Pazartesi, Haziran 04, 2007

Cumartesi..dostluk şahane toplantısı 2 (1i Şebonun sayfasında)!

Cumartesi gününü şebocum anlattı zaten..çok keyif aldık..herkes çok eğlendi..bunu tekne ile yapmaya karar verdik...birde somonla...Şebo anlattığından her şeyi ben sadece biraz resim koyacağım...bu arada şeboya bizi bir araya getirip aslında ruhen bildiğimiz ama bedenen belkide kaybettiğimiz dostluklara sebep olduğundan teşekkür etmek isterim.

7 yorum:

Sybella dedi ki...

En şahane Şebo,Uyurken de frikik yok valla:))))Hiç yoktu biliyorsunuz...

Sebnem'den dedi ki...

biraz meme dekoltesi yapmış olabilirim sekerler...ama neticede çok güldük..yapalım yapalım tekrar yapalım.uyurken nasıl gözüktüğümü merak etmişimdir...iyi oldu merakım gitti.

Aslı dedi ki...

Ha ha haaa. Şebnem'e bakııın !

Verda dedi ki...

Sebnemcim biraz meme dekoltesi mi? Hatırlatırım, masaya insanlar ilk sigarasını, cep telefonunu falan koyar...Sen ilk memeleri koydun valla....hahahahahaha
Valla bana anlatacak bişi bırakmamışsınız... Sadece şunu söylüyorum; hakkatende çok keyif aldım. Çok rahat bir ortamdı. Hiç sıkılmadım...Çok ama çok eğlendim...Dağıttık ama iyi oldu...
Ay aklıma geliyor, hala gülüyorum yaaa...

Tanya's dedi ki...

Yaw ben biraz erekn uyumuşum alkol ve ateşin etkisiyle şebonun bu resmi sabaha legend olmuştu..biri de benim makineyle çekmiş...koymammı bloga koydum.

Cok keyifli bir gündü herkes son derece geniş ve neşeli ve memeli haha..

Verda dedi ki...

Tanya,

Ben gidince sıkıldın tabii... Kuşum (nerden çıktı bu kelimeler bende, hiç de kulanmazdım kuşları, cimleri, canımcımları hadi hayırlısı) ben geleyim uyumak falan yok...Sızmak tamam, ama ateş olsun, hastalık olsun arının...Sümük mümükte olmasın...Tüm bunları buluştuğumuzun ertesi gününe bırakalım...

Tanya's dedi ki...

Kuşum hehehe...olum hala iğne oluyorum totodan..

Ama dönüşüne bombayım bombaaa