Çarşamba, Ocak 28, 2009

Geldiler!

Geldiler..geldiler....Tubik ve Cenkte iken Seden'in itiş kakış ebayden bana aldığı süpersonik ayakkaplarım bugün geldiler..

Tubik'in anlatımı ile"E-bay'den arttırmalı satın alma (benim koyduğum isim bu ) sonucunu beklerken stres içinde, bizim sütçü beygiri cumhurbaşkanlığı koşusunu kazanmış gibi sevindik hepimiz Tanya o ayakkabıları 40 £ 'a alınca"...herkesin benim ve Sedenle sevindiği..gecenin erken olaylarından biriydi bu ayakkap...ve geldiğinde postacı "oh ne iyi etmişiz" dedim..nefisler zira..Amsterdam'da görüp amanın bu fiyata ayakkap mı alınır dediğim..kirazları aklımı başımdan alan ayakkaplar artık benim..sanırım tedaviye ihtiyacım olduğu kesinleşti..hehe..olsun varsın..mutluyum şimdi...Cuma gecesi Tugbalarda yapılacak partiye giyeceğim hemde..katkısı olan herkes görsün sevsin diye..

54 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

şahaneee...
kirazlı bi yaka ignesi şart oldu buna :)

ozlm dedi ki...

kırmızısına bayılmıştım bende, hatta bloga da koymuştum ama giyemem ben çok sıkıcıyım :/
http://yapyegezyaz.blogspot.com/2008/10/irregular-choice-dan-kirazl-cici.html

ozlm dedi ki...

güle güle giy demeyi unuttum :P

duygu dedi ki...

harika yaaa durup durup bakıyorum fotoya. kıskandım :(

tukuyla dedi ki...

Super ötesi bittim.Kafayada bir pembe taç ..çıtır çıtırr.. ne olsun daha ..

serrose dedi ki...

Cok iddiali tam senlik :)))
iyi gunlerde giy :))

zeya dedi ki...

bayıldım ben bunlara
tabii ki isterim listesine eklenecek ama o topuklarla yürüyemem ben :(:(
kursu var mı bunun acaba??

Özgür Turan dedi ki...

geldiler başlığını görünce bende banyocular geldi sandım hoohooh. ama bu kirazları üzerinde görmezsem çatlarım ben lütfen yani.

Verda dedi ki...

Ya şeker gibi ayakkaplar bunnar! Yiyesi geliyor giyesi değil yahuu.. Ama tabii güle güle giy! Ay harika ayakkaplar...

Sagır Kedi dedi ki...

Harika yaa:)))Pespembe renkler özellikle topuk kısmındaki çizgilere bayıldım.Afedersin ama biraz da kıskandım.Güle güle giy:)))

moonliiin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nergisce dedi ki...

eheheh cok komikler ben bunlarin kirmizilarini görmüstüm ama bunlar muhtesem:)

Tanya's dedi ki...

Tugbaaa,

Eveeet şahaneeee..size gelirken giyicem bak..

Tanya's dedi ki...

Ozlem,

Kırmızısına bende baygınım..bunu bulabildim numarama göre..sıkıcı değilsin..heheh...ben giyerim ne olsa..

Tanya's dedi ki...

Duygu,

Kıskanclık yok..ebayde var..hehe

Tanya's dedi ki...

Tukuyla,

Şahaneler değilmi? Ama bende sac yok..yoksa kafaya taç tamamdı..

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

Tam benlik tam..giyicem güle güle ki deli desinler hehe

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Tanyacım;
ne diyim ki harika bunlar yaa..kirazlara bayıldım.rengi de çok şeker..bende kokoş olmak istiyorum böyle cici ayakkabılar alıp kendime artıkkk..kıskanıyoruuumm ama iyi bir şekilde heehe:):)güle güle giy.keyfini çıkart yeni papilerin benim için dee..tık tık tıkkkk seslerini duyar gibiyim:)

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Ekle ekle..hemen alalım sana..kursa gelince sana Seden ders verir..

Öpüyorum

pinarbk dedi ki...

Bir de minicik bir elbise giydin mi üstüne, süper olur:))

Tanya's dedi ki...

Özgurcüm,

Ahahayt..banyo da gelecek..kirazları giyer gelirim bigün..olmaz mı?

Tanya's dedi ki...

Verdacım,

Canın cektiyse sana getireyim ye..hehe..

Tanya's dedi ki...

Sağır Kedi,

Teşekkürler..evet topuklar nefis..ama kıskanclık yok..dedim ya ebayde var..

Tanya's dedi ki...

Moonliin,

Aaa topukların üstünde mutsuz olunur mu canım hehe..

Tanya's dedi ki...

Nergisce,

Evet evet kırmızılarda var..hepsi şahane..bunun numarası var hehehe.

Tanya's dedi ki...

Tugbacım,

Teşekkür ederim..artık giyer tıktık gezerim..bende bayıldım..hemen denedim ofiste..görsen patlardın gülmekten.

Tanya's dedi ki...

Pınarcım,

Aaa giymem mi?..denkleşir miyiz aşağıda?

