Pazartesi, Ağustos 04, 2008

Sokak kızı İrma..ve ekibi..

Santral İstanbul-Otto..sefa şeysi Tanya
Sevgili ve ben beyoglunda gezerken..gözlerimizi süzerken.. Kero Bebek'te..keyifteyiz..onu da Sokak adamı Adonis yaptım...
Kero ve ben..kadıkoyde..


Deli dolu yaka iğneleri ile gezen Tanya..



Beer..All man needs.. Hastasıyım..

Nemo ve Ben..



Deliler ekibi Nişantaşı fatihi...


Klasik House Cafe kahvaltısı...



Kıskançlıktan çatlayan..benim resmim neden yok bloğunda en zor günlerinde yanında hep ben oldum diye titrek bir sesle arayıp..tüm bloğunu okudum bir 'T' harfim bile geçmiyor diyen canımdan çok sevdiğim ayrı bir deli olan nevi şahsına münhasır çok sevgili arkadaşım Tuğba..Şebo ve ben..Reina'da şok edici görüntülerden gözlerimiz kurtarıp arada eğlenip güldüğümüz br anın fotosunda...




Kero Şebo Tanya Reina'da..şebo şoktan henüz cıkabilmiş..kalas ve denizanası görüntülerinin ardından...

Ayın elemanı Seden

İyiki doğdun Seden..iyiki geldin bizim aileye...hoşgeldin...

22 yorum:

Ersin dedi ki...

hahhaaa bir haftanın güzel bir özeti olmuş sevgili, hep keyifler yaz olur mu

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Ya hep keyifler olsun keyifleri yazayım zaten..hüzünleri yazmam zaten..eser gecer hüzünler...

Eee bu gece napıyoruz bakalım..

Ersin dedi ki...

hehheee
durmak yok yola devam

defneyleyasamak dedi ki...

Tanyaaa, ben de hastasıyımmm. Onlara dair herhangi bir melodiyi nerde duyarsam duyayım halen tüylerim dikenleniyor, kaç sene oldu bak kaaaaç. Aaa, bişi daha; 2006 yılındaki konser sözleşmelerini ben inceledim,metin ilk elime geldiğinde böyle bakakaldım, nası ya geliyolar mı hakkaten yine diye, böyle her satırında sümüklerimi çektim , sonra noldu peki??? Geldikleri hafta doğurdum doğurucam derken, dr. sokmadı beni konsere,ağladım, zırladım ama evde gebeş gebeş oturdum ağzıma kadar göbegimle, herkese küstüm falan, kulis passkartımla kaldım öyle gidemeden. Aslında tüm depresyonum ondanmış benim, postpartum falan hikayeymiş hahhaha :)

Resimler süper, haftanız süper, aşk şahane, keyif şahane...

mermaid dedi ki...

hep böyle fotoğraflar görelim keyif keyif keyif:)
keyiften ölcez yakında:)

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Tabi durmuyoruz rehavet dönemi çoktan bitti.

Tanya's dedi ki...

Tugba,

Hahayt..gülmekten bayıldım..pascardla evde oturdun demek sen..göbekte ağızda..gerçek çok fecidir..2001de geldiydiler..ona gittin işallah o zaman..Ahh sözleşmenin gelme anını tahmin edebiliyorum..donakaldın heralde...birde u2 vardır gitmek istediğim..selanike gelipte benim gidemediğim canım Bonom..sözleşme gelirse haber verir misin?

Şahane aşklar sana da..

Tanya's dedi ki...

Sevgili Mermaid,

Ammaaan ölümümüz keyiften olsun...üzülüyoruz da bazen..kendi kendimize..

zeya dedi ki...

ne harikasınız siz yaaa bir an boş durulmamış. Bomba gibi resimler :):)
şimdi sorum geliyor
o melekli kolyeyi nereden aldın? Bütün bir cumartesim melek kolye peşinde gümüşçüler egire çıka geçti. Hepsine boncuk yapıştırmışlar ben boncuzksuz istiyorum.

