Çarşamba, Ocak 21, 2009

4x4 mim..Tugbadan

Tugba beni mimlemiş..sobelemiş...resimlerim içindeki 4.klasörün 4.resmini yayınla ve hikayesini yaz..ödev bu...Tugbanın ki güzel bir fotoğraf tabi..birde benimkine bakalım hemencik...



Alacatı 08 klasöründen çıkan verandada keyif yapan Tanya resmi...bu tatilimiz bu yazki Alacatı idi..aslında zor zamanların ardından biraz nefes alabilmek için sevgili ile yaptığımız tatlı bir kaçamaktı..malum hamileliğim sona ermiş..hmm takdiri ilahi..karma..evet doğal seleksiyon dediğimiz...aslında içten içe üzüldüğümüz..ama yine de yüzümüzden gülüşümüzü düşürmediğimiz bir dönemdi...bak şimdi yine canım istedi..şortla sokaklara atmayı bünyeyi..fos diye kızgın güneşlerden soğuk sulara dalmayı...saat dörtte buz gibi bir mohito içmeyi...

Sokaklarda şahane dostluklara dönüşen..Tubik ve Cenk ile..Kiki ve sevgilisi ile karşılaşmıştık...yahu ne güzel bu blog demiştik..hadi o zaman yaz gelsin..yine bir kaçamak yapalım..keyifle yine..

Hmmm şimdi o zaman....Sed..Şebo...ve Meripoint baksın bakalım 4x4 klasörlerine..

26 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

crocslar yakar, bacaklar da fena yakar, sansür koy kızım asscık, kihkih :)

Haydins dedi ki...

Vardi bu foto galiba blogda daha once gordugumu animsiyorum :)
Bu arada bir islik calmadan gidemeyecegim..Fifuuuuwww..

Özgür Turan dedi ki...

skerim bu ne yıkılıyosun!
doğaya hamileyken bodrumdaydım ama haberim yok hamile olduğumdan, habire bi dondurma yiyodum bi mohito içiyodum. Sonra döndük ist.a hamileymişim. Bizimki ilk haftalarda mohito ile büyüdü yani:)

Sedeliko dedi ki...

ya çok hainsiniz!!!!!


bi kere o tanyanın süpersonic bacaklar nesi:O

iki kere ya doktor erol gelicek sanıyorum ileri mevsimlerden söz etmeyin:))

üçüncü kere de olm yaz olsa var ya bi kurumsal gelirim ki işe aklınız almaz:))

Sedeliko dedi ki...

ya vallaa victorias secret bacağı pesss:)))

Tanya's dedi ki...

Aaa Tugbacım,

O bacakları görseydin sen..sedeflerle kaplıydı..şimdi şimdi geciyorlar daha..

Tanya's dedi ki...

Serpilcim,

AYnı kılık öndeki bahcede yarda x olmuş bir halim vardı..daha örotik..yoksa bu acıklı bir fotoğraf hani..

Yahu fiuuluk bi durum yok...yara bere bacaklar..

Tanya's dedi ki...

Ozgurcum,

Ah ah ben atinadayken hamile imişim..uzolar içinde yüzdü cocuk..haberim yok..o yüzden belki seleksiyon yaptı...amanın bu anne doğru adres deği diye..kimbilir..

Tanya's dedi ki...

Sed,

hahaha domuz bacaklar olm benimkiler..görüyosun sen hergün hahayt..

Ah yaz resimleri..doktor Erol...tabi ya..affet..

Ne victorianın sırrı yahu..ne...aaa?!

Haydins dedi ki...

Olsun ben fiyuuww'layim da aklimda kalmasin :)

Tanya's dedi ki...

Serpilcim,

Ahahayt..güldürdüm beni..saol varoll

pinarbk dedi ki...

Resimden enerji fışkırıyor.
Kendini Alaçatı'ya atmadan önce yaşadıklarını ben de yaşamıştım. Kendini hiçbiryere sığdıramamak nasıldır bilirim.

Hikayenin başı tatsız olsa da, devamı güzel gelecek. İnan...

pinarbk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sinem (adacim) dedi ki...

Aaaaah tatil:)) Tailden önceki son iki günüm,hatta bir buçuk:) Allahım çok mutluyum:))
Bacaklar süper çıkmış haaa;))

Verda dedi ki...

Vay vay vay... Bacaklar şahane kızım!!!

Dila dedi ki...

Woww oldum yani resme ben :)

Tanya's dedi ki...

Pınarcım,

İnanıyorum..bekliyorum da heyecanla..

Tanya's dedi ki...

Sinemcim,

Tabi ahh tatil..bizde kölelik düzeninde devam..gelicek misiniz acaba?

Ehehe..bacaklar yaralı yaw

Tanya's dedi ki...

Verdacım,

AHahahyt..çok örotik bir foto olmuş..halbuki kolum kanadım kırık bir haldeydim..neyse iyi iyi..bacaklara sigorta yaptırayım ben...heheh

Tanya's dedi ki...

Dilacım,

Hahayt..kesin sigorta yaptırayım..

zeya dedi ki...

benim yorumum yok olmuş yazmıştım oysaki
Tanya'nın rejimini yani bu süper bacakların sırrını biliyorum yazmıştım ben !!!

öpüyorum

zeya dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zeya dedi ki...

çift yorum oldu die kaldırdım bir gizem yaratmayayım :):):)

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Aaaa ayıp ediyosun ama hahayt..rejimi falan hehehe..

Evet evet gizem olmasın..

Öptüm.

Ersin dedi ki...

hahhayt ne güzel geziydi, baktım da herkeş bacaklara dertlenmiş oysa orada keyifli bir yüz ve daha neler var.
Bak keyfine sevgili

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Hahayt..bir kıskançlık mı sezinliyorum ne?

Evet ya..herşeye rağmen ne çok eğlenmiştik..gülmüştük..