Çarşamba, Mayıs 20, 2009

Pazartesi gibi Çarşamba

Bugün erkenden işe geldim..malum Ada'dan vapurla geliyorum..eskisi gibi uyanınca işe gitmek yok..dünü bir pazar gibi geçirdik..anne...baba...Abla..Mete...Alaç..Kero...koskocaman bir aile...gülüşmeler..kahkahalar...dünün üzerine bugün pazartesi gibi geldi şimdi bana...5 gün sonra haftasonu olmayacak ama bu sefer...3 gün sonra...aslında haftasonu dediğin şey 4 gün...çalışma günü de 3 gün olmalı ki hayattan daha çok keyif alalım...istediğimiz herşeye vaktimiz kalsın değil mi ama?

İsvicrede çalıştığım bir bankacı var..cumaları işe gelmiyor..ben kontratımı bu şekilde yaptım demişti bana bir vakit...gıpta ile dinlemiştim ve adamı cumaları hiç aramamayı öğrendim zamanla...acaba diyorum...bizim ofiste böyle bir düzen mümkün müdür?...mümkünse mesela ben pilot eleman olabilir miyim?...şahane olur...şahane...çok güzel yan gelir yatarım.


30 yorum:

Ersin dedi ki...

hohoooyt ne güzeldi yahu haftasonu ve de 19 mayıs tatili..
ada vapurunu da seviyorum ben seninle olunca keyifli oluyor, gazeteler, hafif uykulu hal ama güne erkenden dipdiri başlama ve daha da uzun istifade etme,
bak ben eşyaların bir kısmını da alıp adaya dönüyorum bile,
canımcım, sen dana gençken bol bol çalış sonra zaten biraz tatilli düzene geçersin, benim gibi oturup kitap yazarsınnn :)
can...
ggç

mermaid dedi ki...

ada vapuru yandan çarklı:)
şa-ha-ne!

maslahatgüzar dedi ki...

Ne güzeldi sahi, öğle saatlerine kadar bir o koltukta bir bu koltukta yayılmalar, sonra yayılmaktan sıkılıp süslenip püslenmeler, kendini sokaklara atmalar.

Oysa hatırlıyorum bir zamanlar tatillerden öylesine nefret ederdim ki haftasonu da çalışsak keşke derdim.

Değişiyor istekler, zaten artık yeşil fasulye yemeğini de çok seviyorum ;) yaşlandık mı, yorulduk mu, akıllandık mı bilmem ki.

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Gercekten ne güzel oluyor vapur yolculuğu..kafam hafif düşer..omzundan aşağı..uyandırmadan kaldırırsın yukarı.

Şimdi gençken biraz daha çalışırım ama sonrası böyle bol tatilli bir iş hayatı istiyorum...domates yetiştiresim var..salatalık biber de..kitabı sen yaz...ben yatarım.

Çok
GGÇ

Tanya's dedi ki...

Denizkızım,

Şahane ya!

Tanya's dedi ki...

Tülincim,

Ya sorma bende sever oldum bamyayı..taze fasulyeyi...ama kereviz vardır ki aklım ne o kadar başıma gelir..ne de o kadar yaşlanırım hehehe.

zeya dedi ki...

Tanyaa
ben de bizim ofisin pilot elemanı olmak istiyorum. 3 gün çalışırım 4 gün hafta sonu en süperinden :):):)

Ben kerevize'de alıştım ama portakallı olursa hem de hiç ağzıma koymam derken. Çok mu büyüdüm acabaaa :):)

Öpüyorum :)

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Ben çalışma bakanlığına dilekçeyi yazayım o zaman...Zeya ve ben pilot eleman olmak istiyoruz diye hehe.

Yahu portakal ordakallı kereviz hakkında çeşitli baskılara maruz kaldım ama yemedim...denese miydim?

Öptüm.

defneyleyasamak dedi ki...

benim hollandadaki can-ciğerler de aynı sistemle çalışıyor tanyakuşum. cumaları off'lar. yıllık bilmemkaç gün iznim var, toplu kullanmak yerine cumalarımı her daim off yapıyorum demişlerdi bana. ne şahane di mi?

Sedeliko dedi ki...

:):)

o kontrattan ben de yapcam:) cuma ctesi pazar canım isterse pztesi de gelmicem:D sendurum yüzünden my hart is biting layka cangıl durum sendurum:)

adalı bünye:)

Sen Gelince dedi ki...

Bir süredir 4 gün çalışıyorum ama bu sefanın bitmesine çok az kaldı...

Hani diyorum yoğunluktan ötürü pazartesi cumayı kabul etmeseler bile, çarşamba tam hafta ortası tatil olsa... Hani bir soluk alma niyetine:)

serrose dedi ki...

sen yan gelip yatarken ben senin pabuçlarına hayran kalayım olmaz ki ama :))))

Tanya's dedi ki...

Tugbacım,

Şahane ötesi..bana bir kontrat hazırlayabilir misin rica etsem?

Tanya's dedi ki...

Sed,

Tugba bana bir kontrat hazırlarsa sana da kopyasını yaparız..aynı günlere denk gelmeyelim ama olur mu?

