Salı, Ekim 14, 2008

5 resim 5 hikaye


Canım Şebom nişanlandı..o bloğunda canavar şeklinde anlattığı biricik sevgilisi ile..mutluluğu hemen yüzüne yansıdı..yüzüğü ile birlikte bir Şebo pozu yukarda...ve biliyorum ki bundan sonra çok mutlu bir hayat seni bekliyor olacak Şebocum..sevgiyle..


Schiphol Havaalanında Sevgilinin bulup cektiği..benim bayıldığım Nemo topluluğu..


Alara babasına reiki yapıp iyileştirirken..analık babalık böyle birey sanırım..Sevgili iyileşti hemen...hiç ilaç almadan..sevgi ile...


Sonbahar geldi...cok severim sonbaharı..eskiden canım oğlum Bono ile kestaneleri toplar evde biriktirirdik..uzun süren yürüyüşlerimiz sırasında..Bono ağzında ben ceplerimde...Leo Buscaglia'nın "9 numaları otobüsle cennete bir sevgi yolculuğu" kitabındaki gibi..sonbahar yapraklarını odaya doldurun..üzerinde zıplayın..yaprak hışırtılarını dinleyin..baba kız derdi...bizimki de o hesap..evde kestane biriktirirdik..anne oğul..şimdi ben yanlız biriktiriyorum bir yıldır...Bono gideli bir yıl oldu demek ki..ne de hızlı geciyor zaman...


Sevgili Kadıkoy'e her gittiğimizde traş olur..yaşına rağmen çalışmayı ve hayata asılmayı bırakmamış yukarıdaki berber amcaya...beni de cok şımarttırmaz orda..hmm oturalım bakalım yerimize diye..küçük çocuklar gibi..otururum bende hemen...oysa etrafta düğmeye basınca şakıyan bülbüller..ananemin uğur böceği kül tablası...saatli maarif takvimi...karıştıracak herşey var..tamda içimdeki çocuğa göre...ama yapabildiğim tek şey yukarıdaki resmi çekmek..berber amca zamane insanı gibi değil zira..hürmet gösterir..hürmet eder diye..keşke berber amcalardan daha çok olsa...




39 yorum:

mr.paradise dedi ki...

Şebo'ya ömür boyu mutluluklar dilemek isterim :) İnşallah mutlu bir yaşam onları bekliyordur...

Bir Hayat Dolusu dedi ki...

5 Resim 5 Hikaye 5 Yorum :

Şebo'ya mutluluklar diliyorum. Allah tamamına erdirsin.


Nemo topluluğu ...güzel.

Reiki ..Şifa veren şifa bulur.

Bono'suz kestaneler. Çok hüzün verici. Kuzusu için şımşım çok önemli. Sizin için de önemini burdan anlayabiliyorum.

Vayyyy böyle traş olmak.... Çoook keyiflidir. Erkekliğin en keyifli yanlarından biridir..Heyt beee...

sinem (adacim) dedi ki...

Şebo ne güzel çıkmış fotoğraffta:)) Canım benim çok mutlu olsun inşallah.

Bak yine Ada'ya göre bir sahne. Bizim evde de var onlardan hele bir tanesi Ada boyunda. Ailecek seviyoruz biz Nemo'yu.

Bir yerim ağrıdığında masaj yapmazsan bari tut, elini koy diye yalvarırım hep kocaya. İşe yarar her zaman:))

Kestane, her çeşidiyle süper yiyecek:)) Yeri dolmaz elbette ama bundan sonraki yürüyüşlerde Aliş'le toplanacak kestaneler de çok güzel olacaktır:))

Berber deyince aklıma hep mahalle berberimiz gelir. Küçükken kardeşimi götürdüğüm , soyadıyla dalga geçtiğimiz için (ne ayıp!!!)yüzüne bakamadığım adamcağız ve kolonya kokusu.

Tanya's dedi ki...

Sevgili Mr. Paradise,

Bizce bekliyor hehehe.şaka bir tarafa ikisi de mutlu insanlar..birlikte çok daha mutlu olacaklardır.

Tanya's dedi ki...

Sevgili Bir Hayat Dolusu,

Erdirmesi en büyük dileğimiz.

