Pazartesi, Ağustos 18, 2008

Tatilden önce anlatacaklarım var..

Tatilleri anlatacağım...sevgili de anlatacak...ama ben tatil anlatmaya gecmeden önce tatildeki iki bombayı anlatacağım...

Bomba 1-Alacatı babylon'da güneşi sömürüyoruz....dünya tatlısı iki gencecik medeni cesaretleri çok yüksek iki insan yanımıza geldiler...ehem..bloglarınız var..okuyoruz..seviyoruz derken..bizde onlara bayıldık..Tuba ve Cenk..yeni evli bir çift..kaldıkları yeri bizle paylaşacak kadar sıcakkanlı ve dost..kısacık ama dolu dolu gecirdiğimiz vaktin sonunda yeni evlerinde uzun sohbet..ve keyifli anlar sözü ile ayrıldık birbirimizden..Tubik...Cenk...görüşeceğiz..mojitolar eşliğinde hehehe..


PS- Benim göbeme pek bakmayın..zayıflayacağım..

Bomba 2- Alacatıdaki son akşamımız..kucağımızda öbek öbek adacayları..lavantalar eşliğinde kalabalıktan bunalmış ay odaya mı dönsek derken hoop diye karşımda Tanya diye beliren bir deli dolu fıcıcık..içi dolu tursucuk..bende hafıza zaten balıktan hallicedir ama bu sefer bakıyorum bakıyorum hiç yok..ay Kiki ben deyince oh be dedim yaka iğnem nerde..15 eylülde şarap içiyoruz..sevgilim Erhan'da var..o tanıdı seni dedi..ay hemen eklenelim diye iliştik masaya..ama ne ilişmek..laf lafı açtı..kahkahalar kahkahaları kovaladı...Kiki benim derdime ortak oldu..dost sandığım insanlardan daha çok hemde..saatlerimize baktık saat gece yarısını coktan gecmiş akrep ve yelkovan telaşla üçü yakalamaya çalışıyor....bu seferde kendimize ankara'da bir teraslı ve yunan yemekli keyife davet ettirerek ayrıldık birbirimizden...eee ama bizde bekliyoruz bir yelkenle caddebostana cıkmanızı tez zamanda Kikicim ve Erhancım...



Ve farkettim ki iyi ki yazıyoruz..iyi ki yazıyorsunuz...iyiki birbirimizi tanıyabiliyoruz..bizler belki gün içinde olan olmayanı yazıyoruz..bazılarımız eleştirel yaklaşıyor hayata..bazılarımız keyifle..ama sonuçta hepimiz aynı dünyayı paylaşıyoruz ve dostlukların sıcaklığını...ve bu sayede değebiliyoruz azda olsa birbirimizin hayatlarına...çıkarsız..sevgiyle..

33 yorum:

Ersin dedi ki...

gerçekten de ne keyifti yahu, birbirini hiç görmemiş ama yazıdan dostluk yakalamış insanlar buluştu. ne güzel gerçek dost oldu.
sevgiyle.

mermaid dedi ki...

harika olmuş:)
kıskandım valla...
keyifler gözlerinizden taşıyor ne güzel.
sevgiler

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Sorma ya..ucundan yakalıyosun hayatları belki ama..sonunda bakıyosun ki dost..

Tanya's dedi ki...

Mermaid,

Gercekten de harika oldu..bir o kadar şaşırtıcı..

Kıskanma..belki bir gün bir yerde..hiç beklemediğimiz bir anda denkleşiriz..

Aslı Cin dedi ki...

Blog meşhuresi arkadaşım, bayıldım yazdıklarına. Süper !!!

Tanya's dedi ki...

Aslicim,

Ay senle kaffe bile icemiyoruz Sebo esliginde..gittin yaban ellere..sanal karsiti ben bile bu haldeysem seni bilmem.. Gelsene.