Dila dedi ki...

ama çok şekermiş bunlar. Güle güle giy :)

Tanya's dedi ki...

Dilacım,

Ama evet şahaneler..giyicem giyicem..ilk iş yarın..

SEDEN dedi ki...

Çokgüzelleeeeeeeeeeeeeeeeeer!Gülegülegiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyy!

Tanya's dedi ki...

Sedeeeeeeeeeeen,

Eveeeet..giyiceeeeeeeeeeeem..yarıııııııııııııın

pinarbk dedi ki...

Yok denkleşemeyiz. Ben o kadar topukluyla yarmagül gibi olurum:)))

Tanya's dedi ki...

Pınarcım,

Ahahayt..güldüm ama ben..yarmagül deyince sen.

Oya Bekbay dedi ki...

Arkadaşım, papüçilerine bayuldum. Çok matraklar. Ben bir ara Ferrarisini satan bilge kitabına takmıştım ve bir kaç satır orataya karışık olarak yazmıştım. Bu papuçileri görünce o geldi aklım. Kel alaka ama olsun. Beyin bu neyi çağırıştıracağını bilemiyorsun valla.

Ferrari’m yok ki satayım...

Benim de Ferrari’m olsun isterdim
Olsun ki hemen satayım
Gezip de göreyim şu dünyayı
Paylaşim deneyimlerimi kitabımda

Benim de villam olsun isterdim
Olsun ki havamı atayım
Çağırayım konu komşumu partilere
Marine etler ikram edeyim

Benim de çok param olsun isterdim
Olsun ki etrafa savurayım
Oraya buraya bahşişler dağıtarak
Adımın söylenmesini sağlayayım

Benim de Ferrarim olsun isterdim
Olsun ki hemence satayım
Bir kalemde terk edip ailemi
Kendimi aramaya çıkayım

Oya Bekbay, 2006

Öptüüüüüüüüüüümmm

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ay ne sevimli ne de güzel bir ayakkabı bunlar.Güzel günlerde kullan:)

Tanya's dedi ki...

Oyacım,

SÜper olmuş..bende okurken yarım bırakmıştım kitabı...hissiyat aynı.

Öpüyorum..özledim çok.

Tanya's dedi ki...

Zilsizim,

Hehehe..çok komikler..giyicem güle güle..

Öptüm çok.

tubik dedi ki...

Tanya yaaaa! Şimdi gördüm...!!

O kadar güzeller ki iyi ki beklemişiz de almışız :D Şahane kirazları! Cumaya giy de görelim! Öpüyorum.

Tanya's dedi ki...

Tubikciiiim,

Şahaneler değil mi? Bugün giymiş olmama rağmen yarın size de giyeceğim..kirazları yiyin diye..iyiki almışız diye..hehe..

Öpüyorum

Yarın görüşürüz.

adacim dedi ki...

Yaaa ne şahane ayakkap bunlar:)) İnsanın yatarken başucuna akoyasını getiriyor. Güle güle giy Tanya'm:))

adacim dedi ki...

Ahahaha aklımı başımdan almışlar bak bir cümleyi doğru düzgün yazamamışım:))

Tanya's dedi ki...

Sinemim,

Ahahay..abaşucuna koyalım..sen gel de...

Yok mu bu aralar geliş? tatil de oldu..noluyor?

Öpüyorum

adacim dedi ki...

Haftaya perşembe oradayız sanırım;))

Tanya's dedi ki...

Oleeeey..cuma partisine gelir misiniz?

Ersin dedi ki...

heyooo güle güle kullan sevgili ne giysen yakışır ama bunlar da şahane canım...

Kozmo dedi ki...

Bi dakka bişi dicem, Ebay e gerek yok bakınız kendi sitesinde de var Irregular Choice ın. Ben aldım daha önce güvenli de bir site.İşte şurada

http://www.irregularchoicestore.co.uk/products.php?cat=10&pg=3

Tanya's dedi ki...

Sevgili

Saol varol..hep alayım ben o zaman. Hahayt

Tanya's dedi ki...

Sevgili Kozmo,

ICden zaten alışveriş yapıyorum...ancak numarası kalmayınca ebay süper çözüm...üstelik heyecanlı da..ve de birde çoook ucuz.

Sevgilerimle

PrimaRima dedi ki...

Ayakkabıları kesinlikle üzerinizde görmek isterim:):)
Süper duruyorlar...ben hayatta cesaret edemez:)

sihirli eller dedi ki...

şeker gibiler seninde tadına tat katıcaklar:))

Tanya's dedi ki...

PrimaRima,

Aaa giyiyorum..bizim partide bile giydim..sende hayatta cesaret edersin yahu..ayağa kim bakıyor ki..

Tanya's dedi ki...

Sihirlieller,

Kattılar kattılar..nereye olsa giyiyorum hehe..

Kero^^ dedi ki...

Güle güle giy hep mutlu mutlu kullan tonton =))

Tanya's dedi ki...

Kerocum,

Giydim giydim..güle güle..sokaklarda..çok eğlenceliler..

Öpüyorum seni.