Nemolar süper..

Yaw ben bir doktora gittim...ben hastalarıma reiki de veriyorm..maden doktorum şifanın her türlüsüne inanırım demişti..çok hoşuma gitmişti..

Ah Bonosuz kestaneler..şımşıma iyi bakın ve cok sevin..

Gercekten heyt be..sevgili çokkeyif alıyor bu işten..

Tanya's dedi ki...

Sinemim,

Çok güzel değil mi Şebo..izinli yazdım bu yazıyı hehehe.

Adayı göndersene sen bana..anlaşmıştık biz onla hahayt..Şeboyu tavlar belki..

Ben masaja karşıyım..anti masaj tanya..anlatırım bir ara sana...ama sevdiğin kimselerden hep şifa gelir..hiç kötülük gelmez.

Ahh ALişle kestane toplamak mı hahayt..dur bakalım..

Neydi bakim soyadı...ya birde kolonya kokusu vardı bak..

Öpüyorum kocaman

. dedi ki...

Şeboya mutluluklar

Sevgi ile dünyayı yıkarsın. Aklar paklarsın değil de devirir altüst edersin bence.

Kanaryası var mı berberin? :)

Sardunya

Ersin dedi ki...

hahha şahane derleme,
şebocuk, adam gibi adam sevgilisi ile mutluuuuu olsun,
nemolar gerçekten de iyi kareydi sevgili bayıldı
Alara namı diper deli sharky canım kzı nasıl da yaptı güzelce reikiyi
kestaneler ve bonocuk o şimdi istediği kadar kestaneyi topluyordur yukarıda deli deli koşarken
berber amca her gidişimde o dükkan kapanacak diye detleniyor her açık olduğunda murtlu oluyorum, berber amca benim bildiğim dünyaya ait insanlarda ne yazık ki bir gün orada olmayacak ....
can sevgili iyi ki varsı ne de güzel değer verirsin herşeye hep ol...

Tanya's dedi ki...

Sardunyam,

Üst kat komşun gitti mi hahayt..yıkıldım gülmekten sonra...

Sevgi ile herşeyi yaparsın haklısın..herşeyi...

Ay olmaz mı kanaryası..bir dolu kanarya hemde..

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Derlemeyi sevdiğine sevindim ya cok..

Bono koşuyordur değil mi şimdi deli deli..o kadar cok özlüyorum ki..an geliyor burnumun direği sızlıyor...

Merak etme berber amca çok iyi..o yaşama asılmakla hiç birşey olmaz ona..dilimizi de ısıralım..

Ersin dedi ki...

:)

KIKI'S DESIGN dedi ki...

tanyam ya sevgilinin yaşgünü ne zaman dı?????

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

5 resim 5 hikaye süper olmuş.Hepsi birbirinden güzel.Şebo çok mutlu olsun:)

nazo dedi ki...

Canım kestane istedi
Berber amca uzun, sağlıklı bir ömür sürsün işinin başında
Şebo çok ama çok mutlu olsun sevdiğiyle
Memolar zaten çok şirin
Sevgiyle yapılan herşeyin sonu güzellik

Daha ne.. En kötü post böyle olsun:)
Sevgiler..

mermaid dedi ki...

kestane kebap:)
oh mevsimi geldi değil mi...

sevgi her şeye şifa.

serrose dedi ki...

Seboya Mutluluklar

butun nemolar toplanmiss :))

berber amca super ciddi desene

Tanya's dedi ki...

Kikicim,

Aaa kasımın başı sevgilinin doğumgünü..senin memlekete kacıracağım onu..

Tanya's dedi ki...

Zilsizim,

Teşekkürler...evet Şeboya bu kadar adam mutlu olsun dediğine göre olacak hahayt.

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

Berber amca işallah cok uzun yaşar...çünkü o kadar nadirler ki...ya evet en kötü post böyle olsun..hahayt..hep keyifle..

Öpüyorum

Tanya's dedi ki...

Mermaidim,

Ahh geldi sonbahar..bayılırım ben..sevgiliyi taciz ediyorum şimdi beni yapraklarda yürümüye götür diye hehehe..