Opuyorum kocaman

Sebnem'den dedi ki...

tanişkooooo...süper valla...anlattıgında şaşırdım..
ne güzel böyle..tahmin etmediğin yerde karşılaşmak,konuşmak..paylaşmak..
en süperinden anıları bekliyorum çarşamba akşamı

zeya dedi ki...

Tanya meşhur oldun sen :):)
Harika karşılaşmalar olmuş planlasan olmaz.
benim tatilim başlasın artık ama :):)
Öpüyorum

serrose dedi ki...

Ohh valla ne guzel surprizler bunlar.
Zeya`nin dedigi gibi planlasan olmaz.
Ne gobegi ben gobek falan gormedim yaw :)))

tubik dedi ki...

Çok güzel çok eğlenceli kısacık bir zaman geçirdik yanınızda..

Güler yüzünüz için çok teşekkür ederim.

Hiç unutulmayacak bir anı oldu.. Çok da güzel oldu :D

Tanya's dedi ki...

Şebocum,


Sorma valla..kırk yıllık dost tadında sohbetleri planlasan yapamazsın..senle çarşambaları ayrı tabi hehe..verda noldu?

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Yok ayol meşhurluktan diilde..çekinmeden fotoları langadanak koymamdan..sen eskiden koymuyodun kimbilir kaç kez denkleştikte haberimiz yok bak ne güzel olduk şimdi hehe..

Ya ben yazından zannettim ki sen erken gittin..hadi git sende pek güzel şeymiş bu tatil.

Tanya's dedi ki...

Serrose,

Valla süper süpriz..bide keyifli...ne göbek görmedin mi..seviyorum seni..

Tanya's dedi ki...

Tuba,

Ay sen ne diyosun tüm tatil anlatışıp ne güzel oldu dedik..

Ne zaman gelicez bakalım size..Cenki de öpelim bizim için bakalım..

Hayatın Ressamı dedi ki...

yaa tesadüf eseri buldum burayı size
bayıldım
bayıldım
bayıldım
çok hoşsunuz.
saçlar gözlerdeki ışık.
beni çok etkiledi resimlerinize tekrar tekrar bakıyorum.
maşallah size.
göbek filan yok ortalıkta bence siz yanlış görüyorsunuz.

Tanya's dedi ki...

Sevgili Sihirli Eller,

Ahh çok teşekkür ederiz güzel foto görüşleri için ama deli deli cektiğimiz hayatımn içinden hepte kendi fotolarımız..

Güzel sözler içinde ayrıca bin teşekkür.

Nee göbek yok mu?! ee seni de seviyorum o zaman..

tubik dedi ki...

Tanya'cım ne zaman isterseniz dicem ama, madem balkon keyfi yapıcaz, biz bi sandalyeleri alalım sonra sizi davet edelim :D bu da demek oluyor ki çok kısa sürede görüşüces :))

Tanya's dedi ki...

Tubacım,

Ya sandalyesiz de olur..sandalyeye mi bakıcaz..keyif olsun..bi de mojito tamamdır hehehe..

Haydins dedi ki...

Ne guzel karsilasmalar bunlar boyle, bloga bol bol foto koymasan taniyamayacak kimse faydalari iste :)
Ben de Alacatidaydim tatilde tuh biz karsilasamadik..Tarihler tutmamis demek ki.

Haydins dedi ki...

bende gobek gormedim beni de sev beni de :)

serrose dedi ki...

banane banane ben gormedim once en cok beni sev :)))))

Tanya's dedi ki...

Serpilcim,

Sorma pek keyifliydi herbir karşılaşma..resim koymanın faydaları bol bol hehe..senin bu gözlüklü resminle tanışmamız mümkün değil ama ahahyt.

Aaaa sevmem mi seni de o zaman..göbek yoksa bayılırım..şaka bir tarafa erkek olsam göbekten pipiyi göremez durumda olacaktım hehe..ne ayıp..

Sybella dedi ki...

