Salı, Şubat 27, 2007

Mustafa Öz





Mustafa Öz...Yolun ışık olsun.


Möz Hoca bizim BAL'da öğretmenimizdi..hayat öğretmenimiz..çok şey öğretti bize..o sıralarda öğrendiklerimizin aslında pek farkında olmasakta bizi ufak ufak hayata alıştırmıştı...herkesin mutlaka bir anısı vardır Möz Hocayla...ben buraya bana 26 ocak 2007 tarihinde attığı bir maili koymak ve anmak istedim.


Möz Hocam derki...



KIZIM,HEM YAŞLANDIM HEM SAĞLIĞIM KAYDI.GİDERAYAK SEVDİKLERİMİN GÜLERYÜZLÜ KAYITLARINI ALIP ÖYLE GİTMEK İSTİYORUM. LÜTFEN KENDİNİZE MUTLU OLMAK İÇİN KOMUT VERİN.



GİDERAYAK HÜZÜNBAZ SEVGİLER GAZ YAPIYOR.



TEZ ZAMANDA BANA GÜZEL ŞEYLER SÖYLE.
HOCA


Böyle bir adamdı ve ben söz vermiştim "Hocam Bursa'ya geldiğimde muhakkak size geleceğim" diye ama ne gidebildim ne de görebildim..ama yine de mutluyum...tatlı kuşun da dediği gibi kalplerimiz kesişmiş bir yerlerde belki burada ve şimdiki zamanda değil.. HOCAM HEP KALBİMDE OLACAKSIN VE ÖĞRETTİKLERİNLE DE HAYATIMDA...


YOLUN IŞIK OLSUN.



PS- Ececim bu resim de senin için gecenlerde konuşmuştuk ya...Hoca göndermiş bunu geçmişte bana.


2 yorum:

Sybella dedi ki...

Evet ya...BAL mezunu hepimizin hayatında bir anısı muhakkak vardır...Allah rahmet eylesin..

ece arar dedi ki...

a tanya... şaşırdım, bir acayip de oldum iyi mi... hocanın fotografını görmek de, ikimizinkini görmek de beni ziyadesiyle şaşırttı, hüzünlendirdi.