Salı, Ocak 27, 2009

Başıma açılan iş.

Pazar sabahı sevgili banyoya girdi...yüz yıkayacak..dişler fırcalanacak falan..sabah rutinleri..duştan bir çıktı..bu banyoyu değiştirelim diye..bu konu daha önceleri de bizim evde gündeme gelmiş..benim akıllı manevralarımla atlatılmıştı..ama baktım bu sefer durum atlayacak gibi değil..sevgili iddialı...

Bu arada ben Zeyanın tadilat serüvenlerini okurken aaa..evdeyken tadilat olmaz..hmh usta milleti de ne zordur diye havalı havalı konuşmalar içine girmişim zaten....şimdi nasıl çıkacağım bilmiyorum..

Pazar günü sevgilinin tren dolaplarından 2 adet daha imal etmek üzere malzeme alalım diye döküldük sokaklara..o dökülme kırmızı bir banyoya bakarken sonlandı...banyo 10 gün içinde bizim evde olacak...bakalım bizi ne türlü maceralar bekliyor..Zeyanın kırmızı mutfağından sonra bizim kırmızı banyo hahahyt..kabusa dönüşür mü acaba?...banyodan sonra ise bir şömine tadilat işi var ki onun yanından dahi geçmiyorum...

Ah ahh..eğlenceli günler bizi bekliyor..kırmızı banyo gelmeden de evdeki mevcut ve "yeni" banyonun sökülmesi gerekiyor...anlatırım artık vırı vırı..hii delirdim...aa eksik geldi...hmh lavabo cıkmıyor yerinden diye...

20 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Ben de hiç hoşlanmıyorum böyle işlerden! Evin içinde temizlik, tadilat oldu mu geriliyorum. Ama sonunda güzel birşeyler çıkacaksa değer! Kırmızı banyoyu çok merak ettim:) KOlaylıklar Tanyacım!

Dila dedi ki...

Tanya'cım al benden de o kadar mutfak ve banyo yapılma işlemim var hatta parke değişimi bile söz konusu :) Kolay gelsinn

Tanya's dedi ki...

Seblacım,

Ya ben hoşlanıyorum aslında değişkliklerden..ama beni korkutan banyo söküldüğünde hmmm seramikleri de değiştirsek mi kısmı?

İlkay Baskan dedi ki...

evet Tanyacım var oyle bir durum hakikaten, başlamışken şu da yapılsamı şeklinde uzar uzar...
Kolaylıklar diliyorum.

Tanya's dedi ki...

Dilacım,

Ahayt..kolay gelsin..benimkiler iş bile değildi..ev yepisyeni..göreceğiz bakalım..

Tanya's dedi ki...

Sevgili Kiraz sevdası,

Uzamaması ..hemen bitmesi..sıkıntı cıkarmaması en büyük dileğim.

zeya dedi ki...

yaşasın kırmızılaaar

bulaşıcı bu kırmızı tutkusu. Kırmızı banyo süper olur. Bence seramiklerde kesin değişir başlamışken.
Eğer yardımcı kuvvet isterseniz her zaman emrinizdeyiz hem de çok yeni deneyimliyiz :):)

Öpüyorum

tubik dedi ki...

Heheheh.. Tanya seni ustalarla düşünemiyorum.. Ay vurmayın öyle çekiçle yazıktır günahtır, ne? onu da mı kıracaksınız.. Ben ayakkabı almaya gidiyorum 5 saat gelmem, falan derken biter gider :)

Sonra mis gibi kırmızı banyonuzda keyif yaparsınız..

Tanya's dedi ki...

Zeyaaaa,

Ay başlamışken serami deme bana..sevgili bakıyodu seramiklere zor aldım önünden...hepsi senin yüzünden..şahane banyomuzda oturuyoduk ne güzel.

Öpüyorum.

PS-Gece telefonun çalarda usta sorarsa birileri sakın şaşırma hehe

Tanya's dedi ki...

Tubikcim,

Hahhayt..senin benim içimdeki canavarla tanışmadın tabi daha...bir görsen..ayakkap da alırım..ustalarla da itişirim..

Ama bak keyifte yaparız..

İLKAY dedi ki...

Yenilenmek güzel de, evin içindeyken oluyor yahuu. Biz eve taşınırken yaptırdık aman sonra zor olur diye ama akıllı biz kapıyı taşındıkdan sonraya planlamışız. Off bir kapı bu kadarmı batırır ortalığı... Kolay gelsin sana. Göbüş olmasa gelir dururdum ustalarınızın başında, ustabaşı olurdum:)))
öptüm

Haydins dedi ki...

Kolay gelsin evin icindeyken tadilatin zor oldugunu biliyorum..Babam da evin icindeyken yaptirdi sakin iyi huylu adam gitti yerine bir sinir kupu geldi ev bitene kadar..Ama takintili huylar birakti bu tadilat isi babamda..Gidiyor fayanslari oksuyor arada acaba girinti cikinti var mi diye ;)Cok komik..Bizim evin tadilatini denetleme isini de babama yikacagim hahaha..

zeya dedi ki...

harika ustalarımız var valla arayın ne zaman isterseniz.

Tanya's dedi ki...

Ilkaycım,

Yahu bizim ev yeni zaten..şimarıklık bizimkisi hahayt..sen gelmedin görmedin şahane banyomuzu..

Göbüşle kıyamam sana..ben gelim sana..

Tanya's dedi ki...

Serpilcim,

Bizde sakiniz..güler eğleniriz bu durumlarda ama göreceğiz..içindeyken pek bayılmam ben tadilata..korkum şöminenin eklenmesi..şimdiden okşasam duvarları vazgeceriz belki hahaha..

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Pişman olma sonra hehe..Vedatla gelin derim mesela..

zeya dedi ki...

kabak oycağımızı alır geliriz hiç bir iş korkutmaz bizi usta Vedat çırak zeya çalışırızzz

Tanya's dedi ki...

Vedat Usta,Cırak Zeyaaaa...banyo yolda hadi gelin...

Adsız dedi ki...

aaa süper ben bayılırım tadilata. zordur evet ama çok keyiflidir.
iyi şanslar ;)

Tanya's dedi ki...

Ozlem,

Bende bayılırım..cumaya ayıltmaya beklerim hehe.