Pazartesi, Aralık 29, 2008

İki insanın mutluluğuna ortak olmak.

Bu haftasonu çok keyifliydi..çok kıymet verdiğim iki insanın mutluluğuna ortak oldum..keyif ettim..beraberce keyif ettik...biri Şebo..biri Sevgili..


Canım Şebomla daha önceden randevu almış olduğum Pronovias'a gittik..her zamanki gibi fazlasıyla güldük..hopladık zıpladık..ben utanmadan tuvalet denedim...duvak taktım...Şebonun mutluluğuna ortak oldum...sevindik..ağladık..detayları Şebo anlatacaktır çok yakında...



Pazar günü ise evde kokuşma günü ilan etmişken...kurtlanan Sevgili ve ben...Sevgilinin tren odasını düzenlemeye karar verdik...Sevgilinin sağlam bir tren kolleksiyonu var..ama hepsi kutuların içinde..koli koli..bir dolap olsa dedik..incecik olsa dedik....ve hemen yaptık..dolabı ve trenleri ile çocuklar gibi şen sevgilinin resmi de aşağıda..trenlerini artık sergileyebileceği için de pek gururlu...
Bende bu hafta sonundan pek mutlu..deli dolu...herkese süperinden iyi haftalar..

41 yorum:

KIKI'S DESIGN dedi ki...

Çok tatlısınız kızım ailecek:))))
balılıyorum size MAŞALLAH 41 kere!!!!!!!!!!!!!
öptüm 2nizi de:)
Şebo cuğun da her şey dilediğinin üzerinde ossun işallahhhhhhh!!!!

KIKI'S DESIGN dedi ki...

Heeeeeeee 1 numaralı yorumcu olmuşum!!!!! şimdi de 2 numaralı yorumcu da olacammmmmm!!!!!!!!!!:)))))))şımardım tamam kabul!!!!!!
öptümmmmm:))))

KIKI'S DESIGN dedi ki...

2 olmuşken ilk üçü kaptırmayayım kimseye dedim çok mu oldu???????????????????????:)))
tamama tamama bu ilk ve son showum:))))))))))affeeeeeeeeeeeeeeettttttttttt!!!!!ama mazeretim var biliyosun!!!!hehe:))))

figoltx dedi ki...

Pek keyifli bir hsonu geçmis belli.
2009'un da ayni keyifte geçmesini dilerim...

İLKAY dedi ki...

Aa o zaman bende dörtdüncülüğü kaptırmayayım bari... O trenlerin önündeki muzip, oyuncaklarını seven çocuk ifadesi... Ee artık yılbaşı, doğumgünü sen paraları bu bakış uğruna bundan sonra trenlere yatırırsız alaşılan:))

defneyleyasamak dedi ki...

KİKİ DE DELOS, SEN DE DELOS, SEBNEM TAM Bİ STAND UP SHOW ZATEN :)

Reçetem şusur: Bu hatuna takılın, ömrünüz gençleşsin :)

ece arar dedi ki...

nası yaptınız onu yahu:)))

Tanya's dedi ki...

Kikicim,

Biliyorsunuz bizde size bayılıyoruz..Sevgiliyi de öp..Yılbaşı ertesi partiyi de heyecanla bekliyoruz..herşeyi bir arada kutlarız belki de..

Öpüyoruuuum.

Tanya's dedi ki...

Kikiciim,

Bugün ne istersen yap..ne istersen..

Tanya's dedi ki...

Sevgili Figoltx,

Umarım hepimize keyifli bir yıl geliyordur.

Sevgiler kocaman.

Tanya's dedi ki...

Ilkaycım,

Figoltx olmuş dördüncü hehe..

Ah o ifade varya...bana evde bir odaya maolodu..daha ne olsun..ama değer...

Tanya's dedi ki...

Tugbacım,

Ayol deli deliyi bulurmus..sende akıl olsa bizle ne işin olur hahayt...

Tanya's dedi ki...

