar :)
göbekteki de harika yani :))
foto da her zaman ki gibi tanyacığım :)
bu arada yoga fotolarına da bayıldım :))

uygarimizlahayat dedi ki...

Tanyammmmmmmmmmm yine süpersinizzz, göbüşteki harikaaa... Bende istiyorummmmmmmm hediye istiyorummmmmmmm taçççççççç istiyorummmmmmm...

Tanya's dedi ki...

Burcu,

Cok teşekkür ederim..

Teşekkür ederim..

Fotoğraflar için ayrıca teşekkür ederim..onlara bende bayıldım..

Tanya's dedi ki...

Uygarımızla hayat,

Bin teşekkür...göbekteki gitar calıyor hahahyt...

serrose dedi ki...

evet taa bende seviyorum Nazonun urunlerini
iyi gunlerde kullan canim
optum cok

Tanya's dedi ki...

Serrsoum,

Hasta oldum ben hasta...öyle diim..

Ersin dedi ki...

Herşeyi en güzel taşıyan canım sevgili....

Tanya's dedi ki...

Biricik..keyifle taşıtan...