Çarşamba, Nisan 25, 2007

Arındık hepimiz...darısı başınıza

Gittiğimiz ruhsal şifa yolculuğu kelimenin tam anlamıyla nefis gecti..Cuma gecesi Istanbul'dan cıktık yollara..sabah ben uyandığımda gelmiştik...hiç sevmem uzun kara yolculuklarını ama bu sefer ki güzel bile geldi..nefis bir kahvaltının ardından açık havada yogalar yaptık...ben tabi hemen üstü başı cıkardım ki güneşi de sömürebileyim diye...açık havada yoga yapmak bir başka... ben çok fazla enerjiler geldiiiiii...enerjiler gittiiiii kısmında olmadığımdan işin, temiz havada güneşin altında çıplak ayaklarımla bir acaip huzurluydum..Hoca der ki gittiğimiz yerin enerjisi çok iyimiş..bunun tercümesi betonlaşma yok...geçmişinde yaşanmış kötülükler yok..enerjiler karışmamış...bu enerji iyiliği de sen bana bir iyi gel..bir iyi gel..mutlaka gidilmesi ve görülmesi gerek...bir kere ticari hiç birşey yok..hani dönüşte bir mug alayım..küllük alayım falan..tıııss..o kadar non-ticari yani...



Bu resim sabah gittiğimizde ilk yaptığımız çalışmadan...bir terasta yaptık..nasıl bir manzara var anlatamam ama resmini koyarım..çalışmadan sonra hoooop denize...can sevgili otelin restauranından zeytinyağı alıp gelmiş...süreyim de yaralarım gecsin diye...canımdır o benim... böylelikle yağlarımı da sürüp güreşlere hazırlandım...aramızdaki bazı deli arkadaşlarımız denize girdiler...aslında tatilin sonunda şöyle bir baktım da bir ben girmemişim bir de hocam..



Deliler denize giriyorlar.






Bir gece sahilde ateş yaktık..ne ateş ama..kocaman ..etrafında otururken hocamız bir takım zırva soruları öyle güzel yanıtladı ve hepimize öyle bir sabır dersi verdi ki...hocam tüm talebeler sabrınıza bir kez daha hayran kaldılar...ben zaten biliyordum ama ben bile" vay beee" dedim..

Anlayacağınız deniz, dağ, buğday tarlaları, taze naneler, bol bol yoga, sadece 2 çift lastik pabuc ve 2 flipflop (gercekten), bol bol bol bilgi, insanların yeni ve çok güzel yönleri (tamamen arızasız bir ekiple seyahat etmişiz), doğa yürüyüşleri, akan sular ve binlercesi...uzundur geçirmediğim kadar güzel ve huzur dolu vakitler..bir olmuş gönüller ve ruhlarla geri geldik..eminim hepimiz bir parcamızı bıraktık oralarda...belki tekrar geri gittiğimizde buluruz diye.
'
Ben bu vesile ile bu tatilde yoga derslerini bize cok görmeyen, aklımıza her estiğinde, bıkmadan usanmadan veren canımdan çok sevdiğim sevgili hocama teşekkürü borç bildiğimi söylemek isterim...iyi ki varsın..iyi ki aldın bizi hayatına..

17 yorum:

Sybella dedi ki...

Bir dahaki sefere ben de geleceğim:(Ne güzel sakin huzurlu vakitler..Ama canım hocam benim tüm abuk subuk sorularıma zaten sabır içinde cevap verdiğinden onu her zaman arayabilirim diye düşünüyorum...Sadece hayal ettim bir dahaki sefer birlikte nasıl güzel olur diye:))

Tanya's dedi ki...

Çok güzel olur çoook..gelmen gerek..bu sefer de gel dedim..neymiş iş güç..bak bana ..aslan gibi geldim..kazdağlarına gidicez şimdi de hadi

ece arar dedi ki...

hadi...

Tanya's dedi ki...

Hadi..notebookunu da kap..bir ilham gelir ki..tüm yaz yazılarını bile bitirebilirsin:)

AES dedi ki...

canım benim ya, iyi ki varsın, iyi ki geldin, güneş oldun ömür verdin.hep ve herzaman....
veeee HADİİ!

Tanya's dedi ki...

Sevgili Hocam,

iyiki varsın..ne güzel katlandın bütün delilere..ve de bana tabiki:))

Dilasdiary dedi ki...

süpermişş :)

Tanya's dedi ki...

Dilacım,

Süperdi hakkatten:))

Sebnem'den dedi ki...

TANYA,BAYILDIM YA...NE GÜZEL ANLATMIŞSIN..BEN YAŞADIM RESMEN ORASINI..ÇİLEK TALASINA KOŞTUN MU:))HANİ BELKİ AİLEDE GENETİKTİR DİYE SORUYORUM:)1-2 GÜNLÜĞÜNE OLSA İNAN GELECEĞİM..AMA KÖPRÜ KURAMAM BAŞTAN BELİRTEYİM..BEN YAPARKEN GÜLMEKTEN İŞEYEBİLİRSİNİZ..BELKİ GERİDE KÖTÜ ENERJİ BIRAKMAYIZ,ONUN YERİNE BOL AMONYAK..:)ASLINDA BİR KERE BANU BANA BAŞKA BİR ŞEY DENETMİŞTİ..DİZLERİMİ KIRIP YERE YATMIŞTIM..ÜST BAĞLARIM AZ KALSIN KOPACAKTI..AMA EĞİTEBİLİR BİR VÜCUT VAR...HOCAM'A DUYURULUR..

Tanya's dedi ki...

Şebocum..gel bir dahaki sefere..kısa süreli ama cok keyifli..hocam eğitir seni merak etme..banunun hareketi de var ..yapıyoruz tabi mecburen hoca kızar...cok güzeldi..çilek tarlası genetik değil..ben buğday buldum orlarda..mis gibi

bartonfink dedi ki...

Ben de Kazdağlarına gelicem!!!

Tanya's dedi ki...

gel Bartoncum gel..bunu kacırdığınıza yazık zaten:)

AES dedi ki...

YAhu bir gelin de bakarız köprüye müprüye, çok keyifli oluyo ha

Tanya's dedi ki...

Hocam, yaptırmazsın dimi tepe üstü falan:))

özgür martı dedi ki...

canım ya ben de gitmek istiorum...hele bu son yayından sonra ki stresi ancak bu şekilde atabilirim:))))seni çooook sevioruuuum...muck

Tanya's dedi ki...

Canım Martı..tabi ya..yayın stresi cok fenaydı hahaha:)))

AES dedi ki...

valla bilmem artık tepe üstü tepe altı her bi hareket yepılacak
madem gidiliyo böyle hararetle :)
hadi hadi yaparım bi kolaylık gelin hepiniz
Yahu sahi ne zaman gidiyoruz :)))