Bir de iğne önerim var :) Cadde de barış büfenin karşı sokağı yani noter sokaktan gir tansaşın yanındaki apartmanda 3 dükkan var ortadaki dükkanda örme iğneler satıyorlar vodoo büyücüleri, ip atlayan kızlar falan hepsi değil ama bazıları aradan seçersen şirin karakterler bazılarında ören kişi şaşırmış garip suratlar çıkmış :) bir bak derim :):)

Keyfiniz daim olsun :)

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Sorma yahu..sokaklardan eve giremiyoruz..hadi diyen olursa evde otururken ikinci dakkada kapıdayız hehe.

Melek kolye, mangonun altındaki melek gümüşten..hemen alına..biliyorsun Melke istediğin gibi yapıyor kolyeleri..iki melek üstüste..tek melek...bin melek..kendini tutamayacaksın.

Ay ben öğlen tansaşın sokağına gidiyorum o zaman hehe..gitti paracıklar yine hehe..

Öpüyorum.

zeya dedi ki...

Melek gümüşte kesin vardır isminden geyiği yapıp bakmadan geçtik. Ben gidip bakayım o zaman.

O dükkana gidersen bir de üzeri deli dolu Tshirtler var böyle bir sürü iğne asmışsın gibi. Onları da zor ben vodoo büyülü aldım.

Bİraz daha masraf yaratmadan gidiyorum ben :)

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

E bravo valla..hemde ağzının içi hehe..hadi hemen cıkılıp alına..ay ben gecen yine lusha gittim...bir araba para verdim cıktım.

Duramıcam sanırım ofiste ben de heheçççdenkleşiriz bakarsın..

Sebnem'den dedi ki...

TANYACIK...NE GÜZEL BİR PAZARDI O YA....))MÜTHİŞ EĞLENDİM..GÖZÜM ŞENLENDİ..:))
BİR ARA YİNE YAPALIM))
ARTIK UTANIYORUN YA BU ÇARŞAMBA NE YAPACAĞIZ DEMEYE AMA ??HOUSE CAFE??
ZEYA?VERDA?
BEN SOKAKTAN DAHA İÇERİ GİREMEDİM VALLA..
DÜN GECE 04DE YATTIM SABAH ÇAKI GİBİ AYAKTAYDIM VALLA..
SEVGİLİNİN YOKLUĞUNU SÜPER DEĞERLENDİRİYORUM..
YAHUUUUUUUU...

Taylan Sezginer dedi ki...

tanyakuşum,
ama ayıp gemiler de satıldı.artık reinada komisyonumu alayım diyorum.oraya gelmeden 2 gün önce haber edeceğim, sen programı yap...reina şakası ama azıtalım azıcık hem deli dansı da yapmadık ne zamandır.öperim tonton yanaklardan...

Tanya's dedi ki...

Şebo,

Ay cok eğlendik..ben iki kadeh şarapla ne güzel sarhoş oldum..sevgili hala eğleniyor benimle hehehe..

Çarşamba bana olmaz galiba..tatil alışverişi yapmam gerek...sende böylelikle biraz eve girmiş olursun hem..

Tanya's dedi ki...

Bartoncum,

Sana sözüm vardı demi gemiler satılınca diye...ee hadi ama biz eğleniyoruz bak..sende gel..hemen hemde..

serrose dedi ki...

Hersey iyi guzelde ben en cok saclarina bayiliyorum ama bu modeli en cok sana yakistiriyorum :)
Bir uzun sac bagimlisi hatta kolesi olarak bu sicak havalarda cani yurekten tebrik ediyorum seni :)

Tanya's dedi ki...

Serrose,

Ahaha..cok güzldüm..bunu okuyan sevgişli bayılacak..zira saclarımı kendileri keser...sende gel..seni de kessin...şaka bir atarafa 10 yıldır saçlar kısa sanırım böyle kalacaklar hehehe..hele de sıcaklarda..

Ersin dedi ki...

iki kadeh mi buyurdunuz??
hmm evet
ama çok tatlıydınız her zamanki gibi

Ersin dedi ki...

iki kadeh mi buyurdunuz??
hmm evet
ama çok tatlıydınız her zamanki gibi

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Hmmm evet..iki kadeh buyurdum..sayabildiğim ondan ibaret hehe..

Ersin dedi ki...

Tamam sevgili eğer öyle saydıysa öyledir :)
:)