Sebeptir bu karşılaşmalar muhakkak...Bu arada çok özledim ben sizi.Ben İstanbul'a geldim kardeşlerim gitti...

KIKI'S DESIGN dedi ki...

Ağzından bal damlıyo tatlım yinnnneeee:)
Walla o kadar mutlu olduk ki sevgilimle sizinle karşılaştığımıza!!!
Ne diyebilirim kiiii...
En kısa zamanda misafirimiz oluuuuuun emiiiiii!!!
iğnen de en kısa zamana sendeeee!!!
öpüyorum sizi kocamannnnnnnn!!!!

~b dedi ki...

Sevgili Tanya,
Çok kıskandım,hem üzüldüm ama çok da sevindim güzel vakit geçirmenize.2 hafta önce Alaçatı sokaklarını arşınladım,oturduğunuz masalarda kahkahalar attım,harika fotoğrafta görünen denize girdim cup cup.Dostluk,arkadaşlık,insan gibi insan gibisi var mı?
Sevgiler.
~brc~

~b dedi ki...

Sevgili Tanya,
Çok kıskandım,hem üzüldüm ama çok da sevindim güzel vakit geçirmenize.2 hafta önce Alaçatı sokaklarını arşınladım,oturduğunuz masalarda kahkahalar attım,harika fotoğrafta görünen denize girdim cup cup.Dostluk,arkadaşlık,insan gibi insan gibisi var mı?
Sevgiler.
~brc~

Tanya's dedi ki...

Kikicim,

Bizde pek bi sevindirik olduk..vakit nasıl gecmi anlamadık..ee bizde bekliyoruz ama yelken melken bir aktiviteye Istanbula hehe..biz gelicez merak etme..

İğnemi ayrıca bekliyorum..öpüyorum kocaman..erhanı da..

Tanya's dedi ki...

Sevgili Melek,

Ah senle karşılaşsak bilebilir miydik birbirimizin kim olduğumuzu..ama gecirirdik şüphesiz güzelinden vakit..


Alacatı şahane..her sene biraz daha bozuluyor..kalabalıklaşıyor ama şimdilik şahane..en azından kahkahalar cınlıyor ahahayt..

Tanya's dedi ki...

Canım Sybellacım,

Yazmamışım sana yanıt..kardeş kontanjenından şımarıklığa say..ya bizde cok özledik..ne o aynı şehirdeyiz artık..noluyo canım..bi görüşemedik..

Özledik çok..doktor bize uemek yapsın istiyoruz..ama sizde..

~b dedi ki...

Sevgili Tanya,
Görsel olarak seni ve sevgilini tanıyorum ya fotolardan.Gelirdik yanınıza ben ve sevgilisi,ee bide bizim tüylü cüce hah haa!Alaçatı'ya 4 yıldır gidiyoruz.Doğru bozulmaya başlamış.En sinir olduğum şeyde 25 liralık şaraba 90 lira yazan restaurantlar.Ayıp yahu.Bir de arka sokakları çöplük gördünüz mü güzelim yerin.Çok yazık!Sevgiler.
~brc~

Tanya's dedi ki...

Sevgili Melek,

Nee tüylü bücür mü? Bayılırım galiba hehe..

Ya aynı şeyi konuştuk..ayıptır diye..istanbuldan bir farkı yok fiyat olarak..adam başı 150 lira verip rahat ediyosun..

Bizim içimiz kurudu bir gece esnaf lokantasına gittik mesela..24 liraya dünyayı götürdük.

~b dedi ki...

Sevgili Tanya,
Favori mekanlarımız Alaçatı Picante,Ilıca da Dost Pide,Çeşme de Kumrucu Hikmet,Dalyanköy de Körfez Rest. Cevat ın Yeri... Bu arada bizim tüylü cüce 9 yaşında bir Golden.Emin ol o sana bayılır :P
~brc~

Ersin dedi ki...

EEEE HAYDİ BAKALIM SEDVGİLİ YENİ YAZI VE RESİM BEKLİYORUZ