Perşembe, Mart 05, 2009

Küçük mutluluklar..


Serros'dan mektup var..sadece mektupta değil..sevgilinin bayıldığı istim lokomotifler kartpostalları...Serros ben kıyıp yazamadım demiş mektubunda..sevgili de kıyamayaıp onları tren odasına asmaya karar verdi..sadece kartpostal gelmedi Japonya'dan...yeşil çaylar da geldi..eminim bende onları kıyıp içemeyeceğim..masamda duruyorlar..Serros'um..bin teşekkür ederim..sıkıntılı bir dönemde adresimi isteyip..beni teşvik ettiğin için de ayrıca şükran borcluyum sana...

Birde yukarıdaki resimde görüldüğü üzere iki de kitap aldım kendime hediye..Ece'ciğim tavsiye ettiği...Benim Büyük Kitabım ve Eşlerinin Gözüyle Edebiyatçılarımız, Tahsin Yıldırım...Ece..sana da bin teşekkür..haberim olmayan kitapları haber verdiğin için...

Son haberim de çok iyi gidiyor 4...salı günü gittiğim beslenme uzmanında..karşılıklı göbek atmadığımız kaldı...oh oh verilmiş kilolar diye..başladığımdan bu yana 2.5 kg verdim..bunun 1.8 kilosu göbeemdeki yağlardan..nasıl bir sevinç..nasıl bir mutluluk belli değil..yanlız bu haftaki diyet biraz acımasız..hızlandırılmış metabolizmamda hızlı kilo kaybı denemesi yapıyoruz...hedef 50 kg..kalan gün 5...tataaam..haftaya göreceğim..ve kendimi çok sağlıklı..çok zinde..şahane hissediyorum...azimli birde..evet evet çok azimliyim ben...

32 yorum:

serrose dedi ki...

cok sevindim eline ulasmasina sagb salim
caylara kiy ve ic ben yesil cay bolgesinde yasiyorum seversen her daim yollarim :)
yorumunu bekliyorum :)hani degisik mi ordakinden :)

Aslinda Trenler konusunda cok cok cahilim.Yani konu konu ayrimidir bilmem.O kartpostallar sevgilinin ilgi alani midir onu hic bilmem :))

Ama gorunce siz geldiniz aklima :) Ohhh tren odasindaki halini gormek isterim :)

Kocaman sevgiler sanaa :)))

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

Ay masamda duruyor yeşil caylar..kıyamıyorum.bugün yemekten sonra senin anlattığın gibi demleyip içeçeğim bir tane bu durumda..başını ağrıtabilirim sonra..hani de hani..hani de hani diye...

İstim trenler sevgilinin en ama en sevdikleri..gözlerine inanamadı..

Odanın resimleri söz sana..

Öpüyorum kocaman.

Turkuaz Deniz dedi ki...

50 kilo mu! Buradan olmaz yazıyorum sana... opucuk bolca, iyi ki varsın bu arada. :)

Tanya's dedi ki...

Nesecim,

Olur olur..azimliyim ben hehe..

İyiki sende (sizde) varsınız..
Öpücükler karşılıklı o zaman.

zeya dedi ki...

ne güzel şey şu blogculuk süreki bir paylaşım var uzak muzak yok :):):)

şu sağlıklı beslenme kısmına acilen başlamam lazım. Şu sevinci ben de yaşamak istiyorum :)

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Bayılıyorum bende..o mektup geldi varya..takla attım sevinçten..ta caponyadan ha..

Sağlıklı hayat kısmına alalım seni hemen.

mermaid dedi ki...

ne küçüğü kocaman kocaman mutluluklar bunlar:)
Harika hakkaten.
Azimlisin tabi ya, daktilo dedin, metin yok dedin, orda çözdüm ben:)

Öpücükler binyüz tane

Adsız dedi ki...

bravooo şak şak şak.
ben doğum gününden sonra saldım çayıra mevlam kayıra modundayım. verdiklerimide alıcam bu gidişle :(

Tanya's dedi ki...

Denizkızım,

Doğru ya..kocaman kocaman mutluluklar...

Ah daktilo..metinsiz..sen ev arkadaşlarıma sor bide.takatuku..gece körü..hahahyt..tam şenlikti bizim ev.

Binyüzbirde sana öpücük.

defneyleyasamak dedi ki...

serros, ben de capon balıgı istiyorum, olur muu?
kocaman mutluluklar bunlar tanyakus, postadan cıkan bi zarftan güzeli var mı? en sevdigim, en mutlu oldugum sey şu hayatta...

Tanya's dedi ki...

Özlemcim,

Pandispanyalar..havuclu kekler..hala aynıysan bravo valla..almazsın almazsın..canla koşuştururken sağa sola..

Öptüm.

Tanya's dedi ki...

Tugbacım,

Yahu biliyorum senin bayıldığını.. bende göndermene bayılıyorum hehe..

Capon balığı..hmm.gelmez heralde serrosu bırakıp..

Sedeliko dedi ki...

Bak azim testi gerekiosa şu 3 günlük dietini bana yaptırmaya çalış ve azimli olduğunu ispatla:))

bu arada ben sıkıntlı neyi kaçırdım:( neden yanında değildim..

Tanya's dedi ki...

