Cuma, Nisan 04, 2008

Yüzme



Tam 20 yıl sonra yüzmeye başladım...bana bu konuda sonsuz gaz verip..gazın ayarını biraz da kacırıp Temmuzdaki Boğaz Maratonuna dahi başvurduran canım arkadaşım Serhan'a huzurlarınızda teşekkur ederim..bittim ben o ayrı ama...bu arada bendeniz cennet kuşu boğazın en yakın iki noktasından geçileceğini zannederken..Kanlıca'dan Kuruçeşmeye 6.5 km. yüzüleceğini öğrenmiş durumdayım..o da ayrı bir konu..nasıl çıkarım..nerden giderim bilmiyorum..olmadı SATlar yüzemeyenleri topluyormuş..tekneyle geçerim..hehe..

Bana her konuda hep destek tam destek olan Sevgili aşağıdaki resimler çekmiş..sizde eksik kalmayın istedim...


16 yorum:

Fenrisar dedi ki...

See Please Here

AES dedi ki...

heyoo aslan yüzücü sevgiliim yarışları da kazanacaksın boığazı da geçicez
biriciğim

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Sende gelicek misin gerçekten?

Şahane olur...iyi ki varsın

sinem dedi ki...

Vay be on, parmak on marifet. Valla bravo. İki kulaç atıp on dakika sırt üstü yüzen ben hayretler içinde destek vereceğim sana. Bizim de iki velimiz katılıyor o maratona her yıl. Bazen havuzda karşılaşıyoruz. Ben onları izlerken yoruluyorum. Hehe Ada'nın şişme botuyla yandan yandan ben de gelirim belki:P

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Süper yüzücü Tanyacık,
bende yüzmek istiyorum yaa:)

Sybella dedi ki...

Şekerim gelip senin için tezahürat yapacağız...Eski günlerdeki gibi:))

Tanya's dedi ki...

Sinemcim,

İlahi ya..gelsene Adanın şişme botuyla hehe..biraz tırsıyorum ama Sevgili ve Serhan gazı eksik etmediğinden şimdilik yapıcam diyorum..göreceğiz..sende yüz..bikini giyicez daha yaza.

Tanya's dedi ki...

Zilsizcim,

gel sende yüz..evin nerlerde bilmem ama..istek vakfının göztepedeki okulunun havuzunda yüzüyorum ben..şahane..eve de beş dakika..hadi popoyu kaldır bakalım

Tanya's dedi ki...

Sybellacım,

hahayt..gelirsiniz valla..köprünün ortasından yapın ki..belki erişemem karşıya..varamam..hehe

Verda dedi ki...

Yaşasın spor yapmak!
Bence o Boğazı geçme olayına ksin gir canım... süpersin ayrıca...

Tanya's dedi ki...

Verdacım,

Başvuru tamam..idmanda yapıyorum..olmadı senin evden çıkarım hehe..

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

Heheyt, bunundan ustesinden gelirsin Tanya'cim, 6.5km'nin lafi mi olur senin icin...
Bende uzun bir aradan sonra spora tekrar basladim, doktorda oyle bir diyete soktu ki, sut urunleri, seker ve ekmek yasak, etde yiyemiyen biri olarak otlaniyorum:(( - yasasin saglikli yasam!:P Sigara ne alemde, ne merakliyim ya, Ali$ icin soruyorum yahu...:))))

Tanya's dedi ki...

Ecemcim,

Pek sportif olmuşuz valla hehe..ben verdim kilo 46-48 arasındayım..bir ara top olmama az kalmıştı..iyidir zayıfca olmak..

Hmm sigara..günde 3-4..aliş gelince sıfırlicam tabi..

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

Tanya'm samimiyetimize guvenerek soyluyorum - hani rahatsiz olma hemde zaten bunlarin farkinda oldugunu biliyorum, 6 yil onceden birakmasanda bence hamile kalmadan aylar once sifirla... Hic sorma benimde ideal kilom 48kg ama ayagimi kirdim yazin, onun icin top olmus durumdaydim gecen aya kadar... Daglarda tepelerde gezemiordum:)))

P.S. Bu gidisle anti-sigara blogu acacam:))

serhan tamaz dedi ki...

Sakınnnn vazgeçmek yok:))) Antrenmanlara devam Tanya' cım. Ben de bu hafta başlıyorum kışlık yağlarımı eritmeye... Ersin ve seni boğazın mavi sularında görmek çok güzel olacak. Hele bir bitirin bunu. Sırada Meis-Kaş Maratonu var Eylül'de :)))

Tanya's dedi ki...

Hahayt..ilahi Serhancım..Kaş mı dedin sen..ben burdan bir çıkayım da tek parça..

İyi ki varsın..