Hahayt..adalı bünye vapura kacar.

Tanya's dedi ki...

Özlemcim,

Bir tane daha pırtlatarak belki uzatabilirsin bu sefayı..çarşamba hiç fena olmaz ama ha..

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

Ayakkaplardan alırız sana dert etme..yeter ki ben yan gelip yatayım.

tubik dedi ki...

Ayakkaplar bir numara, şahane muhteşemmiş desem, o kontrattan bir de bana kopyalar mısınız? :D

eso dedi ki...

ya ben anlamadım şimdi öteki ayakkabının gülü nerde kafaya taktım! benim incelediklerim bunlar valla nerde kokoş şeyler var orda ben zaten de evdeyim ya hep internet başiındayım bağlama derslerim dışında hiç dışarı bile çıkmıyorum aa bide bakmışım yaz gelmiş ya ben ankaraya yaz geldiğini hatunların ince çorapları atıp cıbıl bacaklara kavuşmalarından anlıyorum ama maalesef ben asla geçişleri yapamam ardımda bırakamıyorum mevsimleri ayrılışım çok zor oluyo yünlülerimle vedalaşıp onları güvelere ve naftalinlere teslim etmem çok zor oluyo sende iyiki varsın valla çok zevk alıoyrum seni okumaktan şu aralar kendimi pesimist düşüncelere bıraksamda biara bi çalkanıcam ya ama valla senin makyaj malzemelerini nebilim kulandıklarını falan çok merak ediyorum ne ayıp dimi ama YAZSANA!!!resmi buradaki adrese save ettim şimdi uzadı baya saçım alınca bi yazıver...muckk

ipek dedi ki...

Evet ya süper fikirmiş, cumalar da tatil olsun, haftasonu dediğimiz şey 3 gün olsun. Ben de emekli olup bahçem de köpeklerimle oynadığım zamanın hayalleriyle yaşamaktayım. Ayakaplar harika bu arada.

Sebnem'den dedi ki...

Aaaaa..Tanyacığım dert ettiğin şeye bak...Bizim bakanlara yazıyı yaz sen...
Başlığına da mubarek cuma günü çalışmak istemiyorum de..Altına bin tane imza atttir..
Bak bir daha çalışıyormusunuz?

Tanya's dedi ki...

Tubikcim,

Kontratı bekliyoruz..hazır olur olmaz kopyaları dağıtacağım.

Tanya's dedi ki...

Esocum,

Sadece solda gül var..diğerinde yok..kafayı takma..mevsim dönüşlerim çok kolay olur benim..hemen vedalaşırım yünlülerle de bikinilerle de..seviyorum değişimi.

Şİmdi neden pesimist düşüncelere daldın ki sen..bahar değişimin işaretidir...cicekler acar..hava ısınır..insan açılır saçılır...aaaa..kızıcam heralde.

Bu arada fotoğrafda görmediğimi belirteyim.

Öptüm.

Tanya's dedi ki...

İpekcim,

Sadece fikir de değil üstelik ..uygulayanlar da var..bizler hariç tabi..bende arka bahçede sebze ve meyve yetiştirirken sevgilinin avluda yoga yapması hayalinin peşindeyim..dikkatini çekerim avlu falan diyorum hahayt.

Tanya's dedi ki...

Şebo,

hahahyt..süper fikir..nasıl düşünemedim ben bunu?...cuma günü yan gel yat tatili...nasılsa bizi cumaya da almazlar hehehe.

Köklerden Uzağa dedi ki...

Pazar günü biz de Heybeli'deydik.. Can efendiye fayton keyfi yaptırırken yine o muhteşem evlere, muhteşem balkonlara takıldı gözüm. Seni hatırladım. :)
Bu arada ayakkabıya ve (sanırım) şalvardaki renklere bayıldım. Ben de pazartesi günleri bizim ofiste böyle rengarenk birileriyle karşılaşsam olmaz mı?

Tanya's dedi ki...

Bernacım,

Aaaa belki de gectin bizim evin önünden..belki de değil..hemde can beyle...tüh..

Şalvar Hindistan'dan..renklerin sebebi o yani hehe..sen gel bizim ofise...cıkarım ben senin karşına.

Köklerden Uzağa dedi ki...

Hehehh.. Ben iyisi mi pazartesi sabahı sizin ofiste edeyim.. Can beyi de alırım hem..

pinarbk dedi ki...

Evet, ben de ggç diyerek başlayacağım. Tahtaya da vuracağım hatta:)))

Üşenmezsem, bir ara sana yazarım öyle bir sözleşme, sen imzalatırsan, belki emsal falan olur.(Ne hayal ama)

Keyfin sonsuz olsun:)))

Tanya's dedi ki...

Bernacım,

Al al can beyi de bekliyoruz bak en renkli hallerimizle.

Tanya's dedi ki...

Pınarcım,

Hahahyt..evet evet GGÇ..çok güzlüm burda...

Sözleşmeye emsal olmaya bayılırım ben..her mahkemeye de şahit giderim ona göre.

Sağol varol.