Salı, Ekim 02, 2007

Yeni birşeyler

Beni uzun tanıyanlar..bir motor sevdam ve hatta bir motorum olduğunu bilirler..resim aşağıda..motor cok havalı..ancak ağır..cok ağır..benim zayıf ve narin bünyem için hele hepten yük..bir süre inatla kullanıp ..sayısız defa düştükten sonra, motoru sevgilinin emrine amade ettim...kendi motoru da böylece garajın delisi oldu hahaha...
Çok şahane duruyorum hesapca...yalan tabi.
Neyse efendim gecen haftasonu kadıkoyde serserilik ederken şahane birşey gördüm ve aldım..o gün bugündür heryere onla gidiyorum...adı "nemo"..cok şeker..hiç atmıyor üstünden..fırıl fırıl geziyorum...şiddetle tavsiye ederim.
Sevgili Nemom

Bu arada Bonoya olan delice özlememi gecirmek için dünya komiği işler yapıyorum..bunlardan biride tüm ayakkabılarımı (henüz tüm değil aslında) cok sevgili caddedeki "elle"mağazasından aldığım kutulara koyup..üzerlerine de resimlerini cekip yapıştırmak..pek vakit alıyor..eğlenceli ve kullanışlı da...benim ne eksiğim var evinde yastık dikip boncuk işleyenlerden hehehe..



Hem kendimce acaip artistik resimler de çektim..koyayım bir resim bloguna ödül alır kesin...
PS-Sanırım daha sık yazmalıyım..böyle olmuyor..akım..b..kum..

20 yorum:

Sybella dedi ki...

Nemo pek şeker:)Alınışına daha doğrusu teslim alma aşamasına bizzat şahit oldum...Ama ayakkap kutuları en şahanesi..Kuşum bize de gelsene yeni dolabımın tasnifi esnasında..Belki bir fikir üretebiliriz....

Sebnem'den dedi ki...

Bende alacağım bir NEMO...
Güle güle kullan şekercik.
En kısa zamanda yine görüşelim bak..los angeles kaçağının ifadesini alacağız daha:))

Tanya's dedi ki...

Sybella..gelrim yaparım..derlerim toplarım..

Şebo..olum çete yaparız bak..caddede Nemo cetesi..hahaha

Kacaktan ses soluk cıktı zaten hehe

Ersin dedi ki...

heyoo nemoo süper süper ne de güzel aldık yaw keyifle kullan kazasız düşmesiz keyif keyif. ayakkap meselesinde kutuları caddede taşımamız sırasında insanların bakışı aklıma geliyor da hahhhahahahahha
çoooook

Tanya's dedi ki...

Evet..nemo şahane..nasıl gidiyorum fır fır..

Yahu caddede ne komiktik..tanya delirmiş kutularca ayakkabı almış..adamı da alet etmiş hehehe

Allahtan gören olmadı

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

Ben geldim...:) Ozlemisim okumiyali, Nemo harika bisiye benzio bende bakacagim... Hatta belkide alacagim...

Ayakkabi kutularinin pratikligi kadar birlikte cektirdigin resimde cok gusel cikmis:)...

sinem (adacim) dedi ki...

Amaaaan, ayakkabı da motor da müthiş. Kutulama fikri de çok orjinal ama nerde bizim evde onları koyacak yer. Ada ve zımpırtıları sayesinde bize kuş kadar yer kaldı evde. Daha sık yaz Tanya, özletmeden yaz...

Tanya's dedi ki...

İbrahim ve Ecem.. hoşgeldin..bilmiyodum ben blogun okuyucuları olduğunu o yüzden de kapamakta tereddür etmedim ama senin yazını görünce bir sevin bir sevin...nemo dan alabilirsin..ben topuklu ayakkabılarla biniyorum hehehe

Tanya's dedi ki...

Sinemcim.. yerin varsa fikir iyi..ben de cocuk yaparsam nereye tıkarım bilmiyorum kutuları..

Yahu bende bir durgunluk oldu biliyosun..yazarım artık..baksana posta zaten her bişeyi bir avazda yazdım hehe

Misserman dedi ki...

Özlemiştim walla.nerelerdesin?..yeni alet süpere benziyor..vatana millete hayırlı olsun...öptüm

Tanya's dedi ki...

Oooo..Miss Erman..valla..üzüldüm sıkıldım ya biraz..bi aralandım o yüzden..o arada alet aldım..şahane..ama gelemem ki oralara minikle hehe..özledim bende

Verda dedi ki...

Amanın nemo güzelim nemooooooo

hahahay!!!

Ya nerelerdesiniz siz ya? Yokoldunuz hemen!!! hahhahaha
özledim. hepinizi...

Ayakkabılara bir ev tutmak lazım, ne o öyle ya? Kaç adet var?

Verda dedi ki...

Çocuklar döndüm döndüm de... Yakında Londraya gidiyorum... Ayyy anlatmam lazım paylaşmam lazım, right? En kısa sürede en kısa sürede...Özledim demiş miydim?

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

:))Vallahi tiryakin olmustum, ama daha fazla yazi isteriz... Bu arada bende sevindigine sevindim canim:) Dovme bir mukemmel olmus hem teninde oyle purusuz gusel olunac, inan bana Bono cok ama cok sansli...

Hadi ya supermis, ben motorpiskete bayilirim ama kulanamiyacagimi dusunurum, Bianchi'yi baya bir arastirdim ama bu modeli bulamadim Tanya'cim...

Tanya's dedi ki...

Verda..sende istiyodum bi vespa...ben arkadan alırım..

Özledik kızım..dedikodu birikti...ee hadi

Tanya's dedi ki...

İbrahim ve Ecem..evet Bono şanslıdır..hep şanslıydı..

Aaa nası bulamadın..happy 50 diye geciyo:))

ece arar dedi ki...

süper yahu.. kim tutar seni. gelicem yakında

Taylan Sezginer dedi ki...

yavrucum o bir sey degil beni de kendinize benzettiniz.bana da aykkap aldirdin ya o gun....
bu arada sahane konukseverlik ve muhabbet icin tekrar tesekkurler tanyakusum...
operim kalbinden...

Tanya's dedi ki...

Ececim...gel hadi...özledim

Bartoncum..yaa nasıl aldın ayakkapları hehe

zeya dedi ki...

ben de motor kullanacak cesaret istiyorum. Benim ki garajda sadece tenha sabahlar kullanılmak üzere bekliyor. Ben niye bu kadar tırsak oldum ki... Bak şimdi senden cesareti aldım ben de trafriğe karışacağım...