Perşembe, Ağustos 09, 2007

Aşk sende kalsın ütü masası bende!


Arkadaşlar dün gece nefis bir şey yaptık...öyle böyle değil..erenköyün yemyeşil sokaklarının birinde bulunan bir apartmanın müştemilatında sergilenen 2 kişilik deneysel bir tiyatroya gittik...asılnda şöyle bir hava var...bir eve gidiyorsunuz...salonunda oturup çayınızı veya şarabınızı yudumlarken oyuncularının gözlerinin taa içinde muhteşem bir oyun seyrediyorsunuz...çok uzun zamandır ne bu kadar şen kahkaha atmıştım ne de düşünmüştüm..böyle bir oluşumu hazırlayan Metin Zakoğlu ve ekibinin gönlüne sağlık....biletler şurada. Mutlaka gidin biz haftaya yine gidiyoruz...arkadaşım kadın oldu ya...gelsenize...çok güleriz.

18 yorum:

Verda dedi ki...

Ne? nasıl birşey bu anlamadım? Kaç kişilik salon? Nasıl ynai tiyatrocuların dibinde mi oturup seyrediyosun? Hani küçükken ananelerimizin, babanelerimizin, annelerimizin önünde oyunlar sergilenirdi - kuzenlerle birlikte falan, onun gibi birşey mi? Aaa süpermiş ya... e haftaya bi daha giderseniz beraber gidelim ???

Sybella dedi ki...

Çok özendirici...Keşke ben de İstanbul'da yaşasam..Ya da bir dahaki gelişimi ona göre ayarlayım...

Tanya's dedi ki...

Verdacım, aynen öle..evin salonunda oturuyosun 25-30 kişi yerlerde minderlerde falan...oyuncuların gözünün içinde kahkaha içinde seyrediyosun..carşamba gecesi gitmeyi düşünüyoruz...Bu gece gelecek misin?

Tanya's dedi ki...

Sybellacım,

haftasonları da var ve inan cok eğlenirsik...gülmekten cenemiz ağrıdı..öle diim ben sana.hahaha

Sebnem'den dedi ki...

ben kesin geliyorum şekerciiim...haber verin please..bir de bu akşam ne yapacağız..telleşelim

Tanya's dedi ki...

Şebo bu gece için konuşurken haftaya tiyatroyu da ayarlayalım

Ersin dedi ki...

yahu çocuklar, sevgili bunu bana sürpriz yaptı, önce nasıl yani? oldum sonra meraklandım, daha sonra nimicik bi mekanda hatta sahnenin içinde oturup seyrettik. ben oldum olası komedi severim, zaten dünya dertleri varken ( dokümanterler hariç) birilerinin sanal dertleri ile kederlenmek istemem pek, yerlere yattık gülmekten ve de oynayan ikili ile aramızda 1.5/2 metre vardı. çok şeker her çarşamda abone olalım diyorum tanyaya. sağul Tanyacım bu olmadık sürpriz için. hep ol..

Tanya's dedi ki...

Yaw hocam,,ne güzel güldük katıla katıla..haftaya da gidicez ya...ekip olarak:)

Verda dedi ki...

Haftaya ekibe birini daha getiriyom... Heyecan yapmayın yaw...Sibel die cici bir kız arkadaşım... Akşam konuşuruz zati... Ay çok merak ettim şimdi...

Verda dedi ki...

Ay dün akşam da ben size tiyatro yaptım yaw... Arkadaşlarım çok teşekkür ederim. Yine çok keyifliydi. Hepinizi çok seviyorum, çünkü çok kendim olabiliyorum sizlen...En kısa zamanda yeniden diyorum, en kötü ihtimal haftaya Çarşamba diyorum...
Kocamaaaaaaaaaaaan öptüm....

Tanya's dedi ki...

Verdacım ya...süperdi süper...Şeboyu kafamızda taşımamız lazım..bir gece 2 bucuğa kadar oturup laflandık...biletleri alıyoruuuum

Sebnem'den dedi ki...

dün gece çoook güzeldi,çok tatlıydınız..

Verda dedi ki...

Dün gece mi 2 buçuğa kadar laklakladınız? yaaaaa... ben o saatte kıçımda sinekler fısır fısır uçuşurken uyuyodum... Ve saat 6 da uyandım...İyi ki varsınız ya...

Aslı Cin dedi ki...

:( Ben bir afacan annesiyim ve onunla değil küçücük salona koca tiyatro salonuna bile giremem.

Siz seyredin, bana anlatın , ben de iç çekeyim.

Tanya's dedi ki...

Hehehe evet kızlar cok güldük..tekrarlarız ki...

Aslıcım,
Keşke gidebilsen inanılmaz keyif alacağından eminim.

Verda dedi ki...

Kıssss piletleri aldın ha? Şahenesin... Sibel gelmiyo ama onu yerine birini ayarlarsam iyi, ayarlayamassam birini siz getirin ya da fazla bileti ben üstlenirim..Ay heyecan oldu şimdi...Çok teşekkürler...

Tanya's dedi ki...

Verdacımm..valla aldık biletleri..metin zakoglunun kendini arayarak hemde hehe..ayarlarız son bi kişi dert diil ama rest assured cok eğlenicez hehehe

Verda dedi ki...

Ay ay ay... Barton geliyo biliyorum ama belkim 1 extra bilet var mı diye sormak istedim. Benim deli sibop - sibel - gelmek istedi bi anda. dedim ona, yer ok die ama check edeyim dedim yine de???