Sed,

İçten gelicek o iş..benim yediğim herşeye salça olman düşünülürse bana yapabilirsin gibi geldi..anansla başlayalım o zaman yarın..hehehe.

Kaçırmadın..hatırlamadın sadece..anlatırım ben sana..

tubik dedi ki...

Minin Tanyakuş, mini mini olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.

Süpersin vallahi, gitsin göbek yağları :)))

Ben de yüzmeye başladım tekrar, yüzüp yüzüp saunaya giriyorum :) Ama henüz maksimum 500 mt yüzebiliyorum.. Senin programı uygulamama azcık daha var sanırım :)

Kocaman kocaman öpüyorum seni.. Sıkıntı gitsin, neşe gelsin hep..

serrose dedi ki...

Tugbacim
Adi gecen Japon balik benim ki ise olmas :)))
Ama halka acik olanlar ise bi yolu varsa gondermenin yollim :))

Tanya's dedi ki...

Tubikcim,

Göbeemden gecmeye başlaidiyor herşey..

Sen yüzmeye başladın mı? Süppperr..500 ile başla..sende program zaten 1350 mt..kısa olan..ona göre hazırlan.

Neşe hep var..hep..öpüyorum.

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

Senin Balık değildir heralde hehehe.

sinem (adacim) dedi ki...

Ayyy ne keyif:)) Uzaklardan, sevilenlerden...
Göbekten mi gitti? E süper yaa. Benim de göbeğime bindikçe bindi son bir aydır. Hedefimi hiiiiç açıklamıyayım:))

Adsız dedi ki...

Hediyelerin çok cici..Kilolarının gittiğine sevindim :)Sevgiler..

Tanya's dedi ki...

Sinemcim,

Bak ben başlayalı 4 hafta oldu..hala aynı şeyi konuşuyoruz..başlasaydın benle..şimdiye tamamdın..

Keyif keyif hemde ne keyif.

Tanya's dedi ki...

Purple,

Hediyeler nefis...Kilolar şahane..

Sevgiler,

Ersin dedi ki...

ah ne de güzel yazmışsın sevgili yaşamımızda küçük mutluluklar ne kadar önemli değil mi
Tren resimleri için serrose'a bin teşekkürler hemen bizim foruma koydum
http://marklinciyiz.biz/forum/index.php?topic=2339.msg21751#msg21751
buradab görülebilir.
Senin yüksek irade ve tam uyumla yaptığın besin dengesi muhteşem sonuçlar verdi, zaten iyiydin daha da iyi olacaksın.
Canımsın

serrose dedi ki...

Ersin Hoca
Baktim hemen forumunuza cok sevindim.Yani acemi sansi sanirim bu :)
Cok sevindim sevdiginiz bir secim yaptigima.
sevgiler

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Bende çok seviyorum gelen paketleri.
Ne güzel asıl yerinden yeşil çay gelmiş.
Denedin mi?Nasıldı tadı ben merak ettim:)
Göbüşteki yağların gitmesi süper gerçi ne kadar var ki di mi şericim:)
Öperim kocaman

Sebnem'den dedi ki...

Serrose'un gönderdiklerini bizzat gördüm:))
Pek güzel kartlardı..
Göbişin gittiğinede bizzat şahit oldum..Süpper gidiyorsun...
Seviyorum senin azmini...
Hocamıda takdir ediyorum..sevgiliye 2 gündür dırdır ediyorum..
Bak nasıl kilo verdiler diye..

duygu dedi ki...

mektup mu gelmiş, rejim süpermiymiş, neeee 50 kilomuymuş... ya bi gidin yaa...
allaaaaam hasetimden zayıflıcam şimdi. ahanda eridim bak...

valla takdirlerimi bıraktım masana bir ara ben görmeden alıver canım, zira şuan küsüküm kendime ve zayıflayan herkese...

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Saol varol..sende şahane gidiyorsun.

Serrosum bakmış linke..ta oralardan bizi düşünüp..bir de tam isabet..seviyorum ben blogları..dostlukları.

Çoook.

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

Ben hem atlayayım sevgilinin yerine..senin seçim acemi şansından ziyade tam isabet..bingo..

Bin teşekkür.

Tanya's dedi ki...

Zilsizim, Şericim,

Ay ben bayıldım..bu sabah kıyıp yaptım yeşil cayı..içiyorum ve nefis...daha bi yeşil sanki..o kadar yol geldiğinden mi nedir hahahyt..

Evet evet göbüş gidiyor..çok şükür.

Öptüm.

Tanya's dedi ki...

Şebocum,

Ya masama yayılmışlardı hehe..

Sevgiliye vızıklanma bakalım sende..bizim sevgilinin azmindendir o..birde elbette sağlık için..

Eee ben seni şahane zayıflamış gördüm...boşver sevgiliyi..sen gelinlik içinde şahane olacaksın..peri kızı..

Tanya's dedi ki...

Duygucum,

Aaa küsüklük yok..ben doğurmadım ki daha..vücudu hırpalamaya gerek yok..hamile kalayım diye zayıflıyrum birazda..hani doğuma 112 kilo gitmeyeyim değil mi ama hehe..

Masanın üstündekileri topladım..bin teşekkür.