Eceee,

Bauhaustan malzeme aldık..ölçtük biçtik..yaptık..ben bile şaşırdım...eğri büğrü olur diye bekliyordum hani..

zeya dedi ki...

Şebnem gelinlik evresine geçtin miii??? süpeeeer :):)
Harikasınız siz yaa
Bütün pazarını bauhausta geçirmiş bir çift olarak sizi kutluyoruz. Ürettiklerimizle yarışabiliriz :):):)

Öpüyorum kocaman

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Gecti gecti..süper de ne kelime?!

Ay pazar bauhausa gitmek delilikmiş..ama değdi..nefis bir tren dolabımız oldu.

Öpüyorum bnede..noldu ev işleri?

zeya dedi ki...

Tanya
%90 yerleştim sayılır. %10'luk kısım için ikea, bauhaus dolaşıyoruz.
bu kısım keyifli kısım işte :):):)

Adsız dedi ki...

dolap siyah olsaymış yada beyaz dahamı iyi dururlarmış :/

Turkuaz Deniz dedi ki...

bizim de Deniz in oyuncak arabalari cin boyle birseye ihtiyacimiz var, cok guzel olmus gercekten nassi yaptiniz!

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

En eğlenceli kısmı bu ama..yılbaşından sonra..dün delirmiş gibi bir kalabalık vardı..ahahaha..diye kactık ortamdan.

Tanya's dedi ki...

Ozlemcim,

Siyah boya aldık aslında..boyayalım diye..ancak koridorda kırmızı siyah hakimiyetinin orduğu değilde ahşap hakimiyetinin olduğu duvara monte edeceğimizden vazgectik..bu da heran değişebilir elbette hehe.

Tanya's dedi ki...

Nese,

Aman çok kolay..istediğin ölcüleri alıyorsun..burda bauhaus var kestiriyosun..tık tık cekicle birleştiriyorsun..oldu bitti..buraya taşınırsanız biz yaparız size..olmaz mı?

zeya dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zeya dedi ki...

dün 5 saat geçirdik bauhausta. Tüm duygu dalgalarını yaşadık o kalabalıkta :):):)
evet haklısın yılbaşından sonra gitmeli. Bekleyebilirsem tabii :):):)

tubik dedi ki...

Tanyaa,

Dolap süper olmuş, en ok sevinenlerden biri de Cenk olacak sanırım! Geldiğimizde onu önüne oturturuz, bakar bakar bakarrrr... :D

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Biz akıl sağlımızı muhafaza ederek eve döndük..hemen dolap yapımı ve kızartma işine soyunduk..

Bekle bekle...2 gün kaldı surda..

Tanya's dedi ki...

Ahahaha Tubikcim,

Tabi ya..oyuncak olsun da değil mi ama..hmm koridora koyucaz ama olmadı Cenke bi sandalye koyarız oraya hehehe..

Ersin dedi ki...

heyoo
tatlı sevgili hakikaten ne mutlu oldum yahu, ne de güzel adın bütün ölçüler, çizimleri be de güzel yaptın, sağol varol, baba birtek birleştirmek kaldı zaten o da kolaydı
heee
Şebooo aslan kızım da mutlu oldu
sayemde hepimiz mutlu
eksik olma hep ol
çook
GGÇ

Sedeliko dedi ki...

olm bende sonuncu msg olsam :)))

ya hocama bak ya bi işle hayranlıkla uğraşmak böyle bişi walla hayranıyım:)))

hahahaha şebo'nun gelinliği o kadar güzel ki peri kızı gibi ama bu peri kızı komedyen peri kızıymış olur mu:) niye komikler evlenemez mi ala laaa:)))

. dedi ki...

Hamaratgiller familyasına sevgilerrrr

Sardunya

Sebnem'den dedi ki...

Ayyyy Tanyacığım benim....Sayende harika eğlendim valllaaa...
En güzelini bulduk aldık iyide oldu hani..
Seden'in dediği raşitik bacaklarımı kapatan bir model buldum:)))
Ha birde hocamın smokin gitsin temizlemeye...Şahidim olacak ya...YUPPPİİİİ...
Ay ben Zeya'dan daha umutluyken burun farkı öne geçtim galiba..ama her an bir bomba bekliyorum ben...
Hocamın o yüz ifadesini yerim ben...
Pek mutlu....
Neyse Hasan şu an trenlerle uğraşmıyor...Allahtan...!!!ben senin gibi toparlamazdım gibi geliyor

Tanya's dedi ki...

Sed,

bende hastasıyım bir işle bu kadar uğraşmasının.

Şebo varya peri perii..deli peri

Tanya's dedi ki...

Sardunya,

Ahaha..cok hamaratız..bi bilsen.

Tanya's dedi ki...

Şebocum,

EN güzelini bulduk..aldık hehe..raşitik diilsin cocum..ayıptır..

Aaa hasanın da olsa oyuncakları en güzel sen toparlarsın.

Smokin cıktı..temizlemeye gidecek..ama önce giyilecek..oluyor mu hala diye hehe.

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Tanyacım;
Çook güzel zaman geçirmişsiniz çok sevindim. Trenlerse bir harika.Ben bayılırım trenlere.Hem sahicilerine hem de oyuncaklarına.Çocukluğum ve gençliğim trenlere el sallamakla, trene binmeye can atmakla,arkasından ağlamakla geçti:)dolabınızı da hemencecik yapmışsınız ne güzel.Tipini de çok beğendim dolabın tam trenleri koymak için valla.Mutluluk gözlerden bu kadar mı okunur.Çok güzelsiniz ikinizdeee.Hep böyle kocaman mutlu oluuunn.Sevgiler size

Taylan Sezginer dedi ki...

fritözü yazmamışsın asıl!!!

Tanya's dedi ki...

Tugbacım,

Benim Sevgili de senden..o trenlerin arkasından cocuklar gibi zıplıyor..görsen...


tren dolabını bizde beğendik..tüm trenleri de aldı..şahane ötesi oldu..

Öpüyorum kocaman.

Tanya's dedi ki...

Bartonum,

Olum Fritoz anatema da ana mevzu oldu..sağlıklı büyütelim cocuklarımızı diye hehe..

DÜn akşam bişi yaptık varya..parmaklarımızı yedik.

Verda dedi ki...

Ay çok tatlısınız. Şebonun iş tamam. Ayrıca tren koleksiyonuna da bayıldım. Çok iyi olmuş kolilerden çıkartıp dizmeniz...Resimden Ersinin mutluluğunu okuyabiliyorum. Resmen yüzüne yansımış.!!!!

İLKAY dedi ki...

Mutlu yıllar sana sevgiline. Bundan daha mutlu olabilirmisiniz bilemedim ama o zamaaan sağlık diliyorum size, bol zamanlar, güzel seyahatler, süze püse harcanabilecek güzel kazançlar, krizsiz iş hayatı, aileye yeni eklenecek küçük insanlar, güzel buluşmalar, tatlı eğlenceler, fit bir vücut (daha ne kadar olur bilemedim ama), yeni madalyalar, bol hahayt'lar... Daha yazardım ama bütün dileklerimi sana kullanmayayım daha bir sürü insan var sırada:))

Bu arada 2008'e kişisel bir teşekkürümü ileteyim sağolasın şu blog vasıtası ile Tanya'yı da tanıdım ya, güzel oldu...

Tanya's dedi ki...

Verdacım,

Şebonun işi süperinden tamam..o da cok mutlu bende hehe..

Sevgili hep çok keyiflidir bilirsin..

PS-Senin habere hala cok seviniyorum...

Tanya's dedi ki...

Canım Ilkay,

Güzel dilekler için binlerce teşekkür...ve umarım küçük insanlar bize de katılır..ve blog iyiki varsın..bende seni, tanıdım..kurabiyeyi tanıdım..

Süper sonic bir 2009 diliyorum..göbüşe dikkat..