Salı, Ekim 07, 2008

Önüm arkam..sağım solum sobe..saklanmayan ebe..

Bloglardaki sobe..mim..işlerini seviyorum..bazen kendimin bile düşünmediği sorular..yanıtlar..testler..içimdeki beni gösteriveriyor ansızın...

Sevgili Tubik..Serrose ve Elcin mimlemiş beni..Bende biraz gec kaldım..araya tatildi..seyahatti derken bi dolu şey girdi..şimdi hemen yanıtlarıma geçiyorum...

İsminiz?
Tanya..seviyorum da adımı...az dostun bildiği bir adım daha var ya neyse...

Nerelisiniz?
Dünyalıyım..

Yaşadığınız yer?
İstanbul ve yaşadığım şehre aşığım..her fırsatta keyfini cıkarıyorum..

Mesleğiniz?
Okullu olarak filoloğum..ay bunu söylemeyi hep istemiştim...kısmet burayaymış hahayt...
Ama yaptığım iş denizcilik sektöründe yatırım bankacılığı danışmanlığı..

Hobileriniz?
Hmm..Sevgili....hayatın ta kendisi en büyük hobim..onun dışında aslında hobi olmayıp bir yaşam biçimi olan yoga, meditasyon sayılabilir...Motora binmeyi seviyorum birde...arabanın üstünü açıp gezmeyi..rüzgarı hissetmeyi de cok seviyorum...müzik dinlemeyi..kitap okumayı..yeni yerler görmeyi..tatmadığım yemekleri tatmayı ama yapmamayı seviyorum...herşeyi seviyorum aslında..köpekleri cok severim..şu ara yok..böyle uzar gider bu liste...

Evli misiniz?
Evet..aa görmeyen duymayan kaldı mı yahu?

Kaç cocuğunuz var?
Benimki bu durumda ceyrek sayılır sanırım..ama en kısa zamanda ikinci deneme var..hay insan bu kadar mı herşeyini anlatır..

En sevdiğiniz yemek?
Özellikle en sevdiğim bir yemek yok...içinde mümkünse et barındırmayan herşeyi seviyorum...ama patates kızartması ile biraya mümkünü yok hayır demem...

Sevdiğiniz müzik türü?
Alternatif Rock..Sevgiliden Jazz..En sevdiğim gruplar U2, The Cure,Queen, Coldplay, Depeche Mode, Keane,Red Hot Chili Peppers..

Nerelere gitmek istersiniz?
En kısa zamanda Capetown'a gitmek istiyorum...

Bende şimdi Canım Şebo'yu ve Sinemciğimi sobeliyorum..

8 yorum:

mermaid dedi ki...

o la la müzik zevkimiz pek benzer:)

nazo dedi ki...

2. ismin Seçil di mi Tanya. Eskilerden bir yazında okumuştum (tüm yazıları okudum da :p) hehe.. çok renkli yaşamın.
Sevgiler sana..

Tanya's dedi ki...

Sevgili Mermaid,

Aaa jenerasyonda aynı mı yoksa?

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

Ay salak kafam ben..ayol bloğun adına bak hahayt...

mermaid dedi ki...

sen her jenerasyona uyumlu modellerden olduğundan aynı, yoksa ben 20lerin başındayım:) hihi

Tanya's dedi ki...

Aaaa mermaid,

Ayıp ama senin yaptığın 20lerin başı falan...hahayt..bende oralardayım hem..ruhen..

Ersin dedi ki...

yahu ben ne şanslı bir adamım be
eksik olma sevgili ben hobinden asla vazgeçme neolur

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Aaa vazgecer miyim? Şu yaşımda bulmuşum..hehehe.