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

Aman ciddiyet ne..gıkımı cıkaramıyorum...bir bu fotoğrafı cekebildim..askeri düzen hehe..

Verda dedi ki...

Sebnem çok güzel çıkmış... Hayatıda hep güzel olur... Kestaneeeeeeee... bayılırım...şömine önünde hele...

Berber dedinde, Küba'daki berberlerin resimlerini çektim...keşke yayınlayabilsem buradan... 1950lerden kalma - tıpkı herşey gibi....

Verda dedi ki...

Sebnem çok güzel çıkmış... Hayatıda hep güzel olur... Kestaneeeeeeee... bayılırım...şömine önünde hele...

Berber dedinde, Küba'daki berberlerin resimlerini çektim...keşke yayınlayabilsem buradan... 1950lerden kalma - tıpkı herşey gibi....

Tanya's dedi ki...

Verdacım Hoşgeldiniz..

Ben bonolu kestaneye bayılırdım..

Senden Cuba berber değil de..düğün resmi bekliyoruz desem...

Öpüyorum

chocolate's lover dedi ki...

sonabaharı bende çok severim.Hatta bugün eşime diyordum böyle yerlerde kuru yaprakların bol olduğu bir park bulsakda hışırdatsak diyee...Tam üstüne geldi konun...

Tanya's dedi ki...

Aaa Cukulata Sever,

bende istiyorum öyle biryerde yürümek..polonezköy olur..arka bahçe olur..yeterki hışırdasın..

Goksu dedi ki...

Bayildim bu yaziya, sekerlikteki sekerler gii, acaba hangisini yesem diye karar veremedigim...

Sebnem'den dedi ki...

Aaaaa uzun zaman okumayınca bak neler kaçırmısım ben..
Öncelikle Kiki'nın yaptıgı kemer ve toka 10 numara şahane...
Herkese ve sana-hocama guzel dılekler ıcın cooooooook teşekkurler
Bono'yu bende özlüyorum...O benim tecavüzcü Çoskunumdu...Melek oldu..
Nemo ile bana caddede 2 tur attırsana:)))
Aluşşş da kaptı bu işi Babasının kızı:))Derslere faydası varmıymış bır sor bakalım?:))
Berber amca pek şirin ya....
Hadiiiii parti yapalım....

Tanya's dedi ki...

Sevgili Desertwind,

hangisini istersen diye 5 tane..hahayt..şaka bir tarafa bazen böyle geliyor içimden..ne güzel ki keyif alıyorsun.

Sevgiler

Tanya's dedi ki...

Şebocum,

10 numara değil mi?

Hepmiz sana kocaman mutluluklar diliyoruz..

Aaa alsana nemoyu kendin gez hehehe..

Yok şekerim derslere hiiiç faydası yok..

ne zaman parti modu?

Unknown dedi ki...

Bloğunuzu yeni keşfettim. çok güzel ve cıvıl cıvılsınız. bende bloğuma beklerim. listemede ekliyorum sizi sevgiler

Unknown dedi ki...

yorum yazdım ama biraz önce bloğumun adı www.tosunsinez.blogcu.com buraya beklerim :))))

Tanya's dedi ki...

Sevgili Şinezim,

Hoşgeldin..güzel sözler için teşekkürler..

Alara dedi ki...

EEeee sevgii böğle bişey!

Sevgi içimizde içimizde

Evveett kaynımda da var böğle çekme yapıyoo eveet!:))

Tanya's dedi ki...

Alaçım,

Evveeeeet...

Bana bak..bazı merakli bünyeli arkadaşlarım reiki derslere de yarıyo mu diye sormuş...ne dersin??

Alara dedi ki...

Yanlız bırakılmış kestanelerr...

Tanya's dedi ki...

Alaç,

Sorma ben hala topluyorum.

Alara dedi ki...

sen görmüyosundur ama bonoda senle topluyodur..O meraklı arkadaşlar Tanya saran olmasınnn??=))

Tanya's dedi ki...

Alaçım,

Ah merak eden ben olsam..sen almış olduğun o nefis SBS sonuclarından sonra, yukarıdaki yorumda görünen saatte internette olabilir miydin acaba?

Hahayt..öperim